Tarvitsetko luotettavaa lastenhoitajaa Vantaa/Helsinki/Espoo

lastenhoitaja97

Hei! Olen ensimmäisen vuoden lähihoitajaopiskelija (16-vuotias) Vantaalta.
Olen mukava, sosiaalinen, lapsirakas ja luotettava!
Itselläni on 6-vuotias pikkuveli, jota on tullut hoidettua paljon.
Olen hoitanut kaiken ikäisiä lapsia paljon. Eniten 2-6 vuotiaita.
Todennäköisesti minusta tulee lastenhoitaja.
2 kuukautta sitten olin päiväkodissa työssäoppimisessa 5 viikkoa. (4-5 vuotiaiden ryhmässä) ja kokemusta kertyi paljon lisää!

TET-harjoittelussa olin päiväkodissa ja sain siitä kiitettävän todistuksen! Olen hoitanut myös paljon sukulaisten ja naapureiden lapsia päivällä/illalla ja yön yli.
Olen myös tehnyt näitä hommia paljon,että menen hoitamaan tuntemattomille lapsia ja mielestäni se on mukavaa. Tutustumiskäynti on aina hyvä olla.

Mielelläni hoitaisin lastanne viikonloppuisin tai arkipäivinä iltapäivällä.
Voin myös tehdä kotitöitä mm. tehdä ruokaa, pestä pyykkejä.
Palkasta voidaan sopia :)!

Jos kiinnostuit, mielellään viestiä sähköpostiin: ([email protected])

6

245

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastenhoitaja97

up

• Lastenhoitaja97

vielä vapaana!

• Sara6678

Ymmärrän jos etsit vain lastenhoitoa mutta kysyn silti, kiinnostaako pelkkä koiran ulkoilutus? Lapsia meillä ei ole.

Perheessä yksi shetlanninlammaskoira (väritys blue merle) joka tarvitsis ulkoilutusta pääsääntöisesti 4-6 kertaa viikossa iltapäivisin. Korvauksen suuruudesta voidaan sopia. Ulkoiluttajalta edellytän lähinnä luotettavuutta ja sitä että on aiemmin ollut jollakin tasolla kontaktissa koirien kanssa.

Kiinnostaako? Jos, niin laitan sinulle sitten sähköpostia - T: Sara

• Jeevala

Hei Sara!
        Olen 24-vuotias pienen pojan äiti. Olen tällä hetkellä lapsen kanssa kotona ja kovasti kiinnostaisi käydä ulkoiluttamassa koiria. Olen luotettava ja rehellinen sekä pidän kovasti eläimistä. Tuttavien koiria olen ulkoiluttanut useasti nuorempana, sekä nykyisin veljen koiraa. Koirat ovat siis tuttuja, vaikka itse en ole koskaan omistanut. Mikäli kiinnostuit/ haluat kysyä lisää, laitathan spostia [email protected]

• Sara6678

Hei Jeevala ja kiitos kiinnostuksesta :) Sen verran akuutti tarve oli että ulkoiluttaja koiralle ehti jo löytyä. Toivottavasti sinulla tärppää jonkun toisen kanssa ja tietysti voimme ottaa vielä yhteyttä, mikäli meille lupautunut henkilö ei pääsekään.

Hyvää kesää!

• Lastenhoitaja97

vielä vapaana, mieluiten sähköpostiin viestiä niin huomaan nopeiten.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1004
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      570
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      635
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe