Mikä teidän myyjien/baarimikkojen ongelma niinku on? Helevetti en astu tähän räkälään enää jalallanikaan vaan heinolan suunnan baarit voittaa. Repikääs pellet siitä. Noh mä kävin siellä ja vitun huonoa asiakaspalvelua. Tiuskitaan ja ylipäätään ollaan kokoajan vittu naama norsunperseellä. Eräski akka alkaa naputtamaan, että tuoppia ei saa viedä tupakkahuoneeseen. Siis joo en tiennyt kun olin miltein ekaa kertaa siellä. Mutta vois sen vittu sanoa asiallisemmin! Eikä tälleen: "Vittu sinne ei saa viedä tuoppia jätä se saatana sinne hyllyyn ymmärrätkö?" Ärh mikä on ongelma niinku? Olisko alan vaihto paikallaan? No yhdelle myyjälle propsit osaa pitää päänsä kiinni. Asiakkaatkin on ihmisiä helevetti soikoot. Pidän/pidin cheriä ihan hyvätasoisena karaokebaarina. Mutta sitten nämä eräät myyjät on käytökseltään ku keskenkasvuisia kakaroita. Arvatkaa onko kiva juhlia siellä? EI. Ja siksi tämä miehenalku vaihtaa kapakkaa samoin tein. En suosittele kellekkään tätä paikkaa niin kauan kuin käytös alkaa muuttua. Saatanan pellet hankkikaa elämä.
Lahden cheri ravintola... PASKA PALVELU!
17
4176
Vastaukset
- Vittu kun vituttaa..
Just niii eli vittuvittuvittuvittuvittu....
- Inhottaavaanoikeesti
Tapa sä ittes.
- AiSinäVai
Niin, teepä sä niin, vitun vikisevä manteliaivoapina! Ime persettä!
Luulin noista otsikon tähdistä, että meinasit 5 tähden palvelua saanees :D
- Heinolan Jylli
Muuten samaa mieltä, mutta tuo tuopin jättäminen tupakkahuoneen ulkopuolelle ei ole Cherin oma määräys vaan pohjautuu lakiin. (mutta tietty se henkilökunnan pitää ystävällisesti sanoa, ja siitä pitää olla tieto myös tupakkahuoneen ovella).
Eli saatoit olla siellä suurinpiirtein ekaa kertaa, mutta oletkos käynyt muissa baareissa kun et tätä tiennyt.
Jos Heinolassa tämä sallitaan, se kertoo sen että lakia ei siellä noudateta. - Kullanarvoinen neuvo
Jos haluat, edes vähänkin onnellisemman ja täysipainoisemman elämän, niin jätä se baareissa pyöriminen.
Mitä se baareissa pyöriminen on? Eihän se ole likikään ihmisarvoista elämää.
Kaikennäkösiin tilanteisiin joutuu. - Inhottaavaanoikeesti
Siis miksi tupakkahuoneeseen ei saisi sitten viedä tuoppia? En käsitä. Ahaa ettei mene liikaa röökiä kaljan kanssa ja ettei vaan luokiteltaisi baarissa polttamiseksi koska olut tupakka. Vittu mitä paskaa.
- ex-kyyppari
"Inhottavaaoikeesti"muistathan sen että ravintola saa valita asiakkaansa kuten myös sä paikkasi.
Jotenkin AP:n tekstistä huokui yletön raivo.Siinä hän on kyllä oikeassa että käytöstavat oltava ja heille lupa huonosta ilmoittaa. Käytöstavat koskevat myös asiakkaitakin..
Voit AP olla onnellinen,et tarvitse kyseistä baaria ja tuskin se kaipaa sua.
Lukekaa lakipykäliä niin tiedätte mitä tarkoittaa alkoholilainsäädäntö.
- sätkät
Hyi kauheeta tupakansavua, siihen voi myrkyttyä ja parhaimmassa tapauksessa kuolla-. Olen röökannut jo neljännesssä polvessa koko ikäni ja aika tervaskantoja ollaan oltu. Mummo täyttää kohta sata ja itse ei kykene käärimään sätkiään, jolloin toki nuoripolvi tekee mummolle sätkät varastoon. Ravintolamyyjät ovat olevinaan jotain erikoista tai muita parempia, ovat kuitenkin samoja kuolevaisia asiakkaidensa kanssa.
- Isoahti
Pysy Heinolassa
- lahtirules
Pysy sä juntti siellä heinolassa tai äitis helmoissa, älä tuu pelle lahtee vinkumaan
- Lahtirules
Seurustelen siskoni kanssa.
- VoiLapsiParkaa
Lahtirules kirjoitti:
Seurustelen siskoni kanssa.
Aloittaja on jo ilmeisen aikuistunut yli neljässä vuodessa ja hyvä niin!Tämä ikivanhan ketjun kommentima "Lahtirules" on tod.näk. ihan ekan tietsikkansa saanut vanhemmiltaan ja nyt kirjoittelee "niin hurjia" iltaisin, kun vanhemmat nukahtaa....
- Lahtirules
Mulla seisoo vaan kun sukulaiseni nään!
- Bud
Silloin kun nää 2 pellee elikkä omistajan pojat rupee tekee töitä cherissä tyyli muuttui. Ei näillä jantereilla ollut mitään kokemusta ravintola-alalta ja sen kyllä huomas. Helvetin ylimielisiä pikku-idiootteja. Olisivat vaan pysyneet raksahommissa. Vaihdoin itse kuppilaa kun ei jaksanut katella näiden touhuja.
- KaikkiTämäSiksiKoska
Suomi.
- eläkkeellejoutaisi
Linkosuon konditoriossa äksyilee vanha mummeli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517183Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424992HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002788- 1502103
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331660Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634- 201617
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4001566mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111347Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323