miten naiset laskette orgasminne?

hurjia naisia...

Otsikko kertookin paljon..joku sanoo saaneensa 10 orgasmia peräkkäin..olen siis nainen ja saan helposti, mutta en tietääkseni 10 enkä koskaan edes 2 peräkkäin..lasketteko ne niinä voimakkaina sykäyksinä?

22

2029

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sex sex

      Saan yleensä kaksi peräkkäin yhdynnässä.. Pikku tauko välissä ja uusi tulee, mutta laimeampana kuin ensimmäinen. Kolmekin olen saanut silloin tällöin. Kyllähän sen nyt erottaa milloin orgasmi alkaa ja loppuu. 10 tuntuu kyllä hurjalta määrältä.

      • n46 ghnyj

        En ole koskaan pystynyt saamaan kuin yhden.


    • Orgasm10

      Monesti on kiistelty että voiko saada useamman, vai onko se toinen, kolmas jne. vain sen ensimmäisen jälkimaininkeja. Itse saan yleensä 1-3 orgasmia. Mikäli harrastan sooloseksiä, orgasmeja on yleensä useampi.

      Mitä kysyttiinkään. Siis niin orgasmin laskenta, hmm, en ymmärrä miten sitä pitää edes kysyä, nehän on aivan selvästi erotettavissa toisistaan mielestäni. Joskus niiden välillä on 10-20 sekuntia, joskus 10-20 minuuttia. Silti ne erottaa toisistaan erillisinä. Minäkin saan helposti, uskon että harjoitus tekee tässäkin mestarin :)
      Mutta niin kuin alussa mainitsin, joskus on väitetty että se on sitä yhtä ja samaa orgasmia vaikka olisi jakautunut erillisiin "sykäyksiin".

    • HungryForMore

      Pystyn saamaan kymmeniä orgasmeja. Jokaisessa on selvä nousu, huippu ja lasku orgasmista alas. Ne eivät ole samaa orgasmia.

    • orkku-onerva

      Mä pysty saamaan lukemattomia orkkuja. Miehen kanssa, jos siis vaikka nuolee, tulee vaikkapa 6. Mutta jos itse leikin itseni kanssa, kymmeniä ihan selkeitä kunnon orkkuja

    • ,.mnbvcxdsew

      minulle tulee usein toinen heti ekan perään, kolmas kestää tulla hieman ja neljäs tulee joko heti kolmannen perään tai sitten sitäkin joutuu odottelemaan :) koen orgasmin päättyvän kun se ihana sykkivä tunne hellittää, mutta tosiaan uusi huippu voi alkaa ennenkuin ensimmäinen kunnolla loppuu. eihän sitä sanoin osaa mitenkään selittää, koska sen orgasmin loppumisen huomaa, sen vain huomaa. ja sen ikäänkuin tuntee jo etukäteen jos ei saa enempää. samoin minulle saattaa tulla jo rakastelun alussa sellainen aavistus että ei välttämättä tule orkkua, orkun saanti kestää kauan, tai että saan hyvinkin nopsaan. Naisen kroppa ja aivot pelittää taitavasti yhteen :)
      minulla enkat taitaa olla 12, viimeiset tekee jo kipeää ja varsinkin miehen nuollessa joudun pyytämään että lopettaa. ehkä noin kuudennen jälkeen niitä alkaa tulla ihan sarjana, eli kun olen riittävän kiihottunut ja kai alalantiolihaksetkin jotenkin tottuu siihen supisteluun ja niiden orkkujen saaminen helpottuu.

    • muiojuiosims

      12 on maximi mihin olen päässyt ja siitä enempää en kyllä tahtoiskaan. Kuten tuossa aiempikin laittoi, niin kivuliaalta se alkaa lopulta jo tuntumaan eikä tuo nautintoa.

    • hahahaha123

      Naisen "orgasmia" ei voi sanoa orgasmiksi, jos se on joku onneton "sykäys". hah! sama kuin silittäisi päätä, siitäkin saa kyllä paremmat vibat. Voi kokisittepa oikean miehen orgasmin, niin tietäisitte mikä orgasmi oikeasti on!

      • nleiti

        Et ole varmaankaan nähnyt naista joka saa orgasmin :D


      • uuh aah

        Leiki sinä vaan sen pikkupilisi kanssa kaikessa rauhassa, niin me naiset pannaan sillä aikaa oikeiden miesten kanssa, jotka antavat meille monta orgasmia.


    • pimperoinen

      :-) Jeps... minä saan yleensä vain yhden tai max kaksi, mutta silti sanoisin, että mies ei ole todellakaan nähnyt naisen orgasmia, jos kommentoi noin.

      Ja ei tää mikään kilpailu ole, pääasia, että nautitaan itsestämme ja toisistamme ja halutaan hyvää toisillemme.. mitä väliä yksi tai kaksitoista, mies vai nainen, kunhan tuntuu mukavalle!!

    • Itselläni on kenties kolme ollut "ns" peräkkäin tulevia.Mutta tokkiinsa niitä saa lisääkin,mutta pienen tauon lälkeen.Olen kuullut myös niinsanotuista sarjaorgasmeista,joita saattaa olla mm:20 tjs aivan peräjalkeen..Itse en oikeen ole taipuvainen uskomaan moiseen..

      • pure mua

        Kolme päivää ja yötä sängystä ylös nousematta kuin pisille ja välipalaa juomineen...hmm
        ei ku naimaan vaan...


    • Ohara

      Vuosien takainen tyttöystäväni oli nuorelle miehelle ihmetyksen aihe, häneltä kesti ensimmäiseen huippuun 40-60 min, mutta sen jälkeen saattoi saada kymmenessä minuutissa viisi-kuusi kertaa peräkkäin.
      Se, jos mikä, kohotti miehen egoa.
      Paras, minkä muistan , oli kuusi huippua kertasession aikana.
      Tosin hän oli myöskin viehtynyt leluihin kovin, saattoi viettää iltapäivän sängyssä, vaikkei ollutkaan kipeänä...
      Voi niitä aikoja, huoah....

    • M_76__

      Naisissa on eroja.

      Tuossa kun olin vielä vapaa tapailemaan, niin teitä on sellaisia jotka eivät saa millään sitä yhtäkään, vaikak mitä tekisin ja sitten niitä jotka tulevat orgasmi toisensa perään.

      Oma rutiinini on jotakuinkin sellainen että ensin halitaan ja pusitaan - luodana sitä tunnelmaa - enenkuin sittne riisutaan ja ensimmäiseksi hoitelen toisen nuollen. Siihen väliin vähän cudlataan, ja hivellään toisiamme, kunnes sitten vähänajan päästä sitten ollaan lusikassa jossa sitten saadaan toinen orgasmi, ellei kolmaskin. Lusikassa pääsee käsipelillä "avittamaan", jos asento on huono. (Nimittäin naisten fysiologia on erilaista, toisilla en pysty lusikassa painamaa niin syvälle, että johtaisi orgasmiin...)

      Tuon jälkeen yleensä käännän toisen vatsalleen, jatkan siitä takaapäin orgasmeihin neljä ja viisi. Ilman cudlausta tässä vaiheessa :)

      Sitten vähän aikaa ollaan jälleen sylikkäin, josta sitten nostan hänet päälleni ratsastamaan, josta tulee orgasmit kuusi ja seitsemän. Usein sitten tässä vaiheessa saan itsekkin ensimmäisen kerran.

      Pienen ratsastustuokion jälkeen cudlataan, kunnes oma mieskunto on jällene valmis ja nostan hänet kontilleen ja siirryn siihen taakse. Seuraa orgasmit kahdeksan ja yhdeksän.

      Tämän jälkeen on vielä finaalisuoritus - oma spesiaalini - 60s orgasmi, josta en nyt kerro yksityiskohtia, tradesecrets... Se kuitenkin toimii naiselle kuin naiselle, ja se on sellainen hiipivä, pakottava ja melko lailla suoraa huutoa sitten kun se alkaa, ja jonka jälkeen sitten yleensä lopetellaankin, koska tuo finaali on melko raju.

      Siinä tuo suunnilleen miten se itsellä menee. Välillä tehdään pidemmän kaavan mukaan, välillä lyhyemmin. Toisten naisten kanssa tuo ei toimi, heille riittää se yksi ja sitten he ovatkin tyytyväisiä ja tönivät jo vähän kauemmaksi :) Useimmat kuitenkin ovat olleet melko tyytyväisiä otteisiini.

      Loppukädessä ei se kauhean vaikeaa ole - Ottaa toisen huomioon kokonaisvaltaisesti, ja sitten tunnustellen eteenpäin, mistä kukakin tykkää. Ensin hoitelet sitä toista hyvin, ja sitten jossain välissä itsesi. (tiedän etteivät useimmat miehet viitsi/jaksa hoidella naisiaan kunnolla - Itseäni hävettäisi jos en olisi toista hoidellut kunnolla ennenkuin itse tulen.)

    • practise...

      Sama juttu kuin muutkin jo sanoneet, että erotan kyllä orgasmit toisistaan. Poikkeuksena joskus tuleva "pitkä orgasmi" josta en menisi vannomaan että on yhtä ja samaa koko pituudeltaan, mutta niitä tulee harvemmin. (Ei ole sen parempi tai huonompi kuin muutkaan orkut.)

      Kun olin parisuhteessa, tapasin seksissä saada useimmiten kolme peräkkäistä orgasmia. Nämä siten että ratsastin miehen päällä kasvokkain, tai istuimme sylikkäin kasvokkain. Peniksen tyvi stimuloi tällöin klitorista ja ilmeisesti kärki aluetta jota muinoin nimitettiin G-pisteeksi. Näin sain voimakkaita ja "syviä" orkkuja. Kun mies siirtyi pesulle, saatoin sormin hankkia itselleni vielä orgasmeja ainakin kolme lisää, jos oli sen verran vielä kiihotusta jäljellä. En yleensä koske klitorikseen suoraan, vaan hankaan "mirrin päältä".

      Nykyään kun olen sinkku, vain hinkkailen itse itseäni. Yleensä tyydyn tuohon hankaamiseen mirrin päältä. Määrä kuinka paljon saan orgasmeja vaihtelee. Jos on kuukautiskipuja ja haluan helpotusta, saatan hankkia jonkin määrän orkkuja ja levätä jonkin aikaa, aloittaa alusta ja saada uuden sarjan orgasmeja. En oikein enää jaksa aina laskea kaikkia laukeamisia, mutta sellainen mielikuva on että erään kerran saatoin saada kahden päivän sillä 40 - 50 orgasmia yhteensä juurikin onanoidessani kuukautiskipuja helpottaakseni. Tuona aikana ihan ekassa setissä laukeaminen saattaa käydä tosi helposti ja tuntuu vähän helvetin hyvältä, ilmeisesti sen takia että lantionpohjassa on painetta. Pikkuhiljaa orkuista tulee mitättömämpiä ja ne on vaikeampia saada, mitä useamman session on vetänyt.

      Joskus yritän matkia yhdyntää ja työnnän tavallisen (ei värisevän) dildon toisella kädellä vaginaan ja hankaan (päältä) klitorista toisella kädellä. Työntelemällä dildoa eestaas saan simuloitua sitä että naisi miehen kanssa, ja täten voin saada niitä vaginaalisia orgasemaja. Mutta ei omassa kivassakaan niitä tule yleensä enempää kuin kolme. Lisää jos haluaa niin ne on sitten vaan niitä klitoraalisia.

    • nainen 40+

      Yhdynnässä voin saada joskus jopa 4-5 orgasmia, aika helpostikin jos klittaa tai pyllyä hyväillään tai hyväilen samalla (pyöritän sormea esim. pari senttiä sisällä pepussa). Joskus taas saan vain yhden niin valtavan joka imee kaiken voiman ihan fyysisesti enkä ole enää näissä maailmoissa enkä oikein edes huomaa mitä tapahtuu.

      Tyydyttäessäni saan nopeastikin yhden tai kaksi suurempaa ja sitten tulee aivan ihania pikkuorkkuja vaikka loputtomiin, paikat on niin herkät että pieni hyväily saa saa tulemaan aina ja heti mutta enää ei tule niitä "isoja". Kerran niitä tuli puolen tunnin ajan, mieheni suukotteli ja hyväili kun hyväilin itseäni ja oli hänkin aika ihmeissäänn. Tuli, tuli, tuli ja tuli koko ajan niitä pieniä.


      Joskus orkkuni on ollut niin järisyttävää että se on jopa pelottanut. En muista edes hetkiä ennen sitä enkä itse orgasmiakaan jälkikäteen niin että voisin sanoa mitä tapahtui, joka paikkaan leviää vain tuli ja kynnet irtoaa sormistakin ja päänahkakin kihelmöi. Silloin ei voi kyllä koskea mihinkään, rinnatkin on niin arat että sattuu ja alapää ei kestä mitään kosketusta. Kiemurtelen alta pois (parhaat saat kun olen alla) ja mieheni pitää odottaa että tasaantuu ja voin ottaa sisään.

      Minä olen aivan kauhean herkkä ja saan helposti. Ja saan aina. Joskus jopa "jälkijäristys" on kuin orkku, ehkä se onkin orkku.

      • nainen 40+

        Nuorena se hävettikin minua kun olen niin herkkä ja esim. ääntelen tai kiemurtelen voimakkaasti vaikka en sitä itse ihan havaitse tarkalleen. Aviomiestäni se kiihottaa ja ole oppinut antaa palaa vaan, heittäytyä sen orgasmin vietäväksi ja ne on muuttuneet siksi niin ihaniksi :) Ennen nolotti kauheesti kun hän kertoi miten ihania hänestäkin orkkuni olivat. Nyt on ihanaa että minun orkkuni antavat tyydytystä myös hänelle.


    • max7

      Jos ensimmäinen on raju niin sitten vain yksi, muuten maximi on ollut 7.

    • Orgastic

      Nainen voi saada nk. sarjaorkun (eli ekan orkun jälkeen voi jäädä "orgasmivyöhykkeelle", ja sitten tulla vielä kerran, pari uudelleen). Sitten tauon jälkeen voi saada uuden orkun ja siihen liittyvän uuden sarjan. Orkut voi tulla yksittäisinä tai sarjoina. Se, tuleeko vain yksi orgasmi vai monta, ei aina kerro orgasmin voimakkuudesta mitään. Sarjaorgasmin kaikki orgasmit voi olla voimakkaita, ja se jos mikä on huippua! Joskus taas tuntuu, että yksi hyvä orgasmi tyhjentää mehut. Nainen voi saada sen kymmenenkin orgasmia, mutta loppua kohden kokemus laimenee...niiden yksittäisiksikin laskettavien orgasmien kohdalla. Rajansa naisenkin fysiologialla...

      Mututuntumalta sanoisin, että hän vaihtaisi miehen orgasmiin... ;-p

      • Orgastic

        ...kirjoitusvirhe: siis EN vaihtaisi miehen orgasmiin!


    • Herkkä

      Minä voin myös saada useita ihan erillisiä peräkkäin. Tulevat sitä tiheämmin mitä useammasta on kyse. Viimeiset ovat kaikkein kovimmat ja toisaalta myös tuskaisimmat. Tuntuu järjettömän hyvältä, mutta samalla menee jo yli. En tiedä mitä tapahtuisi jos pystyisi vielä jatkamaan. Varmaan 6-8 maksimissaan noin 10 minuutin välein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe