Teemu Nurmi palaa tänään kaukaloon. Taitaa olla Tapparan pelaajilla jo nyt löysät housuissa. Siinä lähti Huhtalakin ennenaikaiselle kesälomalle kun Nurmi häntä vähän tööttäsi!
Ketä Nurmi tänään tööttää? Kristian Kuselaa? Vai uskaltaako hän edes kentälle? Selvää on vain se, että Lukko voittaa tänään ylivoimaisesti Vahalahden maaleilla, Nurmen tööteillä ja minun kannustuksellani.
Teemu Nurmi palaa!
11
116
Vastaukset
- Musculus Maximus
Uskaltavatko Tapparan fanitkaan paikalle? Tietojeni mukaan LukkoFAN. on portilla vahdissa ja heittää kaikki Tappara-paitaan sonnustautuneet Nortamonkadulle saakka.
Tunnistatte LukkoFANin paljaasta ja lihaksikkaasta ylävartalosta. 180 kg penkistä nostavat lihakset erottuvat jo kaukaa. Samoin jalkaprässissä revityt pohkeet ja reidet, jotka nekin ovat paljaat. Vyöllään LukkoFANilla on kriittisiä paikkoja peittämässä vuoden 1963 mestaruusviiriin kopio.- Pusi Pusi
Ja lisää vielä vähän . Olemme kaikki vielä hinttejäkin.
- tjtyuj
hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- LukkoFAN.
Sinäkin hiljenet kun näet lihakseni. 180 kg penkistä. Mieti sitä hiljaa mielessäsi.
- Kirves yksi
Miten niin palaa, siellä se Nurmi on löysät housussa ollut tähänkin saakka, luistimet vaan on puuttuneet, mutta ei siinä suurta eroa ole tähän päivään.
Lisää jalkapärssiä, niin jaksat painaa sitä penkkiä.
0-2 - Kirves yksi
..siellä penkki huutaa painajaa..LukkoFUN hommiin..hopihopi
- Tapparan miäs
Ei auttanu penkkipunnerrukset tänäänkään, hähähähäh!!!! :)
- Palomies S. Alho
Palaako? Sammuttakaa ihmeessä! Se tekee hirmu kipeetä, ainakin jälkeenpäin.
- er33
Kiitos Nurmi, kun teloit sen huhtalan. Palvelus maailmalle oli se!
- plea
lukko on paras
- urheilijapoika
http://www.dailymotion.com/video/x22s0av_hiroshi-tanahashi-vs-kazuchika-okada-04-07-13-njpw-invasion-attack-5-stars-match_sport
Tässä teille lätkäpelleille oikeaa urheilua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131