Miehet! Mikä miellyttää eniten?

mikä paras?

Posliini, luomu, vähän siistitty vai kiitorata? Joku muu? Ja perusteluja.
Kerro myös ikäsi.

37

2162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 29

      Kyllä posliini on paras sitä on mukava katella ja eteenkin nuolla. Tv 29 mies

      • Paksupepe

        Paras on se kun sheivaa sen liito-oravan muotoseks tai letittää karvat.


    • Eunuc

      Toki pitää olla kaikkiruokainen, mutta kyllä pieni tiukka posliini kiihottaa eniten ...

    • sopii jos mahtuu

      Vertaa miesten partoja. Toisilla kasvaa tiheästi ja sopii usein hyvin, mutta toisilla ei ne harvat haivenet sovi milloinkaan, vaikka kuinka niitä kasvattaisi. Samoin on varmaan muunkin karvoituksen kanssa. Jollekkin sopii kalju, toisille ei sitten millään.

    • Vittujenuolijamies

      Paras ja samalla kiihoittavin vitunkarvoitus on siistitty tiheä tumma kolmio. Sitä on kiihoittavaa nuolla, siis vitunhuulia ja klitorista samalla kun nenä on karvoissa kii, ja välillä kun lipoo alempaa ja kyntää nenällään pitkin vakoa. Minä nuolen naisia paljon ja yleensä saan heille nuolemalla orkut, ja njos ei heti tule, nuolen vaikka tunnin yhtä soittoa ennen kuin aletaan nussimaankin kunnolla. Olen nuollut satoja naisia ja nyt rinkiini kuuluu useita rouvia, jotka ovat jääneet vähälle nuoluille tai vitunnuolua kokonaan paitsi.

    • oon nähny

      Paras noin niinku tositoimissa on just ajeltu posliini mut ihan vaan katsellessa siisti pieni kolmio..m55v

    • Me tykätään molemmat posliinista.
      Tämän kirjoitti kyllä parin mies 52 v.

    • Ukkomies 55v

      Luonnollinen karvakolmio, ei läväreitä eikä tatskoja. En ole posliinia pannut, eikä varmaan seisoisikaan jos moinen kummajainen kuoriutuisi edessäni.

    • saamaton äijä

      Yhdyn Ukkomieheen, eli ihan luonnontilainen karvatussu on parasta maan päällä.

      Kainalokarvat menee kanssa.

      Lävistykset ja tatuoinnit ällöttävät. Vai pitäisikö hankkia joku oma leimasin millä läimäisisi aina tuhrun muijan takapuoleen. Vähän niin kuin käyntikortti "meitsi kävi täällä".

    • sfsfsfbsfbsbs

      Siistitty on paras, yläpuolella voi olla vähän reilummastikin.

    • Jagdpanther

      Posliini tai kiitorata on parasta mitä voi olla

    • Täysin posliini

      • merenranta50*

        Poslari nainen,joka rohkenee nakuna rannallekin,on NAM näky!mä poslari nudistimies!enkä ujostele.


    • miesvm86_-

      Mikä tahansa muu kuin yhtään ajelematon. Kiitorata on ehkä eniten mun makuun.

      • by the way

        aivan, posliini on käytössäkin epämukava, joten itse vedän n. 5mm karvat ja
        kiitoradan , hyvin toimii, ja kesällä ei ole kuuma

        ja nainen olen


      • by the way kirjoitti:

        aivan, posliini on käytössäkin epämukava, joten itse vedän n. 5mm karvat ja
        kiitoradan , hyvin toimii, ja kesällä ei ole kuuma

        ja nainen olen

        Miten niin epämukava ?

        ...myös nainen


    • iiug

      posliini ja pieni kolmio pillun yläpuolrlle

    • Haju myös

      Tuuhea karvoitus, joka tursottaa bikinien välistä on ihanan etova.
      Mies 76v

    • Minusta kyllä täysin posliiniksi ajeltu pillu on paras. Ei häiritseviä karvoja missään ;) Mukava katsella ja tuntea ;)

      • mies30

        Kyllä nainen on viehättävä molemmin ja kaikkea siltä väliltä. Parisuhteessa ollessani oli mukavaa kun sai ylläreitä, välillä oli viidakkokemut, välillä liukas posliini. Karvoista tykkäävät voi käydä wearehairy.com sivuilla.


    • Kannatan posliinia. Mies vähän yli 50 v.

    • M>60

      Sellanen pieni kolmio tai vauhtiraita pillun yläpuolella on jees, muuten ajeltu->makee katseltava ja ajeltava. Rako löytyy heti, ei tarvi "etsiä" mistä mennä sisään. M >60 v

    • muffini_pärse

      Vauhtiraita on muuten hieno, mutta työläs pitää siistinä... :)

    • ei niin väliä

      Joskus on kiva, kun on vähän karvaa, pimeässä jos nuolenna aloittaa, kiva ylläri löytää kosteat huulet.. posliinista valuu herkemmin sperma joka heti jatkaessa kiva toisaalta sotkee herkemmin kuin karvoihin johon jää lasti..puolensa ja kuinka pitkä sänki tms..riippuu myös kuinka paljon tykkää;) silloin voi lipoa joka kohdan:)

    • nähty on.

      Siistitty tasaisen lyhyt 4-5mm karvoitus kaunis, mikäli vielä tummahko, musta.

    • Antiporslari

      Karvoja pitää olla.

      • Nutipää

        Mitäs kun sheivaan kaljuksi, mutta pidän täyspartaa? Mitä luulet kaulan alapuolelta löytyvän?


    • Poslari, siistitty ja kiitorata. Kaikki käy.


      On vain kivempi nuolla.

      40 mies

    • Kuumamies 58v

      Tykkään miehen kiitoradasta.

      - mies 58-v

    • karttu

      Tuli vahingossa saunaan tosi karvapillu,nousi kyrpä salamans ihan kivikovakssi.se vaan jatku aina vaan kuka nainen tulos tänne.pidettäs kivaa.

    • M45v.

      Kun en näistä nykyajan kotkotuksista perusta, niin luomu ehdottomasti.

    • ihanuutta67

      pillu posliini ja ylös pieni tupsu karvaa saa olla.
      Rakastan posliinin nuolemista, kun karvat ovat inhottavia kun ne menevät suuhun.
      Itse ajelen vaimoni pillun poslariksi ja sekös kiihottaa myös nuolemaan pillua ja lopulta johtaa yhdyntään. Olen 45v perheellinen. Kun olemme kahdestaan kotona ja lapset hoidossa mummolassa yökylässä. Oi sitä ilon hetkeä vaimo poslariksi ja ihana panohetki pitkällä esileikillä. Seksissä mielikuvitus miten se tehdään on kaiken parasta. Pöydällä, luonnossa, saunassa, ym. Sen jälkeen kyllä mieli on raukea ja ihana, maataan ja suukotellaan tai missä akti nyt onkaan tehty. Esim sauna ulkona alasti terassilla nakuna punaviinin kera ah.

    • slups

      Juuri ajeltu posliini pillu on aivan ihana. Nuoleminen ja lopuksi pano ja rentoutuminen.
      Lämmin kesäpäivä, esim. ulkona aktin jälkeen lepäily nurmikolla.

      • Voisko tuota paremmin ilmaista :)


    • nainenn18

      Totta kai posliini .. itte vahaan kaiken, ni ei tartte koko ajan olla ajelemas .. tai sit revin lapuil irti :D

    • PoslariPoslari

      Posliini, sen jälkeen posliini ja posliini. Oliko sulla muuta ?

    • Anonyymi

      Siisti rajattu luonnollinen kolmio on paras

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe