Niinisalossa asuva mies ilmoittaa tori.fi myynnissä veneitä yms.

Paimio!

Tosiaan ilmoittaa myynnissä olevan veneitä,moottoreita ja muita tarvikkeita,romua,ei koskaan tule sovittuihin tapaamisiin,varokaa nimi arto!!!

27

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tynnyri

      joo näin on.kännis seon aina. viron viinaa ja käytteyjä venakkoja

    • hiacella ajaa?

      entinen metsäkoneyrittäjä?

      • alkon Kilpailija?

        Joo,oli joku vanha hiace kuulema jolla tuo veneen moottorin minulle Paimioon ja koskaan ei tullut,odottelin siinä abc-auran pihalla sovittun aikaan,eikä äijjää näkynyt,olen tosi kiukkuinen pilasin muut menoni äijjän takia,VAROITUS EI VOI LUOTTAA!!

        PS.Kauppasi myös viinaa jota oli tallinnasta hakenut viikko sitten 2000ekulla ja myy edelleen,mihinköhän tästä voisi ilmoittaa,laitontahan tuo edelleen myynti on`??


      • Kpää
        alkon Kilpailija? kirjoitti:

        Joo,oli joku vanha hiace kuulema jolla tuo veneen moottorin minulle Paimioon ja koskaan ei tullut,odottelin siinä abc-auran pihalla sovittun aikaan,eikä äijjää näkynyt,olen tosi kiukkuinen pilasin muut menoni äijjän takia,VAROITUS EI VOI LUOTTAA!!

        PS.Kauppasi myös viinaa jota oli tallinnasta hakenut viikko sitten 2000ekulla ja myy edelleen,mihinköhän tästä voisi ilmoittaa,laitontahan tuo edelleen myynti on`??

        ÖÖöööÖÖÖööööööÖÖÖÖ... Tulli ööööÖÖÖÖÖööööö Poliisi


      • lain yläpuolella?
        alkon Kilpailija? kirjoitti:

        Joo,oli joku vanha hiace kuulema jolla tuo veneen moottorin minulle Paimioon ja koskaan ei tullut,odottelin siinä abc-auran pihalla sovittun aikaan,eikä äijjää näkynyt,olen tosi kiukkuinen pilasin muut menoni äijjän takia,VAROITUS EI VOI LUOTTAA!!

        PS.Kauppasi myös viinaa jota oli tallinnasta hakenut viikko sitten 2000ekulla ja myy edelleen,mihinköhän tästä voisi ilmoittaa,laitontahan tuo edelleen myynti on`??

        no kankaanpää on viinantrokauksen paratiisi. täällähän taksaritkin harrastaa trokausta. viinaa tai kaljaa ja tupakkia saa kotiin toimitettuna kellon ympäri.


      • Tunnen:((
        lain yläpuolella? kirjoitti:

        no kankaanpää on viinantrokauksen paratiisi. täällähän taksaritkin harrastaa trokausta. viinaa tai kaljaa ja tupakkia saa kotiin toimitettuna kellon ympäri.

        Taitaapi olla,toi arto ainakin kehui miten osti 2 tonnilla viinaa pakettitoosallaan Tallinnasta ja myy sitä edelleen voitokseen,se on ihan pimee,känniläinen ja aina kusettamassa kaikkii minkä ehtii,ei todellakaan tee lupaamansa,ilmoita poliisille!


      • Metsuri:

        Hiacella ajaa juu ja vanha metsäkoneyrittäjä,tunteeks kukaa,mikä tää ukko oikee on miehiää??

        Omistaa kuulema kertomansa mukaa omakotitalon Kyröskoskella ja toisen Niinisalos??

        Ei vastaa puhelimee vaikka yrittää soittaa!!!


      • RE_ko
        Kpää kirjoitti:

        ÖÖöööÖÖÖööööööÖÖÖÖ... Tulli ööööÖÖÖÖÖööööö Poliisi

        Kiitos ,ilmoitan Poliisille sekä Tullille.


      • RE_ko
        Metsuri: kirjoitti:

        Hiacella ajaa juu ja vanha metsäkoneyrittäjä,tunteeks kukaa,mikä tää ukko oikee on miehiää??

        Omistaa kuulema kertomansa mukaa omakotitalon Kyröskoskella ja toisen Niinisalos??

        Ei vastaa puhelimee vaikka yrittää soittaa!!!

        Ei se mitään taloa omista ,asuu kerrostalossa vuokralla ,tyhjätasku känniläinen sekopää,kottaraiset ei kaikki pöntössä.


      • 22+22+
        Metsuri: kirjoitti:

        Hiacella ajaa juu ja vanha metsäkoneyrittäjä,tunteeks kukaa,mikä tää ukko oikee on miehiää??

        Omistaa kuulema kertomansa mukaa omakotitalon Kyröskoskella ja toisen Niinisalos??

        Ei vastaa puhelimee vaikka yrittää soittaa!!!

        Ei omista omakotitaloa eikä paljoa muutakaan ,veneitä ,moottoreita yms.krääsää yrittää myydä tori.fi:ssä ,periaate ,ostaa myy ja ei tuu paikalle ja viinaa myy pakettitoosastaan ku ensin on hakenut Tallinnasta,ei ei ei voi luottaa!!!!!


      • norm.kansalainen
        lain yläpuolella? kirjoitti:

        no kankaanpää on viinantrokauksen paratiisi. täällähän taksaritkin harrastaa trokausta. viinaa tai kaljaa ja tupakkia saa kotiin toimitettuna kellon ympäri.

        kyllähän viinaa ainakin taksarit trokata saa, lepistö saa myydä aseita hyvä-veli sopimuksia sekä kauppoja tehdään! Vaan autappa armias kun ajat 8km yli, jos ei ole korttia tai puhut ajaessasi. Varma pysäytys että saadaan polliisiin tai räsäskän taskuun vähän ropoja. Varkaudet, ikkunoiden rikkomiset ym tihutyöt ei niillä niin väliä.... Vai mitenkäs Kpään poliisi?


      • Hyvä.veli.kaiken.vei
        norm.kansalainen kirjoitti:

        kyllähän viinaa ainakin taksarit trokata saa, lepistö saa myydä aseita hyvä-veli sopimuksia sekä kauppoja tehdään! Vaan autappa armias kun ajat 8km yli, jos ei ole korttia tai puhut ajaessasi. Varma pysäytys että saadaan polliisiin tai räsäskän taskuun vähän ropoja. Varkaudet, ikkunoiden rikkomiset ym tihutyöt ei niillä niin väliä.... Vai mitenkäs Kpään poliisi?

        Sinun olisi pitnyt kysyä, että: Vai mitenkäs Kpään miliisi?
        Kummasti jotkut saavat esim: Aselupia rankoista rikoksista huolimata, toiset eivät jos ei ole rahaa ja on mitätön tasamaan tallaaja, jolla takanaan esimerkiksi vuosia vanha kapakka-tappelu. Poliiseillehan tuli juuri voimaan ns. sakkokiintiö siitä oli oikein lehdissäkin. Varmasti löytyy vielä googlaamalla vapailta sivustoita, isot lehdet varmaan jo poistaneet sivuiltaan "kotietsinnän" pelossa, niinkuin näyttää olevan Veli-Jorkastakin tehdyt jutut useilta sivuilta kadonneet. Miten muuten meni 2007-2008 nämä maa ja talokaupat nykyisen Citymarketin alueella, niinkuin myös tämän Justeerin läheisen rivarin rakennusluvat vuosia aiemmin. Jorkan "palkkaamien" (pimeiden) työmiesten palkat ainakin on vielä maksamatta, kuin myös vaalipäällikön.
        Mutta onnen päivät on Jorkalla kun Kpäässä on vielä oma Komisario Veli-Lehtimäki, jos täällä palkallaan toimeentuleva mutta kansakunnan etua ajava komisario olisi ei olisi Kpäässä näitä alijäämiä ymss.. Hyväveli systeemi vie kaiken mitä on irti otettavissa jäämättä kiinni!


      • only.in.kpaa
        Hyvä.veli.kaiken.vei kirjoitti:

        Sinun olisi pitnyt kysyä, että: Vai mitenkäs Kpään miliisi?
        Kummasti jotkut saavat esim: Aselupia rankoista rikoksista huolimata, toiset eivät jos ei ole rahaa ja on mitätön tasamaan tallaaja, jolla takanaan esimerkiksi vuosia vanha kapakka-tappelu. Poliiseillehan tuli juuri voimaan ns. sakkokiintiö siitä oli oikein lehdissäkin. Varmasti löytyy vielä googlaamalla vapailta sivustoita, isot lehdet varmaan jo poistaneet sivuiltaan "kotietsinnän" pelossa, niinkuin näyttää olevan Veli-Jorkastakin tehdyt jutut useilta sivuilta kadonneet. Miten muuten meni 2007-2008 nämä maa ja talokaupat nykyisen Citymarketin alueella, niinkuin myös tämän Justeerin läheisen rivarin rakennusluvat vuosia aiemmin. Jorkan "palkkaamien" (pimeiden) työmiesten palkat ainakin on vielä maksamatta, kuin myös vaalipäällikön.
        Mutta onnen päivät on Jorkalla kun Kpäässä on vielä oma Komisario Veli-Lehtimäki, jos täällä palkallaan toimeentuleva mutta kansakunnan etua ajava komisario olisi ei olisi Kpäässä näitä alijäämiä ymss.. Hyväveli systeemi vie kaiken mitä on irti otettavissa jäämättä kiinni!

        Saman huomannut!! Ei ole kansalaiset samalla viivalla Kankkopee miliisin eessä. Itselläni siirty luvan saanti 5v alaikäisenä tappeluun osallistumisesta vaikka olin todellisuudessa irrottamassa vain riitapukareita itse oon ns.tavis perheestä riitapukarit kapiaisten muksuja ainoa sakot saanut olin kuitenkin minä!!! todistajista huolimatta..


      • Anonyymi
        Metsuri: kirjoitti:

        Hiacella ajaa juu ja vanha metsäkoneyrittäjä,tunteeks kukaa,mikä tää ukko oikee on miehiää??

        Omistaa kuulema kertomansa mukaa omakotitalon Kyröskoskella ja toisen Niinisalos??

        Ei vastaa puhelimee vaikka yrittää soittaa!!!

        Varokaa....sita miesta..ei liiku rehellisilla asioilla


    • alkon apulainen

      heittääkö lestiä?

    • kyllä sie tiijät

      REKO! Tuuks ottaa taas poskeen?

      • Ke-Vät

        Naurettavaa kirjoittaa tollast älytöntä tekstiä jos joku haluaa ilmoittaa sekopäästä joka ei pidä lupauksiaan ja myy mut ei tuu paikalle ,ostaa mut maksaako,ei varmaa,eikö Niinisalossa asu muitta jotka tuntee ton sekopään??
        Paitsi venakot??


    • tynnyri

      hakee muuten vähävaraisia naisia joita auttais ja tukisi mielellään,ainakin tollasia kirjottelee netti surustelu/ terffi palstoilla??????? venäläisiä luulis olevan jonona kun lupaa vaikka mitä! äijähän vie kaikki meidän naiset!

      • treffip

        Miten tollanen äijjä auttaa vähävaraisia,kun itse on jo sellanen ressukka,ai että oikee treffipalstoilla viihtyy,toivottavasti kukaan ei mee toho halpaa!


    • Eleena.

      Onkohan samasta henkilöstä kysymys ,asuu armeijan vanhoissa kerrostaloissa (kotikaari)??Jos nii kantsii olla menemättä myymään tai ostamaan mitää,ei tule paikalle.

      • eleanoora

        Siin ainaki 47:n päädyssä niitä vanhoja lahoja veneitä ja traktori parkissa, kai siinä samassa keltaisessa kivitalossa asuu


      • REIJA:))
        eleanoora kirjoitti:

        Siin ainaki 47:n päädyssä niitä vanhoja lahoja veneitä ja traktori parkissa, kai siinä samassa keltaisessa kivitalossa asuu

        On kuulema komea uusi omakotitalo Niinisalossa kirjoitti deitti sivulla mulle ja rahaa kuin roskaa,myy harrastuksena vaan ja ainoastaan ylimääräiset veneet ja moottorit pois,kun itsellä on purjevene ??

        Mikä tää pelle oikein on ,eikö Poliisit saa tollaista Kankaanpäässä kuriin?


      • Eleena2
        eleanoora kirjoitti:

        Siin ainaki 47:n päädyssä niitä vanhoja lahoja veneitä ja traktori parkissa, kai siinä samassa keltaisessa kivitalossa asuu

        Jep,kuvissa deittisivulla on kuvia jostakin hulppeesta omakotitalosta??
        Höh mikä äijjä!!


      • Pekka.
        Eleena2 kirjoitti:

        Jep,kuvissa deittisivulla on kuvia jostakin hulppeesta omakotitalosta??
        Höh mikä äijjä!!

        Höh....ei sillä mitää taloa ole,kerrostalossa asuu ja piha täynnä sen romuja,elekää ihmiset luottako sen puhheisiin,mikää ei pidä paikkansa,kyl se tääl Kankaanpääs tunnetaan,viinaa trokaa minkä kerkii.


      • Näin voi kuvitella
        Pekka. kirjoitti:

        Höh....ei sillä mitää taloa ole,kerrostalossa asuu ja piha täynnä sen romuja,elekää ihmiset luottako sen puhheisiin,mikää ei pidä paikkansa,kyl se tääl Kankaanpääs tunnetaan,viinaa trokaa minkä kerkii.

        MUISTAKAA AINA, VILKAS MIELIKUVITUSELÄMÄ ON IHMISELLE TERVEELLISTÄ, SIITÄ VAAN OPPIA OTTAMAAN .


    • mik_1

      Onkohan kyseessä noin 35 vuotta vanha mies ,nimi kylläkin Arttu ,kyllä olen ostanut häneltä jotakin ja tuli paikalle sovittuna aikana,asuu kankaanpäässä.

      • Anonyymi

        Taas näkee että on mielisairasta nuorisoa satakunnassa. Jos olisin tuollainen niin ampuisin itseni ihan suosiolla. Ei tuollaisia rakkikoiria saisi pitää vapaudessa ollenkaan. Johonkin saarelle ja netit pois ulottuvilta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe