Astraltv

Ei uskottavaa

Olen kerran elämässäni käynyt porvareilla , ei tiennyt mitään ja sen mitä kertoi oli niin keksittyä. Esim. Menisin naimisiin , no joo olin kylläkin jo naimisissa, mutten esitellyt sormusta.
Koitti onkia elämästäni jotain, koitti kepillä selvästi jäätä jutuillaan.

Nyt soitin huvikseni tv:n mainostamalla selvinnäkijälle. Sama juttu ei nyt tiennyt mitään, mitä en jo olisi itsekin päätellyt .
Kun kerroin hankalasta naapurista, niin toki tiesin , että hänellä on ongelmia.
Tai kuulin , että minulla alkaa parisuhde parin vuoden kuluttua, niin mikähän tämä olemassaoleva suhde sitten on ?

Nooo,, toki elämässäni ei ole mitään suurta ongelmaa, ja asiat joita mietin olisin suonut selvinnäkijän kertovan minulle, ilman että kerron ne itse. ( kuten lapseni terveydestä).

11

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliaalta

      Oletko mahdollisesti soittanut AstralTV-ohjelmaan, josta kirjoitetaan Plazalla?

      Kerro kokemuksestasi.

      • Astral tv

        Nyt soitin huvikseni tv:n mainostamalla selvinnäkijälle. Sama juttu ei nyt tiennyt mitään, mitä en jo olisi itsekin päätellyt .
        Kun kerroin hankalasta naapurista, niin toki tiesin , että hänellä on ongelmia.
        Tai kuulin , että minulla alkaa parisuhde parin vuoden kuluttua, niin mikähän tämä olemassaoleva suhde sitten on ?

        Siis ei voinut kertoa mitään,, mitä en osaisi jäsentää itsekin omassa elämässäni.


      • Anonyymi
        Astral tv kirjoitti:

        Nyt soitin huvikseni tv:n mainostamalla selvinnäkijälle. Sama juttu ei nyt tiennyt mitään, mitä en jo olisi itsekin päätellyt .
        Kun kerroin hankalasta naapurista, niin toki tiesin , että hänellä on ongelmia.
        Tai kuulin , että minulla alkaa parisuhde parin vuoden kuluttua, niin mikähän tämä olemassaoleva suhde sitten on ?

        Siis ei voinut kertoa mitään,, mitä en osaisi jäsentää itsekin omassa elämässäni.

        Ei ka ne porvarit mitään tiedä, muutenkos tämä maailman meno tällaista olisi,
        Toista se on Venezuelassa ja Pohjoiskoreassa sekä sekä Kuubassa, tietämystä kyllä löytyy.


    • porvarivai

      Niin, ei ne porvarit ehkä mitään tiedäkkään, povarit sen sijaan saattaa joskus tietää vaikka mitä ;)

      • Selvennys / ibad

        Automaattikirjoitus tekee tepposia ,kun ehdottaa sanoja, joita tulee sitten hyväksyttyä. Eli povarit ei tiedä mitään. !!


      • Anonyymi
        Selvennys / ibad kirjoitti:

        Automaattikirjoitus tekee tepposia ,kun ehdottaa sanoja, joita tulee sitten hyväksyttyä. Eli povarit ei tiedä mitään. !!

        Ne ei tiedä mitään jotka menee ihmeen "povareille! tai jollekin puhelinennustuslinjojen taikka ohjelmien "ennustajille soitteleen. niikku vaikka sitä että semmosilla povareilla ei ole mitään tekemistä oikean selvänäkemisen kanssa. Kannattasi varmaan hiukan ensin selvittää, että kenelle menee niin vois siitä jotain parempaa kokemusta jäädä. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen omaan luottonäkijääni.


    • t6t6t6t6

      3,35 €/min, 10 minuuttia = 33,50 € miten joku voi haksahtaa noin pahasti, että soittaa tuonne ASTRALTV :hen

    • reinos

      Älä kuitenkaan arvioi ennustajia yleistäen näiden TV-julkisuudella ratsastavien pakankääntäjien perusteella. Ovat ikävä kyllä sitä tavanomaista heikompaa luokkaa mitä on todella paljon. Hyviä ja osuvia on vähän. Olen muutamia kertoja parinkymmenen vuoden aikan kysynyt eräältä. En siis läheskään joka vuosi. Olen aina ollut vähän ihmeissäni mutta tyytyväinen.

    • KerronTyöstäsiPAH

      Nyt Astral tv llä taitaa mennä jo huonosti , metsästävät asiakkaita lähettämällä tekstiviestejä( markkinakiellosta huolimatta, Minulla on markkinointikielto, en halua tekstiviestejä. )

    • Anonyymi

      En ole ennustajilla käynyt ja nämä tv ennustajat ovat kaikki viihdetarkoituksella tehty ohjelma on suunnattu tyhmille. kuuntelen nyt tätä ohjelmaa ja eihän tuo Srija ainakaan mikään näkijä /tietäjä jne.... ole.... Ei voi kun nauraa noille joko on oikea soittaja tai sitten on nämä ns: ennalta sovittu soittaja jonka tarkoitus on luoda lume kuvitelma että tietää sinun tulevaisuudesta jotain..... Kyllähän sen nyt näkee tästäkin henkilöstä ettei se mitään tiedä, osaavat vain johdatella ja poimia oikeat soittajan jo antamat vastaukset,omina .... onpas hassua.... onko suomalaiset oikeasti noin tyhmiä? Eihän kukaan oikeasti voi tuohon uskoa?? Aika sottainen näköinen tuo Seija Laukkanen.

      • Anonyymi

        Miten itse? Ainakaan kielioppi ei ihan osu lankulle…

        Rumaa haukkua ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe