Asiallinen kysymys

Miksi luovitaan?

Miksi TV7 ei kerro selvästi pelastuksen tiestä, että ihmisen on TULTAVA uskoon ja tewhtävä parannus synneistään sekä tultava upotuskasteelle.
Apt. 2:38,41.

7

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tv7 -kanavalle on tärkeämpää mainostaa ihmeparantumisia ja kaikenlaista kokemusperäistä toimintaa. Kanava on helluntailais-karismaattinen, menestysteologiaan hyvin suuntautunut. Menestysteologiaan ei kuulu saarnata pelastuksen tiestä eikä parannuksen tekemisestä. Heille riittää erilaiset voimakokemukset ja se, että muistaa uhraamisen ja kymmenysten tärkeyden. Tätä rahankeräystä on useimpien ohjelmien yhteydessä kuultavana sekä nähtävänä kuvaruudulta. Valitettavasti kansainvälinen helluntailiike on lähtenyt tälle tielle..

    • Karismaatinen ev.lut

      Miksi pidät "helluntailaiskarismaattista" liikehdintää kielteisenä? Jumala tahtoo antaa omilleen edelleen armolahjoja. Eikö alkuseurakuntakin ollut helluntaihengessä (Apt. 2) ja korostanut armolahjoja, karismoja. Apt. 5:12-17. ja 1 Kor. 14:1---

    • Kumpi on?

      Onko kirkko parempi kuin seurakunta?

    • leeviläinen

      Se, ettei TV7:ssa julisteta sanomaa pelastuksen tiestä johtuu hyvin paljon siitä, ettei seurakunnissakaan enää julisteta, vaan touhutaan kaikkea muuta. On tanssiesityksiä, runonlausuntaa, bändejä, torvisoittokuntia, löperöpuheisia hauskuttajia yms. vitsailijoita, jotka tuovat 'yleisölle' saman tyylin, joka maailmassa vallitsee..
      Nämä maailmallisen tyylin vitsailukerhoon liittyneet hauskuttaja-saarnaajat eivät sen seurauksena enää edes tunne pelastuksen tietä, vaikka ehkä hämärästi sen muistavat..

      Mutta kiitos Herralle Jeesukselle, etteivät sentään aivan kaikki saarnaajat ole langenneet pois totuudesta muuhun hömppään, vaan seisovat vakaina ja julistavat jämäkästi Jeesuksen veren evankeliumia syntisille pelastukseksi..

      • Oleneurakuntalainen

        Saman olen huomioinut.


    • TV7 Jumalalle!

      TV7 olisi mahdollisuus vaikuttaa jopa suuren herätyksen tulemista, jos pyytäisivät sinne totuutta puhuvia uskovia, jotka eivät suostu puhumaan rahasta. Saivat sielklä manipuloiduksi Keijo Lindemaninkin pyytämään katsojilta rahaa.

      Vääryys kadotkoon.
      Olemme rukoilleet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe