Koskahan mahtaa olla hengen ja tiedon messut? Ne on ennen ollut lokakuussa...
tietääkö joku?
13
5481
Vastaukset
- kimmo
hyvää torstaita ja viikonloppoua. ne ovat jouluaattona sammatin kappelissda
- luna
eikö sullakaan raukalla ole muuta tekemistä, kun asiattomuuksia höpötellä. Katso olisko osastolla; imbesillit mitään sua varten.
- Tellu
HENGEN JA TIEDON MESSUT 16-17.10.
Helsingin Suomalainen Yhteiskoulu (Isonnevantie 8)
Teemana "Henkisyyteen herääminen"
Katso lisää www.rajatiedonyhteistyo.fi]
Lähteeni oli: www.ultra-lehti.com- luna
Kiitos tiedosta löysin sen itsekin ooglen avulla, äskeinen pönttö sai minut tarttumaan itseäni härän sarvista ja etsimään itse - jotain hyötyä niistäkin (pöntöistä ihmisistä)..heh
- elkkula
jaa...
eipäs tule mieleen
en ole kuuullut riippuukohan se siitä?
vai lokakuussa eikö ne pitäis olla marraskuussa?
niin...- Tyttö-33
Moi vaan!keinun juuri keinutuolissani ja laulelen!
- ILIMMin
ON olemassa INTIAANIEN horoskooppi Sisaltaa Astroloogiset ja Kiinalaiset Plus 24 Horoskooppi merkkia Yhteensa NELJAKYMMENTAKAHDEKSAN ERI MERK.....
- TH ce
Hipp! Olen Tiet6oinen Intiaanien 48 eri Horoskooppimerkkiä Ja Välimerkit sekä Alamerkit Y.M. Henkilökotaiset merkit J.n.e. Yhden horoskooppimerkin vaikutus 1/2 tuntia vuorokaudessa.
- aaro
pälä päklä
- Rixaa ja JoSsUu
en tiiääää
- daavi
täällä taas mun mummulla ja huomenna saunaan mut sit täytyy lähtee kotiin houmennakin mut kai mäkin jaksan me tehtiin tunnin lenkki ja oon ny ihan poikki
- reo
missä on ne muinaiset yhteiskunnat jotka luottivat astrologiaan........ne kaikki ovat tuhoutuneet ei tähtiinkatsova pappisluokka pystynyt heitä pelastamaan
- Rakkautta yllättäen?
Astrologia tänään - Elättää ammattiastrologit nuorilla asiakkailla. Vanhat tietävät jo astrologian toimivuuden.
Uranuksen yhtymä Venukseen - Mikä on tulkinta ja mitä sanotte tapahtuvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681165Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872