Kaarinan kela ?

hullu meininki

Sitäkö ei sitten ole enää Kaarinassa ? On vain YHTEISPALVELU piste. Joku lappujen nouto tai jättöpaikka, mutta jossa on joku työllistetty töissä, että hyvin " asiakas
salaisuudet" säilyy.
Kai nekin rahat meni Kreikkaan, millä sitäkin instanssia pidettiin pystyssä.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta turkulaisia

Kaarina ajetaan alas ennen liitosta Turkuun, palvelut keskitetään, jotta ne voidaan sitten YHTEISsiirtää Turkuun.

• Lapsen omaishoitaja

Älkää hei viittikö. Kaarinassa on noustu ansiokkaasti vastarintaan ja koottu yhteen Kela ja työkkäri ja vanhuspalvelut. On kuntia, joissa on alistuttu Turun itsevaltiuteen, mutta Kaarina ei siihen ole nöyrtynyt. Yhteispalvelupisteessä on oikeesti noi palvelut tarjolla, eikä kyseessä ole jotkut mistään mitään tietämättömät työllistetyt.

Olen siellä käynyt puhumassa omaishoitajien tuista ja olen saanut jättää hakemukset kenelle tahansa työntekijälle. Ja hei, hakemus on tarkastettu siinä samalla, kun en tunnusta osaavani kaikkia Kelan sääntöjä ulkoa. Et mulla ei valituksen sanaa; yhteispalvelupiste on hieno osoitus vastarinnasta keskuskaupungin kaikennielevää ylivaltaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      79
      2050
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1777
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1688
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      55
      1514
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1271
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      31
      997
    Aihe