Naisten tukanvärit

AitoTukkainen

Minä ihmettelen miksi kanavan naiset värjäyttää hiuksensa,olevatko he katumuodin orjia,vaiko haluvatko näyttää "blondeilta tai muilta epäilynalaisilta naikkosilta.Miehet kanavalla lienevät pääosin omissa väreissään paitsi PPastori.
Maallistuminen kanavalla ei ole mielestäminen rakentavaa ja saa väärän käsityksen oikeista uskon lähettiläistä.
Muuten TV7 on aivan valtavan hyvä kanava kaikkineen ohjelma valintoineen ja kannatan rahallisesti mieluusti silloin kun se on mahdollista.

14

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rny hair 34

      Minulla ovat päälaeltahiukset harvenutneet ja olen huomannut että monella minua vanhemmalla miehellä on päälaelta tuuheampi tukka. Äitini puolelta suvussa on kaljuuntumistaipumusta.

      Ei siihen kuole ja hyväksyn sen muilla miehillä enkäkiinnitä kuin pikaisesti huomiota että aha tollakin hiukset harventuneet tai jopa kokonana kaljuuntunut. Itse en siihen ole oikein tottunut omalla kohdallani kun tässä iässä ei vielä tulisi hiusten harventua.

      Melkein tekisi mieli rukoilla hiusten kasvua Jeesukseltamutta ei kehtaa kun maailmassa on tärkeämpäkin rukoiltavaa.

      • leeviläinen

        Siihen päälaelta tukan harvenemiseen on kaksi syytä, joista jokainen voi valita mieleisensä.

        Ensimmäinen syy: Järki ja tukka ei pysy samassa päässä.

        Toinen syy: Ei tyhjä lato kattoa kaipaa.


      • Minulla on päälaelta tukka lähtenyt ja alkanut kasvaa sensijaan leuan alle. Joitain harmaita haituvia olen seassa havainnut olevan. Niin että olisikohan tässä ryhdistäydyttävä ja alettava värjäilemään sitä. Kun se olisi myös trendien mukaista toimia silleen, niin ehkäpä se uskovien silmänluonti esim. seurakunnan kokouksessa meikäläiseen olisi sen seurauksena suopeampi..

        Tai olisikohan se trendikkäämpää, jos antaisi leuan alusen harmaantua kokonaan ja värjäisi sivutukankin ohimoilta harmaaksi..


    • aito6

      Nykyään lähes kaikki naiset värjäävät hiuksiaan jo nuoresta alkaen, se on heidän oma asiansa. Makuasioistahan on kyse. Anna toisille se ilo vaikket itse värjääkään. Ja, jatka vain TV7:n rahallista tukemista, hiusten värjäys kampaajalla ei nimittäin ole mitään halpaa puuhaa ;)

    • uyyuui

      no naiset kun tulee tietttyyn ikään ja alkaa harmaata tulla hiuksiin, osa värjää. kai miehetkin nykyään, jopa partaa. Kieltämättää olen hämmästellyt joidenkin puhujien valtavaa ulkomuodon muutosta vuosien varrella tv7.lla, en tietenkään vääräksi sitä sano! Alussa he olivat ihan luomuina, nyt juhlameikeissä.
      mutta entä sitten RAJUT poskipunat, luomivärit, kultakorut, huulipunat, mielestäni menee pikkasen överiksi. Menevätkö nämä seuraknnan kokouksiinkin näin laitettuina? On juhlameikkaus selvästi joilakin naamaan laitettu. Kuka siellä on palkattu tekemään arkimeikki näile puhujille, jokuhan sen tekee?voisiko hiemnan hillitä? Ei arkena tarvita poskipunaa, räikeää huulipunaa.Ei uutistenkuuluttajatkaan taida ihan iltameikeissä lukea uutisia , vai? No ei se kai väärin ole.

    • leeviläinen

      Ei niinkään ns. trendeihin kuuluva ilmiö tai muotisuuntaus, vaan suurin syy hiusten värjäämiseen on turhamaisuus..

    • Syntinen

      Onko nähtävillä saarnaajaa, jolla on säkkipuku päällään saarnatessaan tai edes kuulijakunnassa säkkivaatteeseen pukeutunut?

      Haluaisin pukeutua säkkivaatteeseen,olla polvillani ja rukoilla katuen.

      Kunnollista säkkimateriaalia ei kaupungissa ( Helsinki ) löydy.

      Myydäänkö missään katuville säkkivaatteita?

      • 6mu6

        Ei, hienot ja kalliit puvut päällä on aika usein.


      • Jos saarnaaja, olkoompa kuka tahansa, tosiaankin pukeutuisi yksinkertaiseen säkkikankaasta tehtyyn pukuun, jossa naru vyönä ja alkaisi julistamaan Raamatun evankeliumia jonkin kaupungin kadulla, niin eipä menisi kauan, kun piipaa-auto pyyhkäisisi paikalle ja punapukuiset sedät ottaisivat saarnaajan kyytiinsä. Matka päättyisi 'pöpilän' suljetulle osastolle.

        Tai sitten saarnaaja joutuisi naurunalaiseksi, jota pidettäisiin jonakin sketsihahmona..

        Mutta kukaan ei välittäisi Raamatun evankeliumin ilosanomasta höykösenpöläystä..


      • Totuus on Jeesus
        stefanus kirjoitti:

        Jos saarnaaja, olkoompa kuka tahansa, tosiaankin pukeutuisi yksinkertaiseen säkkikankaasta tehtyyn pukuun, jossa naru vyönä ja alkaisi julistamaan Raamatun evankeliumia jonkin kaupungin kadulla, niin eipä menisi kauan, kun piipaa-auto pyyhkäisisi paikalle ja punapukuiset sedät ottaisivat saarnaajan kyytiinsä. Matka päättyisi 'pöpilän' suljetulle osastolle.

        Tai sitten saarnaaja joutuisi naurunalaiseksi, jota pidettäisiin jonakin sketsihahmona..

        Mutta kukaan ei välittäisi Raamatun evankeliumin ilosanomasta höykösenpöläystä..

        Entäs jos ei puhuisi Jeesuksestamitään ja olisi vain säkkipukuun pukeutunut?

        Silloin saiis olla rauhassa?

        Eli puhe Herrasta on sallittua kunhan ei ole säkkkipuvussa?

        Ja säkkipuvussa saa olla jos ei puhu Herrasta?


      • Totuus on Jeesus kirjoitti:

        Entäs jos ei puhuisi Jeesuksestamitään ja olisi vain säkkipukuun pukeutunut?

        Silloin saiis olla rauhassa?

        Eli puhe Herrasta on sallittua kunhan ei ole säkkkipuvussa?

        Ja säkkipuvussa saa olla jos ei puhu Herrasta?

        Monissa kaupungeissahan on jo 'varjoisilla kujilla, aitovierillä ja siltojen alla' asustavia, joilla vaatteet näyttävät melkein säkkipuvuilta. Ja kun tulee jokin kansainväliseen eliittikulttiin kuuluva juhla, jossa ulkomaitten edustajat jopa pääkaupungin kaduilla käyskentelevät, niin kyseiset laitapuolen 'säkkipukuiset' kuletetaan viranomaisten toimesta kiireesti jonnekin pimentoon pois silmistä, ettei eliitti heidän näkemisestään häiriinny.

        Niin että ei se aina se lähimmäisten ylenkatsominen sentään siitä evankelioinnista ole kiinni, vaikka olisi se säkkipuvulta näyttävä asu yllä..


    • 7574745

      olen joskus nähnyt näitä amerikkalaisia usein mustaihoisia miespastoreita pukeutuneena liituraita pukuun, hintaa voi van arvailla, kultarolexit kilisee käsissä, kultasormus sormessa. Olen tätä pitänyt jonkunlaisena maailmallisuuden merkkinä heissä. Osaapahan varoa heidän opetustaan, kun nämä merkit näen! :) Sydän onko kiinni hekumassa ja korskeudessa, kalliissa vaatteissa, rahassa. Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri.
      Yleensä he ovat lihavia, silkkisolmioon pukeutuneita, jne. Ei se synti ole mutta silti, oikea aika ja paikka?

    • ;-))

      TBN-emäntä Jan Crouch hattaraperuukkeineen, tuplairtoripsineen ja pinkkeine puudeleineen lyö laudalta kaikki.

    • Nälkäsuu

      Mielestäni hiustenvärjäys tulisi jättää väliin ja antaa tukanvärjäys rha evankeliointityöhön. Evankeliointityöllä tarkoitan myös maallisen leivän tarjoamista jos köyhällä on aineellisenkin leivän nälkä.

      Lisäksi ihmisiä tulee saattaa Jumalan sanan kuulemiseen eli julistajia kuulemaan ja Raamattua päivittäin lukemaan.

      " Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja kaikki jotka kunnioittavat sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On aika tuhota ne, jotka tuhoavat maata."

      Johanneksen ilmestyskirja 11:18

      Tämän perusteella Jumalan vihan maljat vuodatettaisiin ylöstempauksen hetkellä. Jumalan voimalla vielä elossa olevatkin temmataan suunnilleen samaan aikaan tai samaan aikaan yhdessä hautakuolleiden kanssa Jesuksen luokse. Kutn Lasaruksen Jeesus herätti Jumalan voimalla niin tapahtuu ilmeisesti miljoonien poisnukkuneiden kohdallakin. Ja vielä elossaolevien kohdalla.

      Näin olen asia ymmärtänyt. Ydinpommi ti ydinpommit aikaansaisivat sekaannusta sen suhteen että ei kiinnitetäisi valtamediassa huomiota etä miljonia elossa olevia on ylöstemmatuna kadonnut koska olisi hätä omasta nahasta kuinka selvitä ydinpommeista. Ydinpommilla saa nykyään ihan eri tuhot aikaan kuin toisen mailmasodan aikaan.

      En ole opettaja, kirjoitukseni on omia pohdintojani kuinka asia nähdäkseni on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe