Asiallinen kysymys

Miksi luovitaan?

Miksi TV7 ei kerro selvästi pelastuksen tiestä, että ihmisen on TULTAVA uskoon ja tewhtävä parannus synneistään sekä tultava upotuskasteelle.
Apt. 2:38,41.

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tv7 -kanavalle on tärkeämpää mainostaa ihmeparantumisia ja kaikenlaista kokemusperäistä toimintaa. Kanava on helluntailais-karismaattinen, menestysteologiaan hyvin suuntautunut. Menestysteologiaan ei kuulu saarnata pelastuksen tiestä eikä parannuksen tekemisestä. Heille riittää erilaiset voimakokemukset ja se, että muistaa uhraamisen ja kymmenysten tärkeyden. Tätä rahankeräystä on useimpien ohjelmien yhteydessä kuultavana sekä nähtävänä kuvaruudulta. Valitettavasti kansainvälinen helluntailiike on lähtenyt tälle tielle..

• Karismaatinen ev.lut

Miksi pidät "helluntailaiskarismaattista" liikehdintää kielteisenä? Jumala tahtoo antaa omilleen edelleen armolahjoja. Eikö alkuseurakuntakin ollut helluntaihengessä (Apt. 2) ja korostanut armolahjoja, karismoja. Apt. 5:12-17. ja 1 Kor. 14:1---

• Kumpi on?

Onko kirkko parempi kuin seurakunta?

• leeviläinen

Se, ettei TV7:ssa julisteta sanomaa pelastuksen tiestä johtuu hyvin paljon siitä, ettei seurakunnissakaan enää julisteta, vaan touhutaan kaikkea muuta. On tanssiesityksiä, runonlausuntaa, bändejä, torvisoittokuntia, löperöpuheisia hauskuttajia yms. vitsailijoita, jotka tuovat 'yleisölle' saman tyylin, joka maailmassa vallitsee..
      Nämä maailmallisen tyylin vitsailukerhoon liittyneet hauskuttaja-saarnaajat eivät sen seurauksena enää edes tunne pelastuksen tietä, vaikka ehkä hämärästi sen muistavat..

Mutta kiitos Herralle Jeesukselle, etteivät sentään aivan kaikki saarnaajat ole langenneet pois totuudesta muuhun hömppään, vaan seisovat vakaina ja julistavat jämäkästi Jeesuksen veren evankeliumia syntisille pelastukseksi..

• Oleneurakuntalainen

Saman olen huomioinut.

• TV7 Jumalalle!

TV7 olisi mahdollisuus vaikuttaa jopa suuren herätyksen tulemista, jos pyytäisivät sinne totuutta puhuvia uskovia, jotka eivät suostu puhumaan rahasta. Saivat sielklä manipuloiduksi Keijo Lindemaninkin pyytämään katsojilta rahaa.

Vääryys kadotkoon.
      Olemme rukoilleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe