Noniinsiin. Moikka moi. Mulla on new forestin poni, jolle on vasta opetettu alkeita ja kun sai varsan niin opetus sitten vähän jäi. Ponillahan on jo ikää 8 vuotta, mutta en näe sitä haittana opetukselle. MUTTA, olisikohan mitään ohjeita hyvälle opetukselle? Toisin sanoen haluaisin jonkun näköisen opetus suunnitelman. Ja korostan, että haluan ponin itse kouluttaa. Ja sitten toinen, millähän saisin yhdeltä poniltani painoa vähän pois ? Ja toivoisin tuohon koulutus kysymykseen perusteellisesti neuvottuja vastauksia. Ja kertokaa ihan vaihe vaiheelta. Kiitos!:)
Miten opetan ponini ratsastukseen?????
Poninkouluttaja
1
327
Vastaukset
- ei niin varmaa tieto
En osaa sanoa koulutukseen muuta että jos joku ammattilainen tutustuisi poniin ja laatisi opetussuunnitelman ponille? Ja painoa kannattaa pudottaa jättämällä väkirehua vähän kerrallaan pois ja jos poni on menossa laitumelle niin joko vähemmän aikaa tai köyhempi laidun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604