Kertokaas Nokialaiset Nokian päiväkodeista kokemuksia? :)

UusiNokialainen

Eli haluaisin kuulla kokemuksia Nokian päiväkodeista, olen hakemassa lapselleni hoitopaikkaa?

21

3769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Kannattanee hakea siihen lähimpään? Aluksi, ensimmäisten lasten kanssa, oli vähän haasteita, mutta meni enemmän oman kokemattomuuden piikkkiin. Ihan hyvin nää on toiminu. Joskus toki voi tulla joku sijainen, jolla ei homma nappaa, mutta aika nopeesti ne raakataan pois. En ole vuosiin kyllä nähny näitäkään. Kokemuksia lähinnä pohjoisen keskusta-alueen pk:ista.

• NokialainenÄiti

Kiitos sinullekin, tietysti lapsilla menee sopeutumiseen aikaa. Se on normaalia. Haluaisitko kertoa mistä pk.sta sinulla on kokemuksia? :)

• Sara79

Mulla ollut kolme lasta Koskenmäen päiväkodissa. Lapset on tykännyt, ja me vanhemmat myös. Hoitajat mukavia, hoitoaikoja pystynyt muuttaan nopeallakin aikataululla (työn vuoksi saattanut muuttua vapaapäivä hoitopäiväksi tai hoitoaika venyä, aina onnistunut). Erilaista tekemistä lapsille monipuolisesti, ohjelmaa ja retkiä sopivasti. Nyt viimeinen muksu eskarissa, toukokuussa näillä näkymin viimeistä kertaa hoidossa tuolla, haikeaa tulee varmasti olemaan. Isosiskonsa on monta kertaa halunnut mukaan viemään tai hakemaan pikkuveljeä, kun siellä tarhassa oli aikoinaan niin kivaa ja mukavat hoitajat :) Suosittelen lämpimästi!

• NokialainenÄiti

Kiitos Sara79 vastauksesta. Katsoin juuri että meiltä ei ole edes pitkä matka sinne. Pidetään siis vaihtoehtoisena se :) Ihana kuulla että sinun lapsesi ovat tykänneet olla siellä pk.ssa se kertoo paljon :)

• NokialainenÄiti

Kiitos vastauksesta, me asutaan tässä keskustan lähettyvillä. Niin keskustan pk:oista haluaisin tietää enempi? ja sen läheisyydeltä myös.

• varokaa

sitä LIHAVAA HOITOTÄTIÄ,se voi istua oikeesti lastenne PÄÄLLE.

• NokialainenÄiti

Missäs pk:ssa tämmöstä tarvitsee sitten varoa? :-O

• elämää nähnyt

Onkohan se nyt ihan niin, ettei vaan lapsen mielikuvitus laukkaisi liikaa.

• helena4

Puropuiston päiväkodista ihan hyvä kokemus.Tietääkseni kukaan ei ole istunut lapseni päällä, sen kummememmin lihava, kun laihakaan. :D

• Vai onko?

Eikös siellä Kankaantaan päiväkodissa ole se home-ongelma?

• 20 vuotta ollut

On ja oli siitä Nokian-uutisissakin.

• NokialainenÄiti

Uppista... Haluaisin vielä kuulla kokemuksia muilta? :)

• perhepäivähoito ykkönen

vie perhepäivähoitoon! Lapselle paras paikka!

• vihola

Viholan päiväkodissa tietyssä ryhmässä harrastettiin pakkosyöttämistä, erityisesti yhtä tyttöä, päivästä toiseen. ruokaa vaan suuhun ja toinen itki naama punaisena. terkkuja vaan ta.. ja ni..

• vihola

edelliseen lisäten, muuten ihan kiva päiväkoti ja mukavat hoitajat. Tuo pakkosyöttäminen oli vain karseaa

• Äiti89

Hei! Onko kenelläkään tietoa/ kokemusta Nokialla tuosta uudesta päiväkodista nimeltä Ipanala? Etsin hyvää päiväkotia koskenmäen alueelta 2 vuotiaille lapselleni. Olen miettinyt yksityisiä kun kaupungilla tuntuu olevan hankalaa nykyään toi päiväkoti toiminta ku ei voi olla varma mikä seuraavaksi laitetaan kiinni.

• Vid

Kaivattais lisää kokemuksia Nokian päiväkodeista? Millainen hoitopaikka on Viholan päiväkoti nykyään?

• Mifu

Meillä Viholasta pelkästään hyviä kokemuksia kahden lapsen kohdalta.

• Ohramovitsch

Herra sanoi Moosekselle:

2 [i] "Sano israelilaisille: Jos joku israelilainen tai israelilaisten keskuudessa asuva siirtolainen uhraa lapsensa Molokille*, hänet on surmattava; sen seudun väki kivittäköön hänet hengiltä. 3 Näin minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta, koska hän on uhrannut lapsensa Molokille ja siten saastuttanut minun pyhäkköni ja häpäissyt minun pyhän nimeni. 4 Jos seudun väki kuitenkin ummistaa silmänsä siltä, että hän on uhrannut lapsensa Molokille, eikä surmaa häntä, 5 minä itse käännyn häntä ja hänen perhettään vastaan ja poistan kansansa keskuudesta sekä hänet että kaikki muut, jotka hänen esimerkkiään seuraten ovat olleet minulle uskottomia ja ryhtyneet palvelemaan Molokia.

6 "Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta.

• Anonyymi

Moi,
        Meidän taloyhtiöön tuli Molokit ja hyvin toimii,eikä tartte surmata muitakuin kärpäisiä :)

• Anonyymi

Kaivattaisiin kokemuksia Nokian touhula touhukkaasta? Mietitään sinne hakemista sijainnin takia. Olisi kiva saada kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe