Sitäkö ei sitten ole enää Kaarinassa ? On vain YHTEISPALVELU piste. Joku lappujen nouto tai jättöpaikka, mutta jossa on joku työllistetty töissä, että hyvin " asiakas
salaisuudet" säilyy.
Kai nekin rahat meni Kreikkaan, millä sitäkin instanssia pidettiin pystyssä.
Kaarinan kela ?
2
241
Vastaukset
- Kohta turkulaisia
Kaarina ajetaan alas ennen liitosta Turkuun, palvelut keskitetään, jotta ne voidaan sitten YHTEISsiirtää Turkuun.
- Lapsen omaishoitaja
Älkää hei viittikö. Kaarinassa on noustu ansiokkaasti vastarintaan ja koottu yhteen Kela ja työkkäri ja vanhuspalvelut. On kuntia, joissa on alistuttu Turun itsevaltiuteen, mutta Kaarina ei siihen ole nöyrtynyt. Yhteispalvelupisteessä on oikeesti noi palvelut tarjolla, eikä kyseessä ole jotkut mistään mitään tietämättömät työllistetyt.
Olen siellä käynyt puhumassa omaishoitajien tuista ja olen saanut jättää hakemukset kenelle tahansa työntekijälle. Ja hei, hakemus on tarkastettu siinä samalla, kun en tunnusta osaavani kaikkia Kelan sääntöjä ulkoa. Et mulla ei valituksen sanaa; yhteispalvelupiste on hieno osoitus vastarinnasta keskuskaupungin kaikennielevää ylivaltaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772