Noniinsiin. Moikka moi. Mulla on new forestin poni, jolle on vasta opetettu alkeita ja kun sai varsan niin opetus sitten vähän jäi. Ponillahan on jo ikää 8 vuotta, mutta en näe sitä haittana opetukselle. MUTTA, olisikohan mitään ohjeita hyvälle opetukselle? Toisin sanoen haluaisin jonkun näköisen opetus suunnitelman. Ja korostan, että haluan ponin itse kouluttaa. Ja sitten toinen, millähän saisin yhdeltä poniltani painoa vähän pois ? Ja toivoisin tuohon koulutus kysymykseen perusteellisesti neuvottuja vastauksia. Ja kertokaa ihan vaihe vaiheelta. Kiitos!:)
Miten opetan ponini ratsastukseen?????
Poninkouluttaja
1
205
Vastaukset
- ei niin varmaa tieto
En osaa sanoa koulutukseen muuta että jos joku ammattilainen tutustuisi poniin ja laatisi opetussuunnitelman ponille? Ja painoa kannattaa pudottaa jättämällä väkirehua vähän kerrallaan pois ja jos poni on menossa laitumelle niin joko vähemmän aikaa tai köyhempi laidun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3012638Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482521- 1211700
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181370
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301235PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691060
- 701000