PORVOON MAISTRAATTI LOPETETAAN

adios3

ValtiovaraiMinisteriö on esittänyt Hyvinkään, Porvoon ja Lohjan maistraatteja lopetettavaksi !!! tehtävät siirretään muille virastoille

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SENTRALISAATIO

JA miksiköhän vain Helsinki , VANTAA JA ESPOO SÄILYVÄT ????

• Kuinka usein näiden palveluja käytetään? Minun puolestani saa kyllä mennä

• ...
        autoilija kirjoitti:

Kuinka usein näiden palveluja käytetään? Minun puolestani saa kyllä mennä

Porvoossa on onneksi vielä nuoriakin ihmisiä, eivätkä kaikki ole lähellä eläkeikää olevia kääkkiä! Tuolla periaatteella "kun en minä tarvitse, ei tarvitse muutkaan" -ajattelu on tyypillistä heikompiosaisille ihmisille, kuten kamppulalaisille.

• se JOKU!?
        ... kirjoitti:

Porvoossa on onneksi vielä nuoriakin ihmisiä, eivätkä kaikki ole lähellä eläkeikää olevia kääkkiä! Tuolla periaatteella "kun en minä tarvitse, ei tarvitse muutkaan" -ajattelu on tyypillistä heikompiosaisille ihmisille, kuten kamppulalaisille.

Aivan itse käytän ky.palvelua vuosittain joten vaikeaksi menee ja työttömiä tulee!Tietenkin jos palvelut yhdistetään johonkin toiseen virastoon niin sitän ei tietenkään ole edes ajateltuko???!Heille joilla on edunvalvoja niin kaikki virastot voi lopettaa sehän on "yks ja se hailee",hommat hoitaa JOKU kuitenkin.

• ... kirjoitti:

Mihin asioihin sitä yleensä tarvitaan? Itse en ole tarvinnut kertaakaan. Onko homoparien suhteen virallistaminen ainut syy. Onneksi en lukeudu heihin joten voin mennä naimisiin muualla ja naimisiin mennään vain kerran elämän aikana

• joo,joo
        autoilija kirjoitti:

Mihin asioihin sitä yleensä tarvitaan? Itse en ole tarvinnut kertaakaan. Onko homoparien suhteen virallistaminen ainut syy. Onneksi en lukeudu heihin joten voin mennä naimisiin muualla ja naimisiin mennään vain kerran elämän aikana

Tästä huomaa että ei taideta tietää mitä maistraatti tekee,siinä voisi katsoa olisiko edunvalvojalla tarvetta tai ainakin toisella puoliskolla avioehto hetero suhteessa?

• Myös Autoilija
        joo,joo kirjoitti:

Tästä huomaa että ei taideta tietää mitä maistraatti tekee,siinä voisi katsoa olisiko edunvalvojalla tarvetta tai ainakin toisella puoliskolla avioehto hetero suhteessa?

Kun en tarvitse mitään edellä mainituista palveluista minun puolesta sa mennä jos tarvitsen voin mennä kyllä Helsinkiin. Näin säästämme verorahoja

• populisti

Julkinen sektori velkaantuu. Siispä säästäminen on meidän kaikkien etu.

• juhla mokasta ylös

Olet varmaan valmis myös siihen että kaupungin "pomot"juovat reilun kaupan kahvia eihän se nosta kuluja kuin 131000€ !?Se siitä säästämisestä ja varsinkin näiden ali palkattujen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2425
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      77
      1234
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      870
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      87
      698
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      678
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      666
    Aihe