Poistakaa Jokerit sm-liiga osiosta

tbggy

Kausi on Jokereiden osalta ohi ja nyt haluaisin sen pas-kan katoavan täältäkin jo.

18

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aulis kaakko

Ei o pakko hei jokereiden asioita kommentoida tai lukea.

• elekää...

Jokerit on vielä virallisesti Jääkiekon SM-liiga Oy:n osakas.

Odota rauhassa, seuraa jokojokopalloa kunnes turvenuijaliiga alkaa taas.

• Suurin ja Kaunein

Jokereille perustetaan ensi syksynä oma ketju tänne koska kyseessä on Suomen Suurin ja Kaunein Jääkiekkoseura ja ylivoimaisesti puhutuin aihe niin suomalaisessa mediassa kuin täälläkin.

• Jokerit kovaporukka

Milloin Jokereiden pleioffit alkaa. ? Onko tänään peliä?

• 4f5

Eikös euroopan unionin pakotteet poista nämä ryssä liikemiehet ja niiden metkuilut suomi24:stakin. Poistakaa Jokereit täältä Ukrainan takia!

• gvb6y

Ai rys - sä on kirosana jo on suomettunutta

• baibai

On kyllä tosi sääli, että Jokerit lähtee. Joka keväiset Jokerilyöjäiset oli nimittäin mitä huvittavinta viihdettä. Nyt ryssät vei senkin huvin itselleen.

• pusinesmies Hjallis

Ei ne ryssät ole mitään vieneet... Hjallis näki vain sopivan markkinaraon, johon oli hyvä viedä omat pisnekset mukaan... saa nähdä, jääkö leuattomalle mitään käteen (rakkojen lisäksi)...

• Pakastimen sisältö
        pusinesmies Hjallis kirjoitti:

Ei ne ryssät ole mitään vieneet... Hjallis näki vain sopivan markkinaraon, johon oli hyvä viedä omat pisnekset mukaan... saa nähdä, jääkö leuattomalle mitään käteen (rakkojen lisäksi)...

Mielenkiintoisempaa on nähdä jääkö Hjallikselle edes käsiä... tai päätä... kun rybygangsterit huomaavat missä mennään. Jenkkien ja EU:n pakotteet ajavat tuon idän banaanivaltion konkurssiin ennen pitkää, ja kaikki repivät irti minkä saavat.

• bonimaj ?
        Pakastimen sisältö kirjoitti:

Mielenkiintoisempaa on nähdä jääkö Hjallikselle edes käsiä... tai päätä... kun rybygangsterit huomaavat missä mennään. Jenkkien ja EU:n pakotteet ajavat tuon idän banaanivaltion konkurssiin ennen pitkää, ja kaikki repivät irti minkä saavat.

Ne pakotteet loppuu kun iivanat vääntävät kaasuhanan kiinni.
        Saksa päättää EU:n asioista ja Saksan teollisuus pyörii käytännössä venäläisellä kaasulla.

• 123123

Jatkoajan keskustelupalstalla siirto on jo tehty. Jokerit on KHL - osastossa. Samaa siirtoa odotetaan tänne.

• manserok
    • Frank Mahovlic

Ei kannata. Ovat jo parin vuoden päästä takaisin liigassa häntä koipien välissä kun khl romahtaa narrien henkisen isänmaan mukana. Nyt jo tippuu joukkueita pois tai pitää välikausia rahoituksen notkuessa. Putlerin pyrkimys neuvostoimperiumin palautukseen tulee tekemään venäjästä uuden pohjois-korean. Kun ulkomainen rahoitus loppuu ja kansa nääntyy nälkään, ei paljon hoki kiinnosta.

• edf

Poistakaa jo sm-liiga osiosta

• KHL ON HARASHO!!

Hyvä että saatiin suomeenkin tämä laatuliiga khl vihdoinkin, näin paljon venäjällä työn takia reissanneena ja asuneena tuli katsottua matseja ja on se hiton hienoa kiekkoviihdettä ja enpä olisi kovana hifkin ihmisenä että jokerien kausarin ostan, niin tuli tehtyä koska khl on paras liiga maailmassa , olen käynyt nhl pelejäkin katsomassa mutta ei vain ole minun mieleen!! venäläiset osaa mahtipontisen ja suuren rahan kytön ja tuovat sen tässä khl liigassa hienosti esille, hienoa Hjallis että kovana bisnesmiehenä osaat takoa rahaa ja tuoda tätä laatukiekkoa meille suomenmaalle myös. Jokereille tsemppiä kovassa porukassa.

• KHL on Basko

Opettele ensin kirjoitustaito ja kerro sitten miten reissaat ryssissä,,,,,

• aatelinen

Joo, pensasvenäläiset pois haisemasta:)

• Suomen Anus

Itseasiassa voisi Jokerit poistaa myös TV:n urheilu-uutisista. Venäläisjoukkueita voisi paremmin seurata Venäjän valtion uutislähetyksien kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe