Klinu Loikkasesta kerrotaan, että hän venäjän vankila reissuillaan lankesi naisten houkutuksiin. Menetti uskon ja lopunhan te jo tiedättekin.
http://www.tv7.fi/ Matti Vuolanne mainitsi Klinusta ja venäjän vankiloista joissa uskoon tulleet vangit vievät ilosanomaa ympäri siperian vankiloita.
Vuolanne kylläkin väittää että siellä syntyi herätys. Mutta ei siellä eikä muuallakaan missä Hebrealaisten Jumalan ilosanomaa julistetaan ja ihmisiä tulee uskoon. Kyseessä ei koskaan ole herätys, vaan Jumalan Pyhä Henki uudesti luo uusia luomuksia Kristuksessa Jeesuksessa.
Kysyn Matti pappin ojelmasta hiukan.
10
277
Vastaukset
- juoruako?
En tiedä. Kuka on kertonut ja mitä Klinusta?
- tyhjykkä
Kirjassaan Mitä silmät ei nää, Ilkka Puhakka raottaa varovaisen hieman Klinusta julkisuuteen annettua turhan positiivista kuvaa. Klinu oli aikoinaan Venäjän työn tärkeimpiä keulakuvia ja hänen julkinen maine haluttiin pitää puhtaana esittelemällä väkevä Herran johdatuksessa kulkeva evankelista.
Puhakka, joka oli pitkään Klinun läheisenä työtoverina Venäjän keikoilla, joutui kuitenkin tutustumaan toisenlaiseen Klinuun, josta julkisuudessa ei tiedetty mitään. Naisjutuista Puhakka ei tosin kerro, mutta muuten kuvaa Klinua luonnehäiriöisenä, ilkeänä ihmisenä, joka tahallisella kiusaamisellaan teki työtoveriensa olemisen vaikeaksi.Luonnehäiriöistä ei olisi pitänyt missään nimessä päästää minkäänlaiseen seurakunnalliseen työhön. Näitä henkilöitä kuitenkin valitettavasti aina löytyy seurakunnista. Klinulle olisi riittänyt pelkästään se, että todistaa uskostaan ja kertoo uskoontulostaan kokouksissa. Vapaat suunnat tuntuvat kuitenkin kalastelevan uskoontulleita vankeja pastoreiksi ja seurakunnallisen työn tekijöiksi, vaikka useimmilla vangeilla on vaikeita psyykkisiä sairauksia.
Säilyttikö Klinu muuten uskonsa loppuun saakka? Hän kai ei ollut vielä kovin vanha kuollessaan.- ihme juttu
mazdels kirjoitti:
Luonnehäiriöistä ei olisi pitänyt missään nimessä päästää minkäänlaiseen seurakunnalliseen työhön. Näitä henkilöitä kuitenkin valitettavasti aina löytyy seurakunnista. Klinulle olisi riittänyt pelkästään se, että todistaa uskostaan ja kertoo uskoontulostaan kokouksissa. Vapaat suunnat tuntuvat kuitenkin kalastelevan uskoontulleita vankeja pastoreiksi ja seurakunnallisen työn tekijöiksi, vaikka useimmilla vangeilla on vaikeita psyykkisiä sairauksia.
Säilyttikö Klinu muuten uskonsa loppuun saakka? Hän kai ei ollut vielä kovin vanha kuollessaan.Klinu oli Ev.Lut.Kirkon evankelistana alusta loppuun asti.
- Vaell.Krist.Valossa
Hebr. 13:7
Muistakaa johtajianne,
jotka ovat puhuneet teille Jumalan sanaa;
katsokaa,
kuinka heidän vaelluksensa on päättynyt,
ja seuratkaa heidän uskoansa. - 75474754
mitä tarkoitat :lopunhan te tiedättekin? En tiedä. Mitä hänelle tapahtui?
- HerrammeTietää
Klinu kuitenkin oli Herran voideltu, johon en uskalla kajota.
- HerraMeitä Auttakoon
Matti pappi sanoi jotenkin näin, toivon mukaan näemme kerran, Klinun taivaassa.
- kips kpos
HerraMeitä Auttakoon kirjoitti:
Matti pappi sanoi jotenkin näin, toivon mukaan näemme kerran, Klinun taivaassa.
Minusta Matti pappi on IHANA lämmin mies!
- '-'
kips kpos kirjoitti:
Minusta Matti pappi on IHANA lämmin mies!
Radio Deissä Matti puhui ankaraan sävyyn veriruokien syömisestä ja oli kysynyt peruskoululaisilta, että tiedättekö yhtään eläintä joka olisi homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559