Tänne voisi kerätä kertomuksia munille potkimisesta/lyömisestä. Sekä potkijat, että potkitut. Sanni voisi vaikka aloittaa...
ballbusting tarinat
12
4515
Vastaukset
- bbpoika
Uimahalllissa oli mua vanhempi nainen, joka oli tosi kuuma sen pienissä bikineissä. Kyyläsin sitä koko ajan ja se tais huomata ku mulle tuli stondis. Menin sit altaaseen nopeesti ettei kukaan huomaan niin se nainen tuli sinne ja käveli altaassa mun eteen ja yhtäkkiä otti kasseista kiinni ja puristi täysillä...aah en voinut huutaa vaikka sattu aivan saa*****ti. Sit hymyili mulle ärsyttävästi ja sanoi et opin kyyläämään vähäpukeisia naisia. Olin tuolloin just täyttäny 18
- sai mitä ansaitsi
Kerran baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munlle, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei munun kosketa.
- rabb3
Oma kokemus liittyy myös uimahalliin, tästä on jo jokunen vuosi aikaa kun vielä olin 17-vuotias. Kaverini kanssa istuttiin porealtaassa kun samasta koulusta pari tyttöä myös tulivat sinne ja juttelimme niitä näitä ja jossain vaiheessa vähän aloin härnäämään toista tytöistä ja taisin senverran härskiä läppää heittää josta tämä ei sitten liiemmin tykännyt. Hän kumartui eteenpäin ja siitä sitten työnsi jalkansa suoraan kasseilleni ja polkaisi pari kertaa. Hän ei onneksi kovaa polkaissut mutta kyllä se vähän ilkeältä tuntui. Molemmat tytöt nauroivat kuin myös tämä kaverinikin. Oli se kyllä aika nöyryyttävä kokemus sillä hetkellä, mutta näin jälkeenpäin omalla kierolla tavallaan aika kiihottavaa.
Onhan sitä ennenkin, etenkin ala-asteen ninjaleikeissä tullut joitain iskuja munille mutta tämä oli ainoa kerta kun tekijänä oli tyttö.- Sara2
Tämä tarina on ylä-asteaikaan. Silloin sillle tuli tytöille vähän huudeltua, mitä milloinkia. Oli sellainen tyttö , jolle ei ehkä olisi kannanut kuittailla. Hänellä oli valkeat Hai- saappaat jalassa. Hän potki niillä, antoi kumpparia kylkeen, ja päähän.
Sanoi, että tykkää potkimisesta.
- Sanni19w
Niitä on monta ;) kerran koulussa yks poika tuli härnään ja kouriin ja ei lopettanu vaikka kielsin.. Sama peli jatkui myös kotimatkalla (meillä oli osittain sama matka, olin siis muistaakseni 8lka) no, siinä oli polulla semmonen kohta, mihin ei muualta nää eikä ollu muita kulkijoita.. Siinä se otti mua tisseistä kiinni ja mää vetäsin samalla todella kovaa sitä polvella kiveksille, se ulvohti ja putos samantien maahan.. Siitä laskeuduin sen luo ja otin sen lökäreiden läpi pallit tiukkaan otteeseen käteen ja sanoin että jos se vielä tulee härnään nii puristan sen kulkuset murskaksi.. Se ulisi jotai ja mää irrotin ja lähin pois, se jäi itkien pitelemään munistaan kiinni :D:D:D
- Kiinnostas
saaks tehä saman sun kaa???? KIINNOSTAS!!!
- Sanni19w
Kiinnostas kirjoitti:
saaks tehä saman sun kaa???? KIINNOSTAS!!!
En lähe mukaa netti taoaamisiin ;) ja mun mielestä on kiihottavampaa potkia sillei, että tilanne tulee yllättäen
- saara4
Sanni19w kirjoitti:
En lähe mukaa netti taoaamisiin ;) ja mun mielestä on kiihottavampaa potkia sillei, että tilanne tulee yllättäen
Tuli potkittua tässä noin pari viikkoa sitten miestä munille. Minulla oli siniset hai-saappaat jalassa. En käyttänyt polvea, vaan saappaan kärkeä. Minä potkin, ja sillä oli pallit varmaan aika paksuna.
- Sinii
Jeffrey Campbellin korkkareilla on kiva potkaista, ei satu edes omiin varpaisiin :D tai sit sillai taaksepäin korolla, pojat putoo maahan jos hyvin osuu :)
- elsi1
Korkkarit ja hai-saappaat on tosiaan munille potkimisessa hyvät. Minäkin kerran potkaisin hailla yhtä heppua munille. Potku osui, ja hän putosi kerralla maahan. Sitten minä vielä poljin saappailla sinne jalkoväliin. Varmaan sattui, kun `se` jäi sinne saappaani alle. Nyt alkaa tennarikausi, Converset pitää laittaa jalkaan. Niilläkin tulee napakoita potkuja.
- poika20
elsi1 kirjoitti:
Korkkarit ja hai-saappaat on tosiaan munille potkimisessa hyvät. Minäkin kerran potkaisin hailla yhtä heppua munille. Potku osui, ja hän putosi kerralla maahan. Sitten minä vielä poljin saappailla sinne jalkoväliin. Varmaan sattui, kun `se` jäi sinne saappaani alle. Nyt alkaa tennarikausi, Converset pitää laittaa jalkaan. Niilläkin tulee napakoita potkuja.
Missä te munille potkijat asutte? Mua sais potkia!!
- bbkokeilu
Kerran olen ottanut iskuja munille, kaverin kanssa saatiin pikku hiprakassa "kuningasidea" ballbusting videon nähtyä, että katsotaan montako iskua sitä pystyy ottamaan itse vastaan.
Twistattiin sitä hommaa vielä niin että oli kädet selän taakse sidottuna ettei pystynyt esteleen kaveria. Siinä seisoin bokserit jalassa ja kaveri alotti potkimisen/ lyömisen :D
Eihän siinä kauaa mennyt kun olin polvilteni maassa, viimenen niitti oli kiveksistä puristaminen ja takaa päin kiville potkasu, teki aivan törkeän kipeää, koskaan oo kokenut mitään vastaavaa kipua.
Iskujen vastaanottaminen ei kiihottanut millään tavalla, mutta niiden antaminen jostain syystä vähän kiihotti, en tiedä miksi mutta olihan se ihan hauskaa kun kaveri kiemurtelee tuskissaan :D.
Mutta se siitä, ei oo toistamiseen tarvinu moisia leikkejä leikkiä, jätetään ne muille :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632