Minä vastustan kiroilua, koska se on ihan typerää, ja kun lapsia pienenä koulutetaaan puhumaan nätisti, niin useimmat kummiskin kiroilee! Itse toivon etten ryhdy kiroilemaan koskaan!
Mitä mieltä TE olette kiroilusta?
VASTUSTAN KIROILUA!!
10
137
Vastaukset
- Hieroglyfi
Mun veli kiroilee jatkuvasti (pikkuveli) se kuulostaa välillä ihan joltai juopolta baarihördelöltä ku se kiroilu oikeesti,,, ja en tykkää ittekkään erityisemmin kiroilusta, mutt kyll multaki välillä lipsahtaa johonki väliin ku sattuu tai tulee moka ja rupeen palopuheileen & esittään toisen kiroilupuheripuleita :D
Hallittu kiroilu on ihmisille hyväksi.
- Eräs trotskilainen
Komppaan niin helvetisti. Liiallinen kiroilu kuulostaa minunkin korvaani tyhmältä, mutta muutaman kirosanan lausuminen oikeassa paikassa antaa puheeseen ilmettä. Agressiivimodus jopa vaatii kirosanan toteutuakseen.
Perkele on muuten yksi suomalaisen muinaisuskon jumalista, ja esi-isämme uskoivat, että Perkeleen nimen lausuminen antaa voimaa. Minä haluan pitää perinnettä yllä. :-) Eräs trotskilainen kirjoitti:
Komppaan niin helvetisti. Liiallinen kiroilu kuulostaa minunkin korvaani tyhmältä, mutta muutaman kirosanan lausuminen oikeassa paikassa antaa puheeseen ilmettä. Agressiivimodus jopa vaatii kirosanan toteutuakseen.
Perkele on muuten yksi suomalaisen muinaisuskon jumalista, ja esi-isämme uskoivat, että Perkeleen nimen lausuminen antaa voimaa. Minä haluan pitää perinnettä yllä. :-)Agressiivimodus?
Mutta samaa mieltä olen.- Eräs trotskilainen
jokutyyppi19 kirjoitti:
Agressiivimodus?
Mutta samaa mieltä olen."Mä vittu sulle puhunut."
VITTU PERKELE SAATANA HELVETTI KYRPÄ HUORA ÄMMÄ LUTKA PILLU
Tuossa oma mielipiteeni asiasta.Mielestäni kiroilemisesta ei tarvitse stressata noin paljoa, mutta joskus se alkaa kuulostamaan aika typerältä, kun tyypit kiroilee kokoajan ilman syytä eivätkä edes vitsillä vaan ihan niin kuin... Ehkä mä oon vaan hiljaa. Kerran yks hyvin vittumainen opettaja piti aamunavauksen, jossa hän jäkätti vittu-sanan käytöstä ja totta kai minä kiroilin myöhemmin päivällä suhteellisen paljon ja olisi kyllä pitänyt kuunnella Happoradion Mulla menee hyvin tai jotain muuta sellaista.
- moottoriturpa
Toi on ihan helvetin totta. Siis miks vitussa kukaan ees saatana haluu kiroilla?! Ihan perkeleen tyhmää! Voi vitun vitun vitun vitun vittu!
- Noperkele
Kiroilen jäätävästi, mutta oon vähä niinko havahtunu ko yhä enempi kaveri huomauttelee siitä ja sit kanssa ko 5lk pikkuveli o alkanu kiroilee koska se o "nii kovaa" ni huomaan et se o aivan naurettavan kuulosta.
Oon pyrkiny karsii sellaset aiva helvetin turhat täytekirosanat pois, niinko et sitä vittua ei laita vittu joka vitun väliin, niinko vittu (esim tollee). Mutta se on mulle pyhää, tehokeinona kiroilusta en aijo luopua, muuten esimerkiks tietyissä tilanteissa tunteiden ilmaisu jäis aiva invaliidiks. - Oikeutta!
Kiroilu tosiaan on joskus oikein, mutta järkevää olisi lopettaakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165