ValtiovaraiMinisteriö on esittänyt Hyvinkään, Porvoon ja Lohjan maistraatteja lopetettavaksi !!! tehtävät siirretään muille virastoille
PORVOON MAISTRAATTI LOPETETAAN
9
231
Vastaukset
- SENTRALISAATIO
JA miksiköhän vain Helsinki , VANTAA JA ESPOO SÄILYVÄT ????
- ...
autoilija kirjoitti:
Kuinka usein näiden palveluja käytetään? Minun puolestani saa kyllä mennä
Porvoossa on onneksi vielä nuoriakin ihmisiä, eivätkä kaikki ole lähellä eläkeikää olevia kääkkiä! Tuolla periaatteella "kun en minä tarvitse, ei tarvitse muutkaan" -ajattelu on tyypillistä heikompiosaisille ihmisille, kuten kamppulalaisille.
- se JOKU!?
... kirjoitti:
Porvoossa on onneksi vielä nuoriakin ihmisiä, eivätkä kaikki ole lähellä eläkeikää olevia kääkkiä! Tuolla periaatteella "kun en minä tarvitse, ei tarvitse muutkaan" -ajattelu on tyypillistä heikompiosaisille ihmisille, kuten kamppulalaisille.
Aivan itse käytän ky.palvelua vuosittain joten vaikeaksi menee ja työttömiä tulee!Tietenkin jos palvelut yhdistetään johonkin toiseen virastoon niin sitän ei tietenkään ole edes ajateltuko???!Heille joilla on edunvalvoja niin kaikki virastot voi lopettaa sehän on "yks ja se hailee",hommat hoitaa JOKU kuitenkin.
... kirjoitti:
Mihin asioihin sitä yleensä tarvitaan? Itse en ole tarvinnut kertaakaan. Onko homoparien suhteen virallistaminen ainut syy. Onneksi en lukeudu heihin joten voin mennä naimisiin muualla ja naimisiin mennään vain kerran elämän aikana
- joo,joo
autoilija kirjoitti:
Mihin asioihin sitä yleensä tarvitaan? Itse en ole tarvinnut kertaakaan. Onko homoparien suhteen virallistaminen ainut syy. Onneksi en lukeudu heihin joten voin mennä naimisiin muualla ja naimisiin mennään vain kerran elämän aikana
Tästä huomaa että ei taideta tietää mitä maistraatti tekee,siinä voisi katsoa olisiko edunvalvojalla tarvetta tai ainakin toisella puoliskolla avioehto hetero suhteessa?
- Myös Autoilija
joo,joo kirjoitti:
Tästä huomaa että ei taideta tietää mitä maistraatti tekee,siinä voisi katsoa olisiko edunvalvojalla tarvetta tai ainakin toisella puoliskolla avioehto hetero suhteessa?
Kun en tarvitse mitään edellä mainituista palveluista minun puolesta sa mennä jos tarvitsen voin mennä kyllä Helsinkiin. Näin säästämme verorahoja
- populisti
Julkinen sektori velkaantuu. Siispä säästäminen on meidän kaikkien etu.
- juhla mokasta ylös
Olet varmaan valmis myös siihen että kaupungin "pomot"juovat reilun kaupan kahvia eihän se nosta kuluja kuin 131000€ !?Se siitä säästämisestä ja varsinkin näiden ali palkattujen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2084840Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html183980Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193696Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1253034Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1573005Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis592927Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152541Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642502Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien822305En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115