Mitä mieltä teiniäideistä?

Nuori mutta onnellin

Laitetaan tänne asiallisia viestejä niistä omista mielipiteistä teiniraskauksia kohtaan.
Oletko puolesta vai vastaan? ja miksi.
Pidetään kuitenkin ketju sellasena, ettei ketään haukuta koska asiallisestikin voidaan puhua.

Itse sain mun pojan kun olin 18v ja tulin siis raskaaks ollessani 17v ja voin sanoa, että se ei ollut helppoa mutta hyvin kuitenkin pärjättiin ja nyt poika on 4v ihana ja reipas ja kova touhuumaan, en kadu hetkeekääm, että päätin lapsen pitää eikä mua haitannut, että jäi kaikki illat baarissa väliin koska musta oli ihanaa olla kotona sen oman pienen lapsen kanssa

Tietyt ihmiset joita kaduilla ja koulussa vastaan käveli ei ottanut asiaa niin hyvin ja arvosteltiin aika kovillakin sanoilla mutta mä opin olla välittämästä muiden mielipiteistä.
Oma on elämäni ja päätös pitää lapsi oli mun oma eikä kukaan muu voi sellaiseen vaikuttaa!

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu92

Nuori mutta onnellinen lestadiolainen? P-pohjanmaalla tuossa iässä paksuksi pamahtaminen on jo aivan normaalia. Seksuaalivalistus kun on täällä keskiaikaista tasoa. Pidähän lapsesta huolta. Ja aivan erityisesti kaukana hihhuleista.

• Just jeppis

Eiköhän täällä ole tullu jo selväksi teiniraskauksien kanta! Sanon, että suuri osa teineistä jotka raskaaksi ovat hankkiutuneet, eivät ole valmiita äidiksi... MUTTA onneksi tähän joukkoon kuuluu myös muutamia vastuuntuntoisia teiniäitejä- ja isiä.. Tämä minun mielipiteeni!

• Tätä mieltä

Tietenkin olen teiniraskauksia vastaan! Toivon, että jos teini on seksuaalisesti aktiivinen, hän osaa myös käyttää luotettavaa ehkäisyä. Piste.

• hmm..

lasten hankkiminen yleensäkin on niin turhaa. Yhtään kaunista lasta en ole nähnyt,lähinnä vituttaa nähdä näitä huutavia räkänokkia kauppajonossa (yleensä kiljuvat kun eivät saa karkkia ja vanhemmat oodttavat kanssaihmisiltä myötätuntoa lasten huutamiseen.

• Ikävä ihminen

Teiniäidit ovat lähinnä surullisen hahmon ritareita, joiden onni on se, etteivät he itse ymmärrä tilnnettaan. Surullinen puoli on se, että lapset saavat palkinnoksi ongelmat vanhempien hölmöilyistä.

• Tätä mieltä

Tuo on niin totta. Teiniäidin lapsesta voi tulla "ehjä ihminen" vain hel*etin hyvän tukiverkon ansiosta. Teiniäiti tuskin tuolloinkaan ymmärtää sitä, kuinka onnekas hänen tukiverkkolapsensa oli, vaan ottaa kaiken kunnian itselleen.

• tyttönen96

Teiniäitiys on asia, jota ei kenellekään soisi tapahtuvan, mutta jos jollekin harvalle käy näin huonosti, että elämä jakaa pa*kat kortit, niin toivoisi, että kaikki päättyisi hyvin.

• kertokaatulevilleykhuolt

Odottelin vastauksia niiltä äideiltä joilla on jo kaksikin raskautta takanaan ja ei toimeentuloa kun sossusta ja isätkin luokiteltu varattomiksi eli ei elatusmaksuja kuin kunnalta.Todellisia yksinhuoltajia ,miten elättäävät ja muutenkin huoltavat kahtakin alle 2v lasta yksin vai hoitaavat homman?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe