Ajattelin luopua postimerkkikokoelmastani ym. aiheeseen liittyvästä materiaalista. Lisäksi olisi tarjolla joulumerkkien koevedoksia vuosilta 1931-1983. Näitä on yli 100 kpl. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Postimerkkikokoelma ja Joulumerkkien koevedokset
pia71ph
2
187
Vastaukset
- jojotin
Valitettavasti näitä näkee aivan liian usein - vaikeita hinnoitella ja rajallinen ostajakunta. Suosittelen huutokauppaa ja muutaman vuoden setteinä - menee tai ei.
- Merkillinen
Skaalavedoksia näyttää olevan nytkin yhdessä huutokauppassa kaupan - aika kovaan hintaa. Oletan, että jäävät myymättä - ovat kuitenkin makulatuuria joita kerätään hyvin rajallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692