Uuden perävaunun tuonti

nim.tiedosta kiit.

Onko kukaan tuonut itse uutta (rekisteröimätöntä vaunua) Virosta ? Jos on, niin kertoisitteko kokemuksistanne. Itseäni kiinnosta sikäläinen vaunu Neptun Pro 2

6

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eestieesti

Mulla kans alkoi kiinostaa serkkupoikien kärryt. Onko muuta ku siirtokilvet paikalleen ja katsastamaan. Veroja ja tulliahan nuista ei saa periä kun on EU maa. http://www.respo.ee/fi

• köyhiä ootte

Haistakee piiitkää viiitttuuuu, köyhät.

• lkj

kiitos. älykäs viesti.

• köyhiä ootte
        lkj kirjoitti:

kiitos. älykäs viesti.

Eipä tuohon oikein voi muuta sanoa, jos on noin köyhä ja asioista tietämätön niin muuta ei voi sanoa.
        Meinaan kun on oikeitakin kärryjä myynnissä, ja peräti Suomessa. Eikä mitään ryssänromuja joilla ei ole edes romuarvoa.

• nmjhu
        köyhiä ootte kirjoitti:

Eipä tuohon oikein voi muuta sanoa, jos on noin köyhä ja asioista tietämätön niin muuta ei voi sanoa.
        Meinaan kun on oikeitakin kärryjä myynnissä, ja peräti Suomessa. Eikä mitään ryssänromuja joilla ei ole edes romuarvoa.

hakeudu hoitoon, jos et jo ole.

• kärry naapurista

Samaa olen minäkin ajatellut. Näissä kotimaisissa on enimmäkseen laidan korkeus 200 mm joka on mielestäni melko matala. lisälaidat saa kyllä ostaa mutta muutama satanen taas hintaa lisää. Eesti-pojan vaunut lisäksi tehdymmän näköiset, laidat pokattu vekille jolloin kestävyys paranee. Koskee nimenomaan vaunuja joiden omistajana paikalliset. Tähän olen tutkimuksissani päätynyt, korjatkaa jos olen väärässä ettei tule väärää infoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe