Työnantaja

Poikapohjoisen

Minusta on ala-arvoista haukkua työnantajaa julkisella foorumilla,itse piiloutuen nimim.taakse.Ammatinvalintahan on vapaaehtoista.Asiat tulisi puhua suoraan,en usko että siitä lopputiliä saa?Itse ylpeä ammatistani vielä vuosikymmenten jälkeen.

57

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gorilla King Kong

      Suorista puheista jaettujen lopputilien määrää ei tiedä kukaan, herkässä ovat.
      Kun epäkohdista ei voida puhua suoraan niin on ainoa keino niiden esiin tuomiseen nimettömänä puhuminen/kirjoittaminen. Joillekin noista epäkohdista puhuminen/kirjoittaminen ei käy koska ovat itse luoneet nuo epäkohdat ihan tarkoituksellisesti ja hyötyvät niistä.

      • Talkoo-Taavetti

        Ei työnantaja ainoastaan se haukkujen kohde ,vaan suuremmat haukut ansaitsevat työntekijät , siis sellaiset jotka mielistelevät työnantajaa . Taistelutoimenpiteiden aikana valitsevat mieluummin rikkurikasteen sensijaan että pysyttelisivät työpaikaltansa hetken poissa.


      • rikkuri
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Ei työnantaja ainoastaan se haukkujen kohde ,vaan suuremmat haukut ansaitsevat työntekijät , siis sellaiset jotka mielistelevät työnantajaa . Taistelutoimenpiteiden aikana valitsevat mieluummin rikkurikasteen sensijaan että pysyttelisivät työpaikaltansa hetken poissa.

        Talkoo-taavetilla henkilökohtaisia kokemuksia kun sen päälle siankusta heittivät


    • 14+19

      Jos työnantajia kovasti arvostellaan, tuskin se ihan syyttä tapahtuu. Toimivatko työnantajat jotenkin väärin, näin voisi ainakin olettaa.

      Ei savua ilman tulta.

      • Ari Kähärä

        No jos on aihetta ja halua/varaa haukkua tai arvostella työnantajaansa nimeltä , niin silloin pitää olla munaa sanoa sanottavansa myös omalla nimellään. Muutoin osoittaa vain sen, että sanoja ei ole sanojensa takana ja siten osoita, että sanottavallaan on jotain paino, tai viestintäarvoa. Ainahan aidanraosta voi räksyttää, mutta oikea hurtta tulee aidan oikealle puolelle ja osoittaa luontonsa.


      • Ari Kähärä
        Ari Kähärä kirjoitti:

        No jos on aihetta ja halua/varaa haukkua tai arvostella työnantajaansa nimeltä , niin silloin pitää olla munaa sanoa sanottavansa myös omalla nimellään. Muutoin osoittaa vain sen, että sanoja ei ole sanojensa takana ja siten osoita, että sanottavallaan on jotain paino, tai viestintäarvoa. Ainahan aidanraosta voi räksyttää, mutta oikea hurtta tulee aidan oikealle puolelle ja osoittaa luontonsa.

        Jk. Meillä Nobinalla on ainakin avoin mahdollisuus kertoa mielipiteensä suoraan esim.. ns. lähiesimiehelle esim.joko henkilökohtaisen kehityskeskustelun tai sitten luoda esityksiä yhtiössä toimivien henkilöstön työoloja helpottavien ja kehittävien kehitysryhmien kautta, joita on joka varikolla. On vain ja ainoastaan jokaisesta itsestään kiinni, miten työolosuhteidensa suhteen asennoituu ja niitä pyrkii kehittämään. Jos on valmis moittimaan, pitää olla valmis myös esittämään ehdotelmia joilla mahdollisia ongelmia voidaan ratkaista tai kehittää. Mitkään rienaukset kun ei saa mitään muuta aikaiseksi, kuin korkeintaan tulehduttaa kokonaisuuden kautta toimivaa ilmapiiriä. Mutta se lieneekin joillekkin se tärkein asia, ei todelliset parannuksiin pohjaavat julkitulot ja esitykset.


    • Miten Nobinalla

      Onko Nobinalla saatu taukoriita sovittua vai pitääkö asia hoitaa lain voimalla kun ei neuvottelut etene? AKT:n lehdessä olevasta jutusta päätellen Nobinalla ei neuvotella vaan työnantaja määrää.

      • Poikapohjoisen

        Nää ammatti narsijat on rasittavia.Pilaavat työympäristöä.asiat asiana,mutt joutava kitinä pois.


      • Kapimatti
        Poikapohjoisen kirjoitti:

        Nää ammatti narsijat on rasittavia.Pilaavat työympäristöä.asiat asiana,mutt joutava kitinä pois.

        Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru.


      • Ari Kähärä

        Mikä taukoriita? Kumma kun meillä asioista vastaavilla ei ole tietoa asiasta, mutta teillä nettitietäjillä on? AKT-n lehteen nyt voi heittää vaikka mitä juttua täytteeksi, mutta opikeasti pitää olla myös jotain sen suhteen. Ainankaan Nobina Eastin varikolla ei ole tietääkseni mitään tauko riitaa, sillä jos olisi, niin munkin se pitäisi tietää jo pelkästään TS asioiden suhteen. Ettei NM. Miten Nobinalla ole mennyt nyt jotenkin asiat ristiin tai ilmeisemmin ei ole edes tajuntaa asioihin. Liekö sulla jokin ihan oma tulkinta tai asetelma asioihin, joita ei ole?


      • Partajugi

        Riita mikä riita, mutta sovintokaljat Helmigrillissä vielä siemailematta. Hame ylös ja miesten joukkoon ja ryhdistäydy Kähärä ! Vaalitkin on jo ovella.


    • Peter45

      Ettekö te kaksi ole vieläkään sopineet? Tehän häpäisette koko alan, eikö olisi miesten aika istua saman pöydän ääreen ja sopia lapselliset riitanne...
      Mitä tulee työantajan moittimiseen niin se on väärin miehessä on vika jos katsoo että työantajassa on aina vika, siis lasit päähän.
      Minuakin on kyselty joka firmaan takaisin ja aina olen pärjännyt työantajan kanssa , hyvä maine kiirii kauas.
      Kun Hsl alueella hoitaa moitteetta asiakaspalvelun ja niin saa matkustajien ja työantajn kiitoksen ja itselle hyvä mieli kun työnsä tekee oikein, minullakin jo 10 vuoden kokemus alalta ja kotiin asti soitellaan ja kysytään hommiin, kertoo jotakin....
      Ottaka nyt lasit päähän ja miettikää työtänne te olette matkustajia varten ja joka tilanteessa pitää palvella, aikaa siihen on ja minä en myöskään nillitä joka minuutista tai tunnista joka menee yli työajan vaan hoidan työni, työantajan etu on myös työntekijän etu ja kun ajaa rauhallisesti ja palvelee hyvin, niin teatterilippuja on tullut palkinnoksi, joskus suklaata, viinipulloja, kukkia ym, hyvän mielen tekijä saa aina palkinnon, älkää valittako.
      Pk-seudullakaan ei karjaa ajeta vaan matkustajia ja se hyvä kljettaja muistetaan aina ja kun minulla tuo ajotaitokin on synnynnäinen niin eipä voi palautteista valittaa.
      Muistorikasta työpäivää kaikille kuljettajille ja matkustajille ja työantajille, Petter on taas tulossa kun tarve vaatii ja seuraprojekti on valmis.

      Ps. Tälläkin hetkellä 6 työpaikkaa tiedossa ja valisen sen jonka haluan ja kaikista näistä on yhteydenotto tullut työantajan taholta, että en voi olla kuin tyytyväinen.

      • PleaseComeBack

        Tuota noin... Jos pomo antaa sulle suklaata ja kukkia, niin kyllä se mun korvaan kuullostaa vähän epäilyttävältä. Oliskohan siinä taustalla jotain muuta? Jospa siihen liittyykin jotain vähän romanttisempaa? En ole ennen kuullut että meidän varikolla olisi firma kuskeja k.o. tuotteilla palkinnut. Kyseessä lienee siis ihan privaattipalkinto - only for you.


      • dmmndmdlmd

        Tiedätkö että työnantaja nauraa oikeasti sulle! Vuositasolla säästävät tuhansia euroja palkkakukuissasi kun ylityökorvausten sijaan viivat antaa seitsemän euron viinipullon, ja sä oot tyytyväinen.


    • Transkuski

      Pette, sä voit työntää sen nenäs työantajan perseeseen, oot sen verran omakehu että sun täytyy olla joku Tom Of Finland mies.
      Oikeesti sun kaltaises perseennuolijat pilaa muidenkin hommat kun ajoajat kiristetään koko ajan ja sä saakeli luulet että reikää lipomalla saat paremmat hommat.
      Haista P koko hinttari, vaikka kuinka yrittää työnsä hoitaa niin vittuilua saa semmoiseksi on hommat mennyt ja portin takana on yön timoja tulossa ilmaiseen duuniin ja sulla on aina paikka tarjolla, työnnyt itsees vitun kyyppari.

    • OttakaaVastuuItsestänne

      Jos olette tyytymättömiä työnantajaanne, miksi ette vaihda työpaikkaa? Jos kerran on lahjakkuutta arvostella, lienee myös lahjoja saada parempi työpaikka.

      • Kom-Mari

        Onko nykyaikana työnantajaa johon voisi edes kuvitella olevansa tyytyväinen ?
        Kaikki samanlaisia nylkyreitä. Tehkööt itse duuninsa kun ovat niin eteviä olevinaan joka asiassa.


    • 666654444

      Kannattaa viedä pomoille suklaata ja kukkia ni saa hyvät vuorot.

      • Kom-Mari

        Voisiko sen alemmaksi kukaan ihminen enää alentua ?
        Minä ennemmin näkisin jopa nälkää, kuin alistuisin moiseen.
        Niin ja mitkä on sitten niitä hyviä vuoroja ?
        Tappotahtimeiniki oli sitten vuoro mikä tahansa nykyaikana !!! Siis mikä on hyvän vuoron kriteeri ?


      • Pärnukuöjettaja

        Min vien usein hyvää kalev suklaata ja vodka esimiehelle niin ollut hyvii vuoroi.
        Kymmen työ ja neljä vapaata.
        Ainakun soitta niin teen ylityö.


    • KuningasKuljettaja

      Kyllä työajoista tulee pitää lähtökohtaisesti kiinni, jos tehdään ylitöitä niin niistä maksetaan myös ylityökorvaus. Maksamattomat säännölliset ylityöt tekevät isossa firmassa todella ison potin työnantajan laariin eli työnantaja ottaa hillot työntekijän selkänahasta. Tilanteen hyvittely suklaarasioilla tms. paskajutuilla naurettavaa. Tilanteeseen ei tule koskaan muutosta jos on puppelipoikia jotka tyytyvät tilanteeseen. Ylityökorvauksia hakevat savustetaan firmasta ulos.

      Pitäkään oikeuksistanne kiinni, sitä varten on TES olemassa ja sen tulkitseminen ei ome vaikeaa ja aina voi kysyä liitolta apua. Mutta, muistakaa pitää omaa kirjaa työajoista ja ne jotka tekevät korvauksetta ylitöitä, laskekaapa paljonko olisitte oikeutettuja ylityökorvauksiin vuodessa vuodessa. Suklaarasian hintaa saa laittaa muutaman nollan perään.

      • Partajugi

        Juuri näin pitää toimia. Ei mitään suklaamunia eikä pullankantamista pomojen koppeihin.
        Ylityöt ylös joka minuutilta ja töihin ajoissa ja selvin päin.
        Oletko Ari Kähärä samaa mieltä, vai olenko minä väärässä jossainkohtaa ?


      • lzzlnNnN

        On todellakin surullista luettavaa että työntekijät painavat pitkää päivää ylityökorvauksetta ja taitaa olla tietyissä firmoissa tapana. Ryhdistäytykää ja vaatikaa työnantajaa noudattamaan TES:iä! Jos jatkatte samaan malliin, voisitte yhtä hyvin kerätä kimpassa matkakassaa jotta firman johto voi rahoillanne lähteä Lappiin tai Thaikkulaan lomareissulle perheinenne.


    • bussikuski000

      Juu ja sitten jos oikealla nimellä esiintyy,,,lopputili häämöttää,,,,jos todella oikea henkilö esiintyy omalla nimellään...

      • zmmdmdzmmzzm

        Joukossa on voimaa, jos kaikki kuskit vaativat työnantajaa toimimaa TES:n mukaisesti ,tuskinpa kaikkia pois potkitaan. Tai ryhtykää italialaiseen lakkoon. Tulette normaalisti töihin mutta teette työnne äärimmäistä huolellisuutta noudattaen eli hitaasti. Työnantaja saa sanktioita kun bussit myöhässä.


    • peter45

      Pojat hei, ilman työantajaa ei ole myöskään työntekijää, koittakaa miettiä kuka teidät elättäää, hieman nöyryyttä peliin, en itke joka tunnista koska kyllä se suklaarasia tai kukkapaketti lämmittää mieltäkin ja saa kokea onnistumisen tunteen.
      Olen hetero ja perheellinen mies mutta kukki ja lahjoja olen saanut niin miehiltä kuin naisltakin ja niin työantajalta kuin matkustajiltakin, pelimies on pelimies.
      Kaikissa työpaikoissa olen viihtynyt, yhdessä oli pari kaljupää päällikköä joiden taholta koin jopa lievää seksuaalista häirintää mutta kuittasin sen huumorilla eli pienestä ei kannata nipottaa ja tähänkin yritykseen on minua takaisin pyydelty.
      Asia on pihvi, minua on moneen eri bussiyritykseen kyselty takaisin kun tällä hetkellä teen muuta projektia eli kun kuljettaja onnistuu työssään kokonaisvaltaisesti niin asiakaspalvelun kuin ajotaidon ja ammatillisen otteen kautta saa olla tyytyväinen itseensä ja siihen että on valinnut ihan oikean ammatin.
      Olkaa armollisia itsellenne niin teidätkin palkitaan, mukava on saada matkustajiltakin palautetta lahjojen kera ja tätä olen saanut naisilta ikäluokissa 15-90 vuotta ja miesmatkustajissa liki sama skaala, parhaan palautteen ja bonuksen olen saanut kuitenkin työantajan taholta.
      Myöskin Pk-seudulla voi kuljettaja eroittua massasta kun tekee työnsä hyvin ja osaa hoitaa se asiakaspalvelun.
      Monella on tänne kirjoittavalla on peiliin katsomisen paikka, kun kunnioitat työantajaa niin hän kunnioittaa sinua.

      • Jututjuttuina

        Luoja mikä satusetä. Provosoit. Olet siis v...lija. Ja tyhmä. Narsismiin kuuluu esittää muita parempaa.. Kun ei muuta munanjatketta ole. Köyhä on köyhä.


    • Peter45

      Olen tosissani ja seison sanojeni takana kun työnsä hoitaa kunnolla niin palkitaan ja hyvälle miehelle aina töitä tarjolla, oletko itse luuseri?
      Minä en ole alentunut nuolemaan persettä enkä antamaan sitä vaikka sitäkin on vongattu, hoidan työni hyvin ja siitä saa kiitollisen palautteen niin työantajalta kuin matkustajiltakin ja metrolehdessäkin minua usein kehuttu että älä ole kateellinen, kun opit oikeaan asiakaspalveluun niin sinut palkitaan, taidat olla vonkamies nim, jututjuttuina, eikö onnistu...

    • jokuihmet

      Jostain syystä nämä eräät huiput kuitenkin häviävät "muihin projekteihin" säännöllisen epäsäännöllisesti vaikka niin rakastavat täydellistä alaansa. Tässä ei nyt kaikki täsmää. Eikö sitä jaksetakaan sitä täydellisen työn suorittamista vuodesta toiseen, kymmeniä vuosia vai mitä ihmeen muita projektejä tälle porukalle tulee jatkuvasti?. Mikä siis saa vaihtamaan täydellisyydestä yhtenään pois se tässä ihmetyttää.

    • katoppatä

      Kyllä kun huipputyötä tarjotaan huippu tekijälle niin siinähän on täydellinen paketti josta ei lähdetä normaalisti mihinkään rojekteihin silloin.

    • Peter45

      Mikäli minulle kettuilette niin asia nyt on näin että projekteja on tekevällä ja pätevällä ihmisellä.
      Soittelivat taas Pohjolalta ja kyselivät koska sinä tulet ja luvattiin että kun uusi varikko valmistuu niin olisi paikka kuljettaja/etumiehelle, myöskin länsimetron alkaessa tarvitaan kuljettajaa joka osaa ja hieman valvoa muiden hommia että saadaan liikenne toimimaan.
      Asia on näin että osaavalle on aina töitä te joille on vähemmän annettu teidän pitää kehittää itseänne niin sosiaalisten vuorovaikutusten, asiakaspalvelun ja ajotaidon saralta ja teillekin voi joku työpaikka löytyä.
      Minä nyt satun vaan olemaan kysytty mies niin matkustajien kuin työantajan taholta ja se on ihan omasta tekemisestä ja sen laadusta kiinni.
      Kaikki eivät tietenkään ole mitään rakettitieteilijöitä mutta terveellä järjellä linja-autonkuljettajan työssäkin pärjää, eikä tarvitse aina hakea sitä syytä työantajasta jos syy on oma puhkaisematon mätäpaise olemattomien harteiden välissä.

      PS, vaimolle on kiva viedä kukkia jotka olen saanut työnjohdolta samoin suklaata ja viinipullo on kiva avata viikonloppuna kun se on saatu kiitoksena onnistuneesta työsuorituksesta, opetelkaa pojat, opetelkaa, paistaa se päivä vielä jätekasaankin.

      • Justjuuuuu

        Propagandaa koko stoorisi. Sulle ei oo soittanut kukaan. Ja miksi matkustajat olisi kiinnostunut kuljettajasta sen enempää? En ole koskaan kuullut yhdenkään matkustajan kyselevän yhdenkään kuljettajan perään. Ja työnantaja kyselee yleensä silloin, kun on jotain mennyt pieleen.


      • Jfjduejjdjrjjr

        Vai että soitelleet kuski/etumiestä valvomaan muita että homma toimii hehheh tottakai ne soittelee.
        Ja mikä helvetin etumies, kuulostaaki homolta.
        Jotenki luulen että tää etumies peter on eräs tänne aiemmin kirjoittanut tyyppi.


    • Peter45

      Huomaan kateutta, en voi sille mitään että hyvää kuljettajaa kutsutaan töihin ja palkitaan niin esimiesten kuin matkustajien taholta.
      Kavereille tiedoksi: Huonojen kuljettajien perään ei soitella eikä kysellä.
      Matkustajatkin huomioineet, kun olin kerran saikulla(työtapaturma eli liukastuminen varikon pihalla) niin oli kyselty missä on se kiva kuljettaja ja yllätys , yllätys, tuli esimieheltä viesti eräs herramies matkustaja oli muistanut minua ja varikolla odotti muhkea paketti ja isot kiitokset , samoin eräältä neidolta sain kukkia ison kimpun kera suklaarasian ja oli puhelinumerokin, soittelin molemmille ja kävimme kahvilla ym.
      Hsl:n kautta olen saanut positiivista palautetta myös ja metrolehdestä lukenut itsestäni ja työssä onnistumisesta.
      Kummallista kun näille tietyille tyypeille sataa vain sitä negatiivista palautetta ja heillä onkin aina naama niin norsuna että oikein hävettää katsoa ammattikunnian tähden.
      Hyvää päivää kaikille ja ottakaa opiksi, onhan se harmi että työantajat luottavat minuun ja kyselevät töihin vaikka nyt tilapäisesti olenkin muussa projektissa.

      • HämäräProjekti

        Mikäs tämä sun hämärä "muu projekti" on? Oletko sossupummi vai muuten vaan työtön? Vai ajatko jotain omaa autoa ja se ei kannata ja siksi pitää käydä entisen pomon paskoja ajelemassa? Nauran sulle!


    • 30vkuljettaja

      Niin liiton kautta maksamattomia palkkoja hakiessa on lopputulos ollut lähes 100%:ti lopputili... ...eikä kenelläkään ole syytä kirjoittaa nimimerkkien takana jos firmoissa menisi tasapuolisesti ja TES:n mukaan

    • Peter45

      Projekteissa olen, ensin olin sporttihommissa ja nyt rahakkaalla kiinteistöalalla, älkää olko kateellisia, kaikista ei vain ole....
      Pohjolalta on kyselty kovasti ja sopimuskin on jo valmiina kun lyödään lukkoon palkka ym edut kun etukuljettajalla vähän Tessiä parempi palkka, mutta kun Espoon metro alkaa syöttöliikenne vaatii osaajansa ja samoin Pohjolan uusi varikko, nämä tumpelokuskit voivat muuten pilata hyvänkin homman.
      Mielenkiintoinen yhteydenotto tuli Onnibussiltakin kunhan nyt pääsevät eroon tästä huonommasta aineksesta Yt:n kautta, katotaan sanoi varis toiselle, hiljaa hyvää tulee ja kovasti ovat kuulemma matkustajatkin kyselleet, herääkin kysmys miksi toisille kuljettajille sataa vain negatiivista palautetta ja toiset keräävät ne positiiviset ja senhän työantajakin huomaa.
      Hyvää päivää pojat ja ajakaa varovasti ettei niitä kolareita taas tule nekin kun kasaantuvat tiettyjen kuljettajien kontolle:D.

      • huolia

        Nyt on jäänyt taas lääkkeet ottamatta. Tai sitten otettu yliannos vai onko vaihdettu lääkemerkkiä ja uusi annoskokeilu on vasta kehittymässä?


      • Poikapojolasta

        Kovasti odotellaan sinua takaisin tänne Pohjolaan. Ajomestarit ja kuljettajat on suklaat sulle ostaneet jo valmiiksi ja varmaan saat myös kukkiakin. Tosi kiva, että uusi työnkuvasi on kuljettajien etumies. Opastatat ja kannustat meitä heikompilahjaisia työtovereita ja raportoit työnjohdolle. Joka firmassa pitäisi olla kaltaisesi etumies, näin saataisiin kertaheitolla parannettua sitä kuuluisaa yhteishenkeä ja yhteen hiileen puhaltamista. Tule pian - sinua kaivataan.


      • Peter45

        Kiitos vaan, mutta en nyt heti ennätä. On kiirettä näissä projekteissa ja minähän tulen kyllä, mutta vasta kun minulle sopii. Näin sovittiin kun minua sinne pyydettiin.
        Vaatii hieman totuttelua täsmälliseen rytmiinkin sitten taas.
        Täällä ei ole niin minuutilleen. Tässä eräänä aamunakin nukuin pommiin ja pomo herätti soitollaan ja sanoi älä pidä turhaa kiirettä. Sattuuhan näitä. Tulet sitten kun ehdit. Menin puoliltapäivin eikä ne duunit mihinkään olleet karanneet. Liksakin tuli nukkumatunneiltakin, mutta minä kun olen erikoismies, niin tuleehan ne.
        Että odottanette hieman , poikapoloiset ja pokapojolast. Kyllä tulen opettamaan teitä tavoille.


      • Ammattimies88

        Taidat Peteri vähän olla niitä satelliittipoikia ja diibadaabamiehiä jotka kiertää kaikki talot läpi kun pitempään ei pidetä.
        Ei ne pommiin nukkumista hyvällä katso missään duunissa. Eikä auta edes pullankanto pomoille kun tarpeeksi mokaa ja pahimmassa tapauksessa blosaa. Kokemusta on.


      • Partajugi

        Hyvä että Kähäräkäki tunnustat blosaamisesi, mikä kyllä kaikkien hanurilalaisten tiedossa jo heti samana päivänä kun puhalsit positiivisen näytteen mikä riitti lopputilin saamiseksi.
        Myöskin se ettei kaveeraaminen ja pullankanto auttanut kun tarpeeksi mokasit.
        Kukas nyt on satelliitti joka taloja kiertää ? Haukuit minutkin kun Helbiltä tulin , että reppana, satelliitti ja luuseri.
        No millaiset nyt on tunnelmat siellä Taksikuljetus Oy.llä ? Kannatko pullaa, ei taida olla apua siellä siitäkään ?
        Mutta ne meidän kaljat on vieläkin siemailematta jotka lupasin sulle sovinnon merkiksi, vaikka sinähän se kyllä kaiken aloitit siellä Hanurilassa.
        Milloin sopisi ?


    • Anonyymi

      Perjantaina ois kaljat Pikkulinnussa Kontulassa...

    • Anonyymi

      klo aika?

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta kyllä työnantajaa voi ja pitää haukkua jos on oikeasti syytä ja varma ettei syytä löydy myös itsestä.

    • Anonyymi

      Siinä kysyttiin kellonaikaa.
      Se on perjantaisin alkaen klo 18.
      Ole tosineiti ja tule.
      Tuo myöskin, jos saat tulemaan, se Kähärä ja hänen kurdivävynsäkin.
      Kaljat ilman kuhmuja ja mustelmia , vaikka niitä ovat kovasti mulle lupailleet.
      Ei vaan tissiposkia näkynyt.
      - mutta pe klo 18.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      No näkyikö nytkään niitä tissiposkia ?

    • Anonyymi

      Ei yhtään tissiposkea näkynyt. Ei edes Helbin äijää joka valittaa kumien puhkeamisestakin.

      Helbheikki

      • Anonyymi

        Mitenkäs tuo koiran näköinen, eikö kaljun nuolemiselta kerennyt kaljoille?


    • Anonyymi

      onko vielä virolaiset sven in suosikit?

    • Anonyymi

      Koirannäköinen Kähärä ei ole nuolemiseltaan ehtinyt joo , eikä Helbinäijääkään näkynyt kun ei yhtään fillaria ollut parkissa ulkopuolella.
      Virolaiset pirulaiset ovat oppineet tuntemaan jo rahan ja kellon, eivätkä tee enää ilmaiseksi eikä kellonympäripäiviä.

      Mutta huomenna perjantaina 7.10.2022 klo 18 eteenpäin on luvassa kaljatarjoily rav Pikkulinnussa Kontulassa.
      Tervetuloa siis tissiposket ja koirannaama ja myöskin se siannaama joka ei duunareihin lukeudukaan, mutta nuolettaa kuulemma kuutamoansa fillaristeilla ja muilla mielistelijöillä.
      Viettäkäämme mukava rakentava keskusteluilta ilman kuhmuja ja mustelmia.
      Toki niitäkin halukkaille annetaan.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Ei ketään muuta näkynyt kun vaan kantaporukka Hanurilan Hymyweikot. Minäkin Heinolasta asti käväsin.
      Taas oli tissiposkilta evätty iltalomat. Ei yllättänyt kylläkään. Tai sitten oli fillarien kumit puhki ja syvältä.

      Karju Heinolasta

    • Anonyymi

      On kummallista porukkaa...

    • Anonyymi

      Tänään perjantaina Kontulassa rav Pikkulinnussa lisää lakkoaiheista.
      Keskustelua alustaa lakkovahtien tukiryhmien, kusiruuttaryhmien päällikkö Talkoo-Taavetti, joten tervetuloa alk. klo 18-

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Meillä nykyään uusi kokoontumispaikka Jugin aiheuttaman porttikiellon takia Pikkulintuun.
      Meidät tapaa nykyisin Pub Parisissa ostarin puolella.
      Aihe oli ja on oleva lähiaikojen laajenevat ja pitenevät lakot, sekä rikkurien estäminen pääsemään työhön lakon aikana.
      Ruuttaryhmämme ruuttaa siankusta ja lietettä rikkurien päälle lakon aikana porteilla.
      Se tulee kunnon lakko nyt koko maan kattava !!!

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Hyvin piti portit ja tänään perjantaina Pub Parisiin.
      Siellä minäkin paikalla nopeine käsineni ja nykäiseppä rikkuritissiposki mua parrasta , niin tilaisuus sinulla tavata itse nukkumattikin .

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Tervetuloa tännäänkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe