Minkäslainen mahtaa Kuopion kirppis tilanne nykyää olla? :) Oltais tulossa pitkästä aikaa sinne päin, joten kaipaisin nimiä, osotteita ja miten ovat auki lauantaina?
Vastaukset 10
- Trollaaja
Taru Anneli, vieläkö jaksat?
- sdfsdfsfsdfds
Totta, ei kai kukaan järkevä tännepäin suuntaisi vapaaehtoisesti. *think*
- torakkatori
kirppujen lisäksi nykyään sieltä saa jo lutikoita ja torakoitakin.
- torikirppikset
Suuri torikirppis on toukokuun 25 päivä, sunnuntaina. Muistaakseni kesäkuun 29 pv myös.
- isma
No kertokaa ny iha oikeita vastauksia ku itteeki naapurikaupunkilaisena kiinnostaa
- wegjerigjeiot
Satuin sadepäivänä käymään eräällä kirppiksellä ja uudehkosta rakennuksesta huolimatta katto vuosi useasta kohdasta ihan noronaan niin että olivat laitelleet muuttolaatikoita keräämään vettä ja joitain pöytiä oli pitänyt suojata pressuilla.
Uskomatonta miten huonoa voi rakentamisen laatu olla Suomessa! Ei edes uuden rakennuksen kattoa osata rakentaa vedenpitäväksi!!- ei osata enää
Alan koulutuksessa on jotain pahasti pielessä.
Jatkuvasti tulee ilmi isoja rakennusvirheitä!! - Kirppulainen,
ei osata enää kirjoitti:
Alan koulutuksessa on jotain pahasti pielessä.
Jatkuvasti tulee ilmi isoja rakennusvirheitä!!Onko kaikki kuopioĺaiset tosiaan niin ystävällisiä (lue lapsellisia) ettei osata edes vastata asiallisesti? Löydetään toki ne kirpputorit varmasti itsekkin, kiitos vain avusta.
- Hei! Olen ystävä!
- Citypörssi kaupungintalon takana.
- Kirpparilla.fi Leväsellä huonekalukompleksissa.
- Miilurannan kirpputori Pitkälahdessa lähellä ABC-huoltamoa.
- Tulliportinkadulle Suomalaisen kirjakaupan entisiin tiloihin avautuu uusi kirpputori olikohan tämän kuun lopulla.
Siinä muutama. Aukioloajat löytyy googlettamalla. - Anonyymi00010
Millainen on? Tavaran laatu ja hinnat kannattaako käväistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522