Isoille miehille vaatteita Mikkelistä?

Isomies..

Onko Mikkelissä myymälää josta löytyisi isoille miehille vaatteita? Tarkoitan kokoja 5xl-9xl.

15

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TJt

Prismasta olen löytänyt isojakin kokoja. Tosin väärän värisiä. Saisi olla tummempaa ja mustaa paitaa.

• dieetill

Miten olisi dieetti ruokaa ja liikuntaa niin ei tarvitse ostaa telttaa

• Kaarina..

Onko mitään muuta paikkoja Prisman lisäksi? Halaisin ostaa miehelleni jotain. Netistä en viitsi, koska palautukset vaikeita. Onko kauppoja Mikkelissä?

• s-koko

KUNTOSALIT

• IsonNainen

Miksi pienet tulee tänne neuvomaan asiassa ja kysymyksessä, johon heillä ei ole oikeaa vastausta. Tämän ketjun aloittaja kaipasi isoja vaatteita, ei muuta.

• bigboy3

käyppä säästötalosta katsomassa, siellä olen nähnyt isojen miesten vaatteita. jopa 9xl asti!

• xxxL

Säästötaloa minäkin olisin ehdottanut.

• lord of lard

Muistaakseni dressmannilla oli isojen miesten kokoja.

• xxxL
        lord of lard kirjoitti:

Muistaakseni dressmannilla oli isojen miesten kokoja.

Ei taida kuulua Mikkelin dressmannin tarjontaan nämä isot koot.

• luu ukko

Eikös mikkelissä valmisteta telttoja jossai lähemäellä.saattas olla parempi aloittaa laihdutus ja liikunta.sonta ruoka ois .muuten käy niin ettei tarvii kun puupalttoon.elämän laatu paranis ku vois pissii seisooltaan.eikä tulis uniapneaa ja diapeetestä.

• Isomies.

Ei ole tauteja on vaan iso koko. 207 cm ja 115 kg. Kunto varmaan parempi kuin luu ukolla. Hyppään kehään tuollaisen puupään kanssa vaikka heti. Kokeillaanko?

• 158cm 148kg
        Isomies. kirjoitti:

Ei ole tauteja on vaan iso koko. 207 cm ja 115 kg. Kunto varmaan parempi kuin luu ukolla. Hyppään kehään tuollaisen puupään kanssa vaikka heti. Kokeillaanko?

Luuleeko äijä olevansa paikallinen vitali tai vladimir?on se hyvä että peräkammarin pojilla huumoria piisaa.

• Mie naapurista

Minä 196 ja 120. kovassa kunnossa ja urheilen. vaatteita etsin. Täällä huutelevia pikkupoikia ammun luunapilla tajuttomaksi.

• kehä ruakki

Nyt nyt hihhuli.elä luule ihan mahottomia.yöllä kännissä naputellaan ku ei muualla uskalleta.Mie oon pikkasen alle 3 metrii ja yli 80kg eikä tarvii kettään komauttaa.

• mallia kummalle

Vai kova kuntosia.mun eukko on kovempi kuntonen ,sillä voi kesät kyntää ja talvet ajaa rahtia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5903
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2027
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1267
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1135
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1128
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1107
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe