Neuvoja. Ostin 7,5 viikkoisen beaglen jolla todettiin pitkittynyt yleistulehdustila heti seuraavana päivänä luona. Sai antibiootit ja ja tilannetta seurataan. Pentu itsessään voi tosi hyvin ja on mun mielestä ihan pirtsakka.
Ilmoitin koiran kasvattajalle että olen pettynyt ja haluan että koira menee hänen luokse parantumaan ja toipumaan että katotaan sitten miten jatkojen kanssa kun koira täysin parantunut että sehän se on tällä hetkellä se pääasia.
Kasvattaja suuttui tästä, haki koiran pois ja palautti samalla kauppahinnan vaikkei oltu puhuttu mitän kauppojen purusta.
Kyseessä ihan oikea kasvattaja joka tekee pentuja kennelnimen alle ja pennut rekattu. Kuka toimi väärin?
Kasvattaja vastaan koiranomistaja
4
217
Vastaukset
- Milou,s
Jos sinulla on paperi jossa lukee pitkittynyt tulehdustila ja tämä todettu heti kun koira sinulle tullut niin tällöinhän sinulle on myyty valmiiksi sairaana oleva koira. Minä itse kasvatan ja tässä tapauksessa olisin ehdottanut että saan hoitaa erheeni eli sairaan koiran kuntoon ja palauttaa sen vasta terveenä sinulle takaisin. Eihän tuossa ole mitään epäselvää jos asia todella mennyt noin. Kasvattajan tehtävä on katsoa että jokainen pentu lähtee terveenä uuteen kotiin. Oliko kaupanpurku siis kasvattajan päätös? Eihän sinun olisi tarvinut siihen suostua.
- mm82åp
Miks tää ei oo ajokoirien triidissä? Minä tyrkkäisin kasvattajalle pennun takaisin ja en todellakaan jättäisi asiaa tohon.
- Kössi beagle
Kiitti kun vastasitte. Minunkaan mielestyä en tehnyt mitään väärää, vaadiin vaan saan terveen koiran.
- oikea1
Onko 7,5 viikkoa oikea luovutusikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128