Väyrynen vauhdissa

Kun vaalit lähestyvät, Paavo Väyrynen nousee taas esiin Suomen pelastajana. Koko Suomen kohtalo riippuu kuulemma nyt siitä, ännestävätkö kansalaiset häntä vai Olli Rehniä. Paavo lähtee nyt kisaan kuninkuus mielessään, Paavon omalla kuppihuumorilla höystettynä. Jos Paavo sen kisan häviää, syypää onneksi löytyy aina mediasta. Voi olla, että ei häviä, mutta se ei johdu Väyrysestä vaan siitä, että Rehn on kepulainen. Jos Rehn olisi kokoomuslainen, hän saisi paljon enemmän ääniä. Kokoomuslaiset eivät kuitenkaan aio äänestää kepulaista, vaikka hän Eurooppa-politiikassaan olisi kokoomuslaisempi kuin kokkarit itse.

Väyrynen kävi Suomen kohtalon ohella läpi myös kansainvälisen politiikan Pressiklubi-ohjelmassa. Väyrynen syytti mediaa, erityisesti YLEa ja tutkijapuolelta UPIa (Ulkopoliittinen instituutti) suomettumisesta. Samalla Väykky ymmärsi ja puolusti kovasti Putinin näkemyksiä ja politiikkaa. Suomen media on anatanut hänestä ja Venäjän politiikasta väärän kuvan ja peesannut kritiikittömästi lännen propagandaa. Suomea Väykky kehotti irrottautumaan EU:n Venäjä-politiikasta. Paikoin Väyrysen näkemykset lähentyivät jo voimakkaasti tunnetun kohudosentin lausumia. Väyrysen kunniaksi on sanottava, että hän uskaltaa olla näin vahvasti eri mieltä tässäkin kysymyksessä.

10

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uzi-ukki

      Ei puolustanut kovasti "Putlerin" näkemyksiä ja politiikkaa, vaan korosti puolueettomuutta.

      Kokoomus ja demarit on suomettuneita kun ne tukeutuu liian voimakkaasti länteen.

      • MPP

        Tottakai Väykky puolusti Putinin näkemyksiä ja politiikkaa. Hänhän sanoi, että media on anatnut länsimielisiä ja yksipuolisia näkemyksiä Putinin Ukraina-politiikasta. Suomeksi sanottuna se tarkoittaa, että lännen näkemykset ovat ainakin osittain vääriä ja Venäjän puolestaan oikeita. Lisäksi Väykky viittasi Kosovoon, jonka ilmeisesti rinnasti Putinin tavoin Ukrainaan sekä sen lisäksi Syyriaan, mista Väykky sanoi, että Venäjän näkemysten oikeellisuus näyttää toteutuvan siellä.

        Väyrysellä on toki oikeus näkemyksiinsä ja on oikein hyvä, että hän tuo ne rehdisti esiin. Näin jokainen voi arvioida sitä, mikä Väyrynen on miehiään ja mihin suuntaan hän kumartaa ja mihin taas pyllistää.


      • Koroljov
        MPP kirjoitti:

        Tottakai Väykky puolusti Putinin näkemyksiä ja politiikkaa. Hänhän sanoi, että media on anatnut länsimielisiä ja yksipuolisia näkemyksiä Putinin Ukraina-politiikasta. Suomeksi sanottuna se tarkoittaa, että lännen näkemykset ovat ainakin osittain vääriä ja Venäjän puolestaan oikeita. Lisäksi Väykky viittasi Kosovoon, jonka ilmeisesti rinnasti Putinin tavoin Ukrainaan sekä sen lisäksi Syyriaan, mista Väykky sanoi, että Venäjän näkemysten oikeellisuus näyttää toteutuvan siellä.

        Väyrysellä on toki oikeus näkemyksiinsä ja on oikein hyvä, että hän tuo ne rehdisti esiin. Näin jokainen voi arvioida sitä, mikä Väyrynen on miehiään ja mihin suuntaan hän kumartaa ja mihin taas pyllistää.

        "Tottakai Väykky puolusti Putinin näkemyksiä ja politiikkaa."

        Ei objektiivisuus ja puolueettomuus ole Putinin puolustamista, vaan Paasikiven-Kekkosen linjaa, suomalaisen ulkopoliitttisen ajattelun korkeinta hyvettä.

        "Hänhän sanoi, että media on anatnut länsimielisiä ja yksipuolisia näkemyksiä Putinin Ukraina-politiikasta."

        Mikä on ilmeinen tosiasia jokaiselle, joka tuntee kansainvälisen tilanteen muistakin lähteistä kuin vain Suomen ja lännen russofobisesta valtamediasta.

        "Suomeksi sanottuna se tarkoittaa, että lännen näkemykset ovat ainakin osittain vääriä ja Venäjän puolestaan oikeita."

        Miten voisikaan kukaan olla niin länsimielinen, ettei suotuisi myöntämään ainuttakaan virhettä lännen näkemyksissä?

        "Lisäksi Väykky viittasi Kosovoon, jonka ilmeisesti rinnasti Putinin tavoin Ukrainaan sekä sen lisäksi Syyriaan, mista Väykky sanoi, että Venäjän näkemysten oikeellisuus näyttää toteutuvan siellä."

        Jos Kosovolla oli oikeus erota Serbiasta, on Krimillä saman logiikan mukaan oikeus erota Ukrainasta. Ja mitä Syyriaan tulee, siellä USA liittolaisineen on yrittänyt samaa missä USA-NATO-EU onnistui nyt Ukrainassa: maan laillisen hallituksen kukistamista lännen tukeman aseellisen kapinan kautta. Ja sitä ennen oli Libya...

        "Väyrysellä on toki oikeus näkemyksiinsä ja on oikein hyvä, että hän tuo ne rehdisti esiin."

        Väyrysessä on ryhtiä ja moraalia, jonka vain puolueeton, suoraselkäisen suomalainen asenne voi mahdollistaa. Väyrynen on Kekkosen perinteiden jatkaja, aito patriootti, jonka ei tarvitse liittyä länsimielisten papukaijojen hysteeriseen hölötykseen, russofobisten klišeiden aivottomaan hokemiseen.

        "Näin jokainen voi arvioida sitä, mikä Väyrynen on miehiään ja mihin suuntaan hän kumartaa ja mihin taas pyllistää."

        Se, että Väyrynen ei kumarra sen enempää Washingtonin, Brysselin kuin Berliininkään suuntaan ei tarkoita sitä, että hän kumartaisi minnekään muuallekaan. Väyrynen on itsenäisyysmies, yksi viimeisiä Suomessa, ja ilmeisesti viimeinen keskustapuolueessa.


      • natossa on tulevaisu
        Koroljov kirjoitti:

        "Tottakai Väykky puolusti Putinin näkemyksiä ja politiikkaa."

        Ei objektiivisuus ja puolueettomuus ole Putinin puolustamista, vaan Paasikiven-Kekkosen linjaa, suomalaisen ulkopoliitttisen ajattelun korkeinta hyvettä.

        "Hänhän sanoi, että media on anatnut länsimielisiä ja yksipuolisia näkemyksiä Putinin Ukraina-politiikasta."

        Mikä on ilmeinen tosiasia jokaiselle, joka tuntee kansainvälisen tilanteen muistakin lähteistä kuin vain Suomen ja lännen russofobisesta valtamediasta.

        "Suomeksi sanottuna se tarkoittaa, että lännen näkemykset ovat ainakin osittain vääriä ja Venäjän puolestaan oikeita."

        Miten voisikaan kukaan olla niin länsimielinen, ettei suotuisi myöntämään ainuttakaan virhettä lännen näkemyksissä?

        "Lisäksi Väykky viittasi Kosovoon, jonka ilmeisesti rinnasti Putinin tavoin Ukrainaan sekä sen lisäksi Syyriaan, mista Väykky sanoi, että Venäjän näkemysten oikeellisuus näyttää toteutuvan siellä."

        Jos Kosovolla oli oikeus erota Serbiasta, on Krimillä saman logiikan mukaan oikeus erota Ukrainasta. Ja mitä Syyriaan tulee, siellä USA liittolaisineen on yrittänyt samaa missä USA-NATO-EU onnistui nyt Ukrainassa: maan laillisen hallituksen kukistamista lännen tukeman aseellisen kapinan kautta. Ja sitä ennen oli Libya...

        "Väyrysellä on toki oikeus näkemyksiinsä ja on oikein hyvä, että hän tuo ne rehdisti esiin."

        Väyrysessä on ryhtiä ja moraalia, jonka vain puolueeton, suoraselkäisen suomalainen asenne voi mahdollistaa. Väyrynen on Kekkosen perinteiden jatkaja, aito patriootti, jonka ei tarvitse liittyä länsimielisten papukaijojen hysteeriseen hölötykseen, russofobisten klišeiden aivottomaan hokemiseen.

        "Näin jokainen voi arvioida sitä, mikä Väyrynen on miehiään ja mihin suuntaan hän kumartaa ja mihin taas pyllistää."

        Se, että Väyrynen ei kumarra sen enempää Washingtonin, Brysselin kuin Berliininkään suuntaan ei tarkoita sitä, että hän kumartaisi minnekään muuallekaan. Väyrynen on itsenäisyysmies, yksi viimeisiä Suomessa, ja ilmeisesti viimeinen keskustapuolueessa.

        Väyrynen on Venäjän itsenäisyysmies ja Suomesta katsoen maanpetturi.

        Haluammeko olla integroitunut demokraattisiin länsimaihin vai otammeko riskin että joudumme elämään jatkossa diktaattorin Putinin ja Venäjän sortovallan alla, siinä on kysymys?


    • J Utta

      hih hih minä pyllistän ihraisen p erseeni sinulle hih hih

      • J uha

        hih hih minä hiippailen kotona verkkosukkahousuissa hih hih


    • Tottakai Paavo Väyrynen puolustaa Vladimir Putinin politiikkaa. Väyrynenhän on tunnetusti aina toiminut kiinteässä yhteistyössä KGB:n ja sittemmin varmaan myös FSB:n kanssa.

      KGB:n aikaan Väyrynen vehkeili KGB:n Suomen osaston päällikön Viktor Vladimirovin kanssa maanpetokseen verrattavalla tavalla.

      Väyrynen on uskollinen Venäjän soturi.

      • Kana-aulis

        Sinä varmaankin sekoitat Paavo Väyrysen Paavo Lipposeen, joka meni omin päin liittämään suomea irakin sotaan?
        Se oli maanpetoksellista toimintaa ja lopulta vei suosion 6% .

        Paavo on uskollinen NATO soturi ja Buschin nuolija.


      • NATO soturi?!?!?!?1
        Kana-aulis kirjoitti:

        Sinä varmaankin sekoitat Paavo Väyrysen Paavo Lipposeen, joka meni omin päin liittämään suomea irakin sotaan?
        Se oli maanpetoksellista toimintaa ja lopulta vei suosion 6% .

        Paavo on uskollinen NATO soturi ja Buschin nuolija.

        Mitä fittaa?! Meinasko Suomi joutuu sotaan Irakia vastaan??!! Kauheeeeeeeta!!

        Hyvä että infosit meillekin, sillä kukaan muu ei sitä tiennyt. Nyt sulle tulee Pulizer- ja muut lehdistöpalkinnot, kun sä tämmösen uutispommin kerroit. Sä oot älyttömän viisas, vaikket sä kunnolla osaa ees kirjottaa.


    • Miksi elätttää heitä

      Nämä vasuri toverit täällä..
      Muutta aletaan puhumaan asiaa eli Ay jäsenmaksuja verolle, toverit vaikenee.

      Täysin järjetöntä ylläpitää veronmaksajien rahoilla vasemmiston vaalitoimistoja ja elättää ay-paskamahoja isolla palkalla eläkettään ja lisäeläkkeitään suunnittelemassa ja eläkeyhtiöiden hallinnossa kuormasta syömässä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe