Ja taitaa olla vanhaa 215hv D5:sta ripeämpi hieman. Reagoi herkästi ja hiljainen. Vaihteisto vaihtaa kuin unelma ja se tekee käytännössä tuosta D5:stä turhan laitteen ellei sitten joku nelivetoa tartte. En missään nimessä enään harkitse edes D5:n ostamista kun koitin etuvetoisen D4. On käsittämätöntä miten pienemmällä 181hv hevosmäärällä saadaan vähintään sama suorituskyky? Suosittelen. Ja olihan auto muutenkin jotain uudistuksia saanut.
Xc60 D4 ajettu uudella automaatilla.
6
237
Vastaukset
- kiitos mielipiteestä
Tämä selvä.
- eraser-08
uutta deeviittä vartoillessa... vai et edes harkitse?
- Seinimetsä
Muutes katoin kun toi uusi D4 on kahella turpolla niin siihen saa ohjelmalla helposti sen 230hv joka tuosta samasta 2 litrasesta otetaa uudessa D5:ssa
- Semmonen homma
Eli tuo uusi D5 on käytännössä turha kun kone on sama ja jotain ohjelmaa lähinnä muuteltu ri paljoo muuta.
- Tyytyväinen!!!!!
Minulla on D5 2011, 230 hv ja 4,5 sadalle.
Aivan mahtava auto!
Kiihtyy kuin unelma ja pikkuauton kulutus! - Vanha te
Uusi D4 uudella vaihteistolla. Tsekkasin ton just tulleen ohjelman niin sillä saa jo ekalla tasolla nostettua tehot 181 hv....240hv ja väännön 480nm pikkurahalla. D5 on teknisesti 10 vuotta vanha ja siksi se kuluttaa paljon. Vanha vaihteisto on myös hidas kun juusto:€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986