Teemu Nurmi palaa tänään kaukaloon. Taitaa olla Tapparan pelaajilla jo nyt löysät housuissa. Siinä lähti Huhtalakin ennenaikaiselle kesälomalle kun Nurmi häntä vähän tööttäsi!
Ketä Nurmi tänään tööttää? Kristian Kuselaa? Vai uskaltaako hän edes kentälle? Selvää on vain se, että Lukko voittaa tänään ylivoimaisesti Vahalahden maaleilla, Nurmen tööteillä ja minun kannustuksellani.
Teemu Nurmi palaa!
11
119
Vastaukset
- Musculus Maximus
Uskaltavatko Tapparan fanitkaan paikalle? Tietojeni mukaan LukkoFAN. on portilla vahdissa ja heittää kaikki Tappara-paitaan sonnustautuneet Nortamonkadulle saakka.
Tunnistatte LukkoFANin paljaasta ja lihaksikkaasta ylävartalosta. 180 kg penkistä nostavat lihakset erottuvat jo kaukaa. Samoin jalkaprässissä revityt pohkeet ja reidet, jotka nekin ovat paljaat. Vyöllään LukkoFANilla on kriittisiä paikkoja peittämässä vuoden 1963 mestaruusviiriin kopio.- Pusi Pusi
Ja lisää vielä vähän . Olemme kaikki vielä hinttejäkin.
- tjtyuj
hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- LukkoFAN.
Sinäkin hiljenet kun näet lihakseni. 180 kg penkistä. Mieti sitä hiljaa mielessäsi.
- Kirves yksi
Miten niin palaa, siellä se Nurmi on löysät housussa ollut tähänkin saakka, luistimet vaan on puuttuneet, mutta ei siinä suurta eroa ole tähän päivään.
Lisää jalkapärssiä, niin jaksat painaa sitä penkkiä.
0-2 - Kirves yksi
..siellä penkki huutaa painajaa..LukkoFUN hommiin..hopihopi
- Tapparan miäs
Ei auttanu penkkipunnerrukset tänäänkään, hähähähäh!!!! :)
- Palomies S. Alho
Palaako? Sammuttakaa ihmeessä! Se tekee hirmu kipeetä, ainakin jälkeenpäin.
- er33
Kiitos Nurmi, kun teloit sen huhtalan. Palvelus maailmalle oli se!
- plea
lukko on paras
- urheilijapoika
http://www.dailymotion.com/video/x22s0av_hiroshi-tanahashi-vs-kazuchika-okada-04-07-13-njpw-invasion-attack-5-stars-match_sport
Tässä teille lätkäpelleille oikeaa urheilua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423