Siinä sitä on ekoteko MicroSoftilta päättä XP-päivitykset.
Yksin Suomessa miljoonia koneita käy käyttökelvottomiksi verkossa ja pikkuhiljaa muutoinkin.
Jostain se on poissa, kun ihmiset joutuvat isot rahat laittamaan uusiin koneisiin ja ohjelmiin. Ja sitten ihmetellään, kun päivittäistavarakauppa hiipuu.
Järjetön määrä elektroniikkaromua!
Ekoteko MS:ltä!
3
86
Vastaukset
https://archive.org/details/Puppy_Linux_Windows_Installer
Tuosta saa .exe -asennusohjelman jota klikaten asentuu
Käynnistäessä voi valita XP:n tai Linuxin
Nettipiuha kiinni vain Linuxin käytön ajaksi
Kevytlinuxit toimivat vanhoissakin koneissa salamannopeasti- Pili Gayts
Kyllä Windows 7 toimii ihan liukkaasti tässä kaapissa:
ASus PG5D1-VM
Pentium 4 3.0 GHz.
RAM 2 GB
perus-VGA näyttis
eli ei huippumoterni;)- Pili Gayts
siis korj. Asus P5GD1-VM
Ja ostin Huutiksesta W7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525