Nurmeksen terveyskeskuksen ensiavun lääkäri

mielensä pahoittanut

Olipas tyly mieslääkäri Nurmeksen terveyskeskuksen ensiavussa. Huusi minulla ja "ajoi minut pois vastaanotolta". Eikö lääkäreillä ole mitään käytöstapoja? Kyse ei ollut paikkakuntalainen lääkäri.

42

5824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sutki Panomies

      Kannatta mennä selvinpäin. Olet humalassa. Kirjoitusvirheitä tekstissä.

      • mielensä pahoittanut

        En ole humalassa, koska olen absolutisti alkoholin suhteen. Olen vain kerran elämässäni käyttänyt alkoholia!!!!


      • r kioski
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        En ole humalassa, koska olen absolutisti alkoholin suhteen. Olen vain kerran elämässäni käyttänyt alkoholia!!!!

        Olet hankala asiakas, ei ne aiheetta pois aja.


      • el.ystävä

        Älä välitä, tuo on tyypillisen suomalaisen miehen tapa toimia ja keskustella - heti syy on sen, joka ilmaisee viranomaisen huonosta käytöksestä. Mistä se lääkäri niin suuttui, että ajoi pois? Hekin ovat samalla tavoin ihmisiä kuin me muutkin, mutta asiattomasta lääkärin käytöksestä voi ilmoittaa Valviran suuntaan. Jos olet jo iäkäs, sekään ei oikeuta edes ikärasismiin.


    • törkeää, törkeää!

      Hei, mielensä pahoittanut! Älä välitä ilkeistä kommenteista, jotkut on vaan niin ilkeitä että lyövät lyötyä. Terkkarissa voi saada minkälaista kohtelua hyvänsä, ennen vastaan ottoapulaiset käännytti pois mutta nykyään ne on ihan mukaviakin. Keikkalääkäreissä on vaikka minkälaista tyyppiä, osa ilkeitä, osa mukavia. Vakilääkäreistä tykkään Pirjo Hyvärisestä, on hyvä miellyttävä lääkäri, hoiti minuakin kesällä kun jalka oli "tohjona", kiitos Pirjo! Tuomo Lapveteläinen on asiansa osaava ja on myötätuntoinen potilasta kohtaan. Ilen aikoinaan oli hyvä lääkäri. Muistatko lääkärin nimeä? Tee valitus! Ei sairasta noin saa kohdella!
      Itse käyn yleensä yksityisellä, on vain aika kallista siellä ja eihän ne ole auki 24h/vrk...Joku psykopaatti se on ollut kun noin on kohdellut. ÄLÄ JÄTÄ ASIAA TÄHÄN: TEE VALITUS POTILASASIA MIEHELLE!

      • mielensä pahoittanut

        Jätin valituksen sekä ylilääkärille että potilasasiamiehelle. Olisin alunperin varannut ajan potilastoimistoon, josta minut ohjattiin ensiapuun. Potilastoimistossan työskennellyt henkilö oli sitä mieltä, että kuulun ensiapuun ja että lääkäreiden vastaaotolle on yli kahden kuukauden jonot. Tämä lääkäri K.P. ei edes kuunnellutkaan minun kertomustani loppuun vaan alkoi huutaa minulle ja sanoi, että mene tuohon toimistoon ja sano, että eivät laskuta sinua tältä käynniltä, koska ei potilasta voi sillä perusteella laittaa ensiapuun, että lääkäreiden jonot ovat yli kaksi kuukautta.


      • mielensä pahoittanut
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        Jätin valituksen sekä ylilääkärille että potilasasiamiehelle. Olisin alunperin varannut ajan potilastoimistoon, josta minut ohjattiin ensiapuun. Potilastoimistossan työskennellyt henkilö oli sitä mieltä, että kuulun ensiapuun ja että lääkäreiden vastaaotolle on yli kahden kuukauden jonot. Tämä lääkäri K.P. ei edes kuunnellutkaan minun kertomustani loppuun vaan alkoi huutaa minulle ja sanoi, että mene tuohon toimistoon ja sano, että eivät laskuta sinua tältä käynniltä, koska ei potilasta voi sillä perusteella laittaa ensiapuun, että lääkäreiden jonot ovat yli kaksi kuukautta.

        Eli minulla oli voimakasta huimausta. Kyseiset tapaukset ainakin joissakin terveyskeskuksissa luokitellaan päivystysluonteisiksi eikä yli 2 kuukauden lääkärin vastaanotolle. Päihtymyksestä ei siis ollut kyse, koska olen absolutisti sekä alkoholin että tupakan suhteen. No katsotaan sitten mitä mieltä ylemmät asteet ovat tapauksestani, koska valitukset ovat jo lähteneet.


      • teit oikein.
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        Eli minulla oli voimakasta huimausta. Kyseiset tapaukset ainakin joissakin terveyskeskuksissa luokitellaan päivystysluonteisiksi eikä yli 2 kuukauden lääkärin vastaanotolle. Päihtymyksestä ei siis ollut kyse, koska olen absolutisti sekä alkoholin että tupakan suhteen. No katsotaan sitten mitä mieltä ylemmät asteet ovat tapauksestani, koska valitukset ovat jo lähteneet.

        Tottakai huimaus kuuluu tutkia kiireellisesti, kysymyshän voi olla vaikka aivoveren vuodosta. Hyvä kun teit valituksen.


      • Anonyymi

        Valitus Aville


    • benzoinkkari

      Siel on taas käyty kinuamassa bentsolääkettä, ja kun ei ole annettu, hermostutaan ja haukutaan lääkäri.

    • jasieoot JUOPPO

      No moni tarvitsee bentsolääkkeitä, mitää pahaa siinä on kun käyttää lääkärin ohjeiden mukaan? Onko ne muka huonompia kuin nykyiset mieliala lääkkeet jotka on hirmu kalliita?
      Bentsot on halpoja ja käytetty vuosikymmeniä mutta kun ne on liian " halpoja " lääketehtaiden mielestä niin lääkärit on aivopesty joten esim. Nurmeksesta ei kukaan saa bentsoja, saaneko enää mistään?

      • mielensä pahoittanut

        En käynyt pyytämässä mitään lääkettä. Minulla oli muu ongelma. Kyseinen lääkäri oli K.P.


      • v u p
        mielensä pahoittanut kirjoitti:

        En käynyt pyytämässä mitään lääkettä. Minulla oli muu ongelma. Kyseinen lääkäri oli K.P.

        KP = Kelpaa palvelukseen, eli sait keppiä :D


    • paras lekuri

      Paras lääkäri koskaan oli Pertti Pakarinen.

      Nykyiset lääkärit on amatöörejä.

      • vihulainen

        niin oli. mutta tyttö sotki muiden elämää ja varattua nai ja toisena iltana istui kirkkovaltuustossa.


      • hymyilyttä
        vihulainen kirjoitti:

        niin oli. mutta tyttö sotki muiden elämää ja varattua nai ja toisena iltana istui kirkkovaltuustossa.

        sekö joka naureskelee tuolla ylä-karjalan kuvissa ???


      • tasku
        vihulainen kirjoitti:

        niin oli. mutta tyttö sotki muiden elämää ja varattua nai ja toisena iltana istui kirkkovaltuustossa.

        Onko se merianne..?


    • kättelyhoito

      Pakarinen oli niin hyvä lääkäri,että kun potilaana meni vastaanotolle,niin tervehti ja pyysi istumaan.Sen jälkeen tuli puhelu,joka kesti todella kauan,kun puhelu loppui,niin sitten käteltiin ja rahastus vastaanottoon.

    • paras lekuri

      Äläpä puhu potaskaa.

      On varmaan katsonut, että olet vaan sairauslomaa vinkumassa turhaan.

      Sellaiset potilaat voikin laittaa kävelemään.

    • haluttumies

      Pakarisella oli niin paljon kysyntää ja asioita hoidettavana,että tahtoi varsinainen ammatti kärsiä. Näin se vain on.

    • eikä maksa paljon

      Sutki panomies hoitaa kaikki ongelmat.

      • Pantio oli paras

        Pakarinen tykkäsi julkisuudesta enempi kuin työstään. Yliarvostettu lääkäri.


    • tottakin

      Tykkäsi julkisuudesta niin paljon, että lähti näyttelijä Maipin mukaan.

    • paras lekuri

      Mitä Heljoa sotkette tähän mukaan?

      Ja oli Pertti lääkärinä myös Helsingissä

      Pakarinen hoiti työnsä lääkärinä hyvin.

    • Potilaanaollut

      Joka vanhoja muistelee jne. Kuollutta lääkäriä turha vetää näihin keskusteluihin.
      Levätköön rauhassa!

      Kokemusta ylimielisestä eräästä ylilääkäristä joka ei antanut lähetteitä lisätutkimuksiin Joensuun keskussairaalaan vaan hoiti vain lääkkeillä ja töissä niiden avulla oli jaksettava. Kun muutin paikkakuntaa niin sai tutkimuksia
      ja tuli toimenpiteitä sydämestä johtuen ja hoidettu hyvin erikois klinikoilla täällä.

    • eihoitoatoosaan

      Herpes oli tussussa, en saanut hoitoa, vain paketin kondomeja!

      • olitko

        ilmankos...hoito-ohjeet ensin kotiväelle , sitten muille
        n


    • FOGEL

      On liian paljon tökeröitä ammattiin sopimattomia lääkäreitä ja myös epäkohteliaita hoitajia.

    • tohtorikin

      Sellaiset lääkärit ja hoitajat käpälämäkeen. Heidän pitää olla ystävällisiä asiakaspalvelijoita!

    • haiseviahanureita

      Kuka vittu jaksaa aina hymyillä kun vastaanotolle tulee lihavia, tupakoivia huonokuntoisia valittamaan. Eivät edes vaatteitaan vaihda. Paskalla haisevat.
      Voi kysyä pitääkö lääkärin kestää kaikkea paskaa, sisältää hajun?

      Osaatteko pestä vaatteitanne? Käyttekö pesulla kerran kuussa vai kerran vuodessa?

      Aivan järkyttäviä ihmisiä pyörii vastaanotoilla.

      Ihmisillä ei ole mitään kunnioitusta lääkäriä kohtaan!

      Ai ai ja voi voi. Menette ihmisen työmaalle haisevana. Ei vitussa motivoi lääkäriä.

      • eeeku

        Täyttä asiaa. Samat paskaset vaatteet. Järkyttävää touhua.


    • Hajuja

      Haisevan liikkuvia komposteja terveyskeskuksen vastaanotolla. Hoitohenkilökunnalla pitäisi olla kaasunaamarit jäteläjiä hoidettaissa.

    • kauhukylä

      Valitetaan peräpukamista ja persettä ei ole pesty viikkoihin. Kyllä on karmeaa lääkäreillä ja hoitajilla.
      Ja vaatteita ei vaihdeta ollenkaan kitkerä lika haisee. Missä on sivistys.

      • evpkunnanlääkäri

        Minäkin olin lääkärinä ja kaiken moisia persseitä joutu kollaamaan. Oli yksikin mummo niin kalsarit oli liimautunu persseeen kiinni. Ne oli liimautunut paskasta.
        Haju oli sietämätön. Ei riitä että kerran viikossa peseydytään. Ei tosiaan riitä että vaatteita vaihdetaan paskasista paskasiin. Eli niitä ei koskaan pestä.


    • kokenut-lääkäri

      Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

      En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

      Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

      Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

      Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

      Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan.

      • Lahnaa

        Oletko Oikein Lääkäri? Samaa tekstiä levität ympäri Suomea.


      • kokenut-lääkäri

        Tietenkin olen lääkäri!


    • KinkkuAhku

      Kinkku ähky potilaita esiavun täyttävät.

    • Hajuhaitat

      Haisevia liikkuvia komposteja hoivatessa hengityssuojaimet oltava hoitohenkilökunnalla ja odottavilla potilailla esiapuasemalla.

    • Ahaa13455

      Tylykö

    • Anonyymi

      Hoidon taso korkeaa buranaa kouraan ja koita pärjätä!

    • Anonyymi

      Joskus voi jäädä paha mieli, kun olisi saanut, mutta ei seisonut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe