Luoetelkaas tähän eri huoltoliikkeiden hintoja eri autoille. Siis tavallisia huolto-ohjelman mukaisten huoltojen hintoja.
Meidän Ford Focus 1.0 Ecoboost, kävi juuri ensimmäisessä 20tkm huollossa ja se maksoi merkkihuollossa Laakkosella 209€.
Toinen auto on Ford Kuga 2.0 diesel ja myös siinä on 20tkm huoltovälit ja halvempi huolto on myös noin 200€ ja kalliimpi noin 300€.
Miten muissa merkeissä?
Määräaikaishuoltojen hinnat eri autoissa?
8
321
Vastaukset
- Aavelaivalla
Diesel Avensis 15tkm 200€, 30tkm 400€. Vuodessa 30tkm ajolla huoltoon menee 600€.
- tlcew
Diesel mondeo,205e 20tkm ja 40 tkm huollot.RS huolto Tampere.
- kake4
Vaihtuko siellä mitä noilla hinnoilla? Mitä suodattimia? Rasvattiinko saranat? Entä jäähdytysneste tai jarruneste? Huollettiinko jarrut?
Minun mielestä ihan sama ku kysyis, että paljonko ruokasi maksoi lounaalla? Hyvin pitkälti riippuu siitä söikö nakkikioskilla vai ravintolassa rehuja..molemmilla pärjää mut luulen, että nakkikioskilta jää enempi taskuun ja ravintolan käyttäjä elää pidempää. Tosin kurjan elämän : )
T: M. Asentaja : )- masa 12
mazda 6 -12 60tkm huolto n.300€ (öljyt suod. ilmansuod. raitisilmasuod. ja muut ohjemaan kuuluvat tarkistukset jarrut jne..... (merkkihuolto) Deltalla huolto olisi maksanut yli 400€ !!!! (40 huolto n.270 maksoi deltalta kysyin niin n. 390€!! olisi ollut)
- Eiköhän aika samoja
Onko eri merkkien huolto-ohjelmissa sitten suuriakin eroja?
- as2
Eiköhän aika samoja kirjoitti:
Kyllä on.
- Isoja
Eiköhän aika samoja kirjoitti:
Huolto-ohjelmat eivät ole millään tavoin vertailukelpoisia.
Ainut mikä niissä on yhteistä. Öljyt, suodattimet vaihdetaan.
Pääsääntöisesti loppu työ on silmämääräisiä tarkastuksia. Ja niihin liittyvät lisätyöt veloitetaan erikseen.
- MB2009
Hetken kuluttua voit katsoa itse www.autojerry.fi palvelusta hintatasoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223421Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 902974
- 762974
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672865"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589