wallas lieden asennus

piiu

Uuden lieden/lämppärin haninta edessä ja mietin, voiko upotettavan mallin asentaa pinta-asennuksena jonkinlaisen kehikon/telineen pääle?

15

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888

      Mieti vielä minkä laitteen asennat. Itse en wallasta laittaisi.

      • Ensinnäkin 888, miten tuo vastauksesi edesauttoi ylläolevaa kysyjää asiassaan. Jos ei ole muuta asiaa, kuin avautua, niin ole hiljaa.

        Ja ksysyjälle, Jos tarkoitat Wallaksen esim 800 mallia

        http://xn--lmmitin-5wa.fi/index.php/kauppa/diesellammitin-veneeseen-mokille/wallas/wallas-veneliedet/wallas-800-t-valopetrooliliesi-puhallinkannella-detail

        Voi sen hyvin asentaa "kehikon" päälle. Suosittelen kumminkin, että teet sille kunnollisen laatikon niin, että alla oleva tekniikka ei näy ympärille. Upotuskorkeus on kumminkin jonkin verran, joten liesi voi nousta aika korkealle.

        800 malli on hyvä valinta pienen veneen lämmittämiseen ja ruuan valmistamiseen. Haluaisinpa kuulla kuulla 888:n vaihtoehdon tuolle.


      • Mainostaja
        vanhami kirjoitti:

        Ensinnäkin 888, miten tuo vastauksesi edesauttoi ylläolevaa kysyjää asiassaan. Jos ei ole muuta asiaa, kuin avautua, niin ole hiljaa.

        Ja ksysyjälle, Jos tarkoitat Wallaksen esim 800 mallia

        http://xn--lmmitin-5wa.fi/index.php/kauppa/diesellammitin-veneeseen-mokille/wallas/wallas-veneliedet/wallas-800-t-valopetrooliliesi-puhallinkannella-detail

        Voi sen hyvin asentaa "kehikon" päälle. Suosittelen kumminkin, että teet sille kunnollisen laatikon niin, että alla oleva tekniikka ei näy ympärille. Upotuskorkeus on kumminkin jonkin verran, joten liesi voi nousta aika korkealle.

        800 malli on hyvä valinta pienen veneen lämmittämiseen ja ruuan valmistamiseen. Haluaisinpa kuulla kuulla 888:n vaihtoehdon tuolle.

        Vanhami, tämä suoli24 veneilypalsta ei ole käsittääkseni tarkoitettu yritysten sissimarkkinointipalstaksi. Nämä lähes päivittäiset linkitykset omaan verkkokauppaasi ovat jokseenkin asiattomia. Täälläkin lienee maksullista mainostilaa myynnissä.


      • Mainostaja kirjoitti:

        Vanhami, tämä suoli24 veneilypalsta ei ole käsittääkseni tarkoitettu yritysten sissimarkkinointipalstaksi. Nämä lähes päivittäiset linkitykset omaan verkkokauppaasi ovat jokseenkin asiattomia. Täälläkin lienee maksullista mainostilaa myynnissä.

        Ensinnäkin, tämä palsta on muuttunut avautujien, mielensäpahoittajien ja idioottien pahasti myrkyttämä. Tärkeämpi on yrittää kampittaa asiallinen keskustelu puskista ampuvalla aivopierulla ja sitten vääntäytyä pusikkoon takaisin piiloon ampuakseen uudestaan. Niilläkin näyttää olevan täysi oikeus jakaa täällä omaa tyhmyyttään kaiken luettavaksi.

        Kirjoitan ensinnäkin omalla nimelläni, koska pystyn olemaan asioideni takana. Toiseksi pyrin auttamaan kysymyksissä, jotka voivat olla jollekkin vaikeakin juttu, mutta itse pystyn vastaamaan siihen heittämällä.

        Olisiko mielesi parempi, jos linkkaisin kilpailijan sivuille. Riittäisikö sinulla tieto taito ja kärsivällisyys vastata kysymyksiin asiallisesti ja laittaa linkki oikean varaosan tai tuotteen kohdalle, vai haluatko ensisijaisesti keskittyä tyypilliseen suomalaiseen kateelliseen räkyttämiseen.

        On, täällä sivulla on varmaan maksullista mainostilaa - se mitä hyödyttää ostaa mainostilaa tällaiselta kaatopaikalta on toinen juttu. Jos kumminkin ihan tarkkaan katsot tuolta Google mainoksien alta, voit havaita sielkläkin vilahtelevan minun maksullisten mainosteni. Käytän siihen vuosittain nelinumeroisen summan ja ensimmäinen numero ei ole keskisormi jonka mielelläni tälle keskustelulle nostaisin.

        Anteeksi nyt kaikille entisille, nykyisille, mahdollisille tuleville ja niille jotka eivät tämän vuoksi tule koskaan asiakkaakseni.

        Vastaan edelleenkin asiallisesti esitettyihin kysymyksiin asiallisesti, niin asiallisesti kuin pystyn ja linkkaan sinne minne linkkaan. Räkyttäjille saatan joskus sanoa edelleenkin sanan tai kaksi takaisin.

        Toivon, että selviät ihan itse suuressa viisaudessa ongelmiesi kanssa, eikä sinun tarvitse nöyrtyä keneltäkään apua kysymään.


      • MitaanTietamaton
        Mainostaja kirjoitti:

        Vanhami, tämä suoli24 veneilypalsta ei ole käsittääkseni tarkoitettu yritysten sissimarkkinointipalstaksi. Nämä lähes päivittäiset linkitykset omaan verkkokauppaasi ovat jokseenkin asiattomia. Täälläkin lienee maksullista mainostilaa myynnissä.

        Kaikista palstan viesteistä en luokittelisi Vanhamin viestejä, vaikka sisältäisivätkin linkkejä ties minne, asiattomiksi. Niistä löytyy keskivertoa enemmän asiaa ja mielipiteitä, joista voi olla samaa tai eri mieltä.

        Arvostaa täytyy sitä, että hän esiintyy omalla naamallaan, jolloin jokainen tietää, mikä sissi täällä linkittää. Eri juttu ollaan me nimimerkin takaa ampuvat.

        Mutta Mainostajan mielipide on ihan aiheellinen. Kokonaissaldo omasta mielestä on silti vahvasti plussalla. Ja tässäkin säikeessä ainoa viesti, josta piiu:lle on jotain iloa tähän mennessä lieden tai lämppärin hankkijana.

        Meille hankittiin uusi lämppäri viime viikonvaihteessa eikä liesiyhdistelmä tullut kysymykseen sen takia, että veneessä tuppaa olemaan kesäaikaan kuuma. Oma mielikuva on sellainen, jotta liesiyhdistelmä kestää lämmetä ja jälkijäähtyä jonkin aikaa kauemmin kuin esim. kaasuliesi, jolla kahvit kiehauttaa hetkessä lämmittämättä sisätiloja.

        PS. Lämppärimme ei tullut sissiltä, jos epäilyttää, että tämä oli maksettu kirjoitus.


      • Mainostaja
        MitaanTietamaton kirjoitti:

        Kaikista palstan viesteistä en luokittelisi Vanhamin viestejä, vaikka sisältäisivätkin linkkejä ties minne, asiattomiksi. Niistä löytyy keskivertoa enemmän asiaa ja mielipiteitä, joista voi olla samaa tai eri mieltä.

        Arvostaa täytyy sitä, että hän esiintyy omalla naamallaan, jolloin jokainen tietää, mikä sissi täällä linkittää. Eri juttu ollaan me nimimerkin takaa ampuvat.

        Mutta Mainostajan mielipide on ihan aiheellinen. Kokonaissaldo omasta mielestä on silti vahvasti plussalla. Ja tässäkin säikeessä ainoa viesti, josta piiu:lle on jotain iloa tähän mennessä lieden tai lämppärin hankkijana.

        Meille hankittiin uusi lämppäri viime viikonvaihteessa eikä liesiyhdistelmä tullut kysymykseen sen takia, että veneessä tuppaa olemaan kesäaikaan kuuma. Oma mielikuva on sellainen, jotta liesiyhdistelmä kestää lämmetä ja jälkijäähtyä jonkin aikaa kauemmin kuin esim. kaasuliesi, jolla kahvit kiehauttaa hetkessä lämmittämättä sisätiloja.

        PS. Lämppärimme ei tullut sissiltä, jos epäilyttää, että tämä oli maksettu kirjoitus.

        Olen itsekin sitä mieltä, että Vanhami kirjoittaa paljon asiaa, mutta keskustelufoorumilla mainostamiseen kantani on jyrkkä ei. Parempaa mainosta hänen yritykselleen on oikeasti faktoihin perustuva asiallinen kirjoitus ilman linkityksiä tai välillä melko teräviä piikittelyjä.

        Joillakin foorumeilla on erikseen yritysten mainoksia varten oma osasto, jossa saa mainostaa yleensä rajoitetusti ja tiettyjen sääntöjen mukaan. Sellainen olisi varmaan ihan hyvä lisä tännekin.

        Moderointia tämä palsta kaipaisi todella kipeästi.


      • piiu
        vanhami kirjoitti:

        Ensinnäkin 888, miten tuo vastauksesi edesauttoi ylläolevaa kysyjää asiassaan. Jos ei ole muuta asiaa, kuin avautua, niin ole hiljaa.

        Ja ksysyjälle, Jos tarkoitat Wallaksen esim 800 mallia

        http://xn--lmmitin-5wa.fi/index.php/kauppa/diesellammitin-veneeseen-mokille/wallas/wallas-veneliedet/wallas-800-t-valopetrooliliesi-puhallinkannella-detail

        Voi sen hyvin asentaa "kehikon" päälle. Suosittelen kumminkin, että teet sille kunnollisen laatikon niin, että alla oleva tekniikka ei näy ympärille. Upotuskorkeus on kumminkin jonkin verran, joten liesi voi nousta aika korkealle.

        800 malli on hyvä valinta pienen veneen lämmittämiseen ja ruuan valmistamiseen. Haluaisinpa kuulla kuulla 888:n vaihtoehdon tuolle.

        Kiitos näistä tiedoista! Taitaa tulla 95DP ja sitä pähkäillään, mutta illalla mittailtuamme ja mietittyämme tulimme tosiaan tulokseen, että jotenkin saa pöydän päälle ja pieni tasokorkeuden kasvu auttaa selkäparkaa.

        ....osasinkin "tyhmään" kysymykseeni odottaa tulleita kommentteja, kaikissa keskusteluissa näyttää olevan näitä "aivan kaiken tietäviä viisaita"....otetaan hupina aurinkoiseen päivään :)


      • Itähelsinginmies
        Mainostaja kirjoitti:

        Olen itsekin sitä mieltä, että Vanhami kirjoittaa paljon asiaa, mutta keskustelufoorumilla mainostamiseen kantani on jyrkkä ei. Parempaa mainosta hänen yritykselleen on oikeasti faktoihin perustuva asiallinen kirjoitus ilman linkityksiä tai välillä melko teräviä piikittelyjä.

        Joillakin foorumeilla on erikseen yritysten mainoksia varten oma osasto, jossa saa mainostaa yleensä rajoitetusti ja tiettyjen sääntöjen mukaan. Sellainen olisi varmaan ihan hyvä lisä tännekin.

        Moderointia tämä palsta kaipaisi todella kipeästi.

        Laittakaapa miehen oikea nimi Googleen tai youtubeen. Se on kävelevä mainostaulu koko ukko. Luonnossa etevä ammattilainen ja kaksin verron pahempi v*ttuilija kuin täällä netissä. Aina olen kumminkin saanut asiantuntevaa palvelua höystettynä hyvällä huumorilla. En ymmärrä miksi hän ei saisi kommenteidensa lomassa linkata omille sivuillensa. Aina kumminkin asiaa on tullut.


      • 2 x kad44
        Mainostaja kirjoitti:

        Vanhami, tämä suoli24 veneilypalsta ei ole käsittääkseni tarkoitettu yritysten sissimarkkinointipalstaksi. Nämä lähes päivittäiset linkitykset omaan verkkokauppaasi ovat jokseenkin asiattomia. Täälläkin lienee maksullista mainostilaa myynnissä.

        Parempi asiallinen vastaus kauppiaalta, jokainen voi miettiä sitten minkä ostaa !ja mistä.

        Ja olen kyllä huomannut vanhamin keskustelevan veneilypalstalla ilman mainostarkoitusta ja mitä se haittaa jos laittaa linkkiä mistä tavaraa saa.

        Tämä koko palstahan on kaupallinen.


    • Vanhamin vastaus toi joka tapauksessa kysyttyyn asiaan valaistusta paremmin kuin täällä tiheänä parvena pyörivät p:n jauhajaiset. Mainosta tai ei, ovathan asiattomuudetkin täällä periaatteessa kiellettyjä, eipä niitäkään käytännössä tunnuta rajoittavan. Miksi sitten niin kärkkäästi pureutua pikku tietopakettiin?

    • Benkku -82
      • piiu

        Kiitos Benkku -82,meillä ei oo kiire, paatti ku kulkee 11 km/h huipussaan :)


    • piiu

      Nyt on Wallas asennettu ja hyvin lämpenee pinta-asennettuna :)

      • Onko hidas?

        Itsekin olen tuollaista Wallasta miettinyt. Kuinka nopeasti tuolla saa litran-pari vettä kiehautettua?


      • 5+2
        Onko hidas? kirjoitti:

        Itsekin olen tuollaista Wallasta miettinyt. Kuinka nopeasti tuolla saa litran-pari vettä kiehautettua?

        yli 10minsaa kestää... Jos ei lämmittämiseen tarvitse suosittelen dometic origon yksiliekkista keitintä toiminta varmuuden vuoksi. Ei tarvitse virtaa toimiakseen, wallaksessa ei ole kehumista ainakaan siinä yksilössä mikä itsellä oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe