Onko kukaan tuonut itse uutta (rekisteröimätöntä vaunua) Virosta ? Jos on, niin kertoisitteko kokemuksistanne. Itseäni kiinnosta sikäläinen vaunu Neptun Pro 2
Uuden perävaunun tuonti
6
422
Vastaukset
- eestieesti
Mulla kans alkoi kiinostaa serkkupoikien kärryt. Onko muuta ku siirtokilvet paikalleen ja katsastamaan. Veroja ja tulliahan nuista ei saa periä kun on EU maa. http://www.respo.ee/fi
- köyhiä ootte
Haistakee piiitkää viiitttuuuu, köyhät.
- lkj
kiitos. älykäs viesti.
- köyhiä ootte
lkj kirjoitti:
kiitos. älykäs viesti.
Eipä tuohon oikein voi muuta sanoa, jos on noin köyhä ja asioista tietämätön niin muuta ei voi sanoa.
Meinaan kun on oikeitakin kärryjä myynnissä, ja peräti Suomessa. Eikä mitään ryssänromuja joilla ei ole edes romuarvoa. - nmjhu
köyhiä ootte kirjoitti:
Eipä tuohon oikein voi muuta sanoa, jos on noin köyhä ja asioista tietämätön niin muuta ei voi sanoa.
Meinaan kun on oikeitakin kärryjä myynnissä, ja peräti Suomessa. Eikä mitään ryssänromuja joilla ei ole edes romuarvoa.hakeudu hoitoon, jos et jo ole.
- kärry naapurista
Samaa olen minäkin ajatellut. Näissä kotimaisissa on enimmäkseen laidan korkeus 200 mm joka on mielestäni melko matala. lisälaidat saa kyllä ostaa mutta muutama satanen taas hintaa lisää. Eesti-pojan vaunut lisäksi tehdymmän näköiset, laidat pokattu vekille jolloin kestävyys paranee. Koskee nimenomaan vaunuja joiden omistajana paikalliset. Tähän olen tutkimuksissani päätynyt, korjatkaa jos olen väärässä ettei tule väärää infoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524357S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114179Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu404082Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653937- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673259IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523231Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130