Teen kaikki ohjeen mukaan, olen myös katsonut youtube videoita käytöstä. En vaan saa millään siitä niin kiinteää kuin pitäisi sokerista tulla. Jos lisään vettä tipan, niin ok se auttaa hieman. Mutta sitten se alkaa taas menemään venyvämäksi ja venyvämmäksi..tarttuu sormiin ja on niinkuin löysää toffeeta, varsinkin jos lisään vielä sen yhden tipan vettä. Missä vika. Sokeri oli lopuksi melkein jo kovaa purkissa kun vielä yritin..kokeilin sääreen niin jopa jollain tapaa onnistui, mutta bikinialueelle ei onnistunut vaan alkoi venymään..vaikka tekniikka oli mielestäni oikea. Ja pari karvaa saattoi irrota.
Haluaisin oppia tuon sokeroinnin, mutta missä vaiheessa pitää venyttely lopettaa? Kun tuntuu, että se sitten ihan yhtäkkiä on taas ihan paskaa :D
Hukkaan meni jo aika paljon sokeria, viduddaa.
Vartalosokerin käyttö
2
202
Vastaukset
- sussuyt
Mitä sokeria käytät? Itse en osannut myöskään ennen käyttää ostamaani Easy Sweet vartalosokeria. Kävin pari kertaa kosmetologilla poistattamassa karvoja ja katsomalla miten hän teki sen opin paljo ja nyt poistelen karvani itse.
Itse en lisää sokeriin lainkaan vettä, se lämmitetään purkissaan kiehuvan veden avulla juoksevammaksi. Sokeria venytellään kunnes se muuttuu kirkkaan läpinäkyvästä matta vaaleaksi/keltaiseksi riippuen tietty käyttämästäsi sokerista.
Bikinialueella kannattaa käyttää apuna talkkia koska iho ei saa olla yhtään kostea, muuten sokeri ei toimi. Suosittelen sokerin levittämistä pienelle alueelle niin että levität sen vastakarvaa ja poistat nopealla ihon myötäisellä liikkeellä myötäkarvaan ja samalla kiristämään toisella kädellä ihoa. Kaikki karvat ei alueelta poistu kerralla, minun ainakin on käsiteltävä sama alue muutaman kerran jotta saan kaikki karvat pois.
Samaa sokeria voi käyttää aika kauan, itse teen niin että kun huomaan ettei se enää poista karvoja kunnolla otan hieman lisää ja laitan vanhan sokerin hetkeksi "jäähtymään". kun sen antaa seistä hetken aikaa se on taas käyttökelpoista.- nyt jo osaan
Kiitti vinkeistä, en myöskään lämmittänyt sokeria kauaa niin johan alkoi onnistumaan..ja kun jätin veden vaan yhteen pisaraa =)) Easy sweettiä käytän
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918