Garmin 250W Muisti täynnä

Ymmällään

Miten muistin voi tyhjentää ,nyt ei voi navikoida ,kun ilmoittaa että muisti on täynnä !

9

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi olla

      Aprillipäivä meni jo, keksi jotaki parempaa.

    • jiipeevee

      Itsellä oli sama vaiva, kun päivitystä ei voinut suorittaa muistin loppumisen takia. Sieltä voi kuitenkin poistaa kaikki vieraskieliset tiedostot, kun kytkee navigaattorin usb-johdolla tietokoneeseen. Löysin netistä hyvät ohjeet, missä kerrottiin, mitä tiedostoja voi poistaa. Sain lisätilaa kymmeniä megoja, ja nyt laite toimii oikein hyvin. Lisäksi laitteeseen ei kannata turhaan ladata kaikkia Euroopan maitten karttoja, jos ei koskaan autoile naapurimaita kauempana.

      • ymmällään

        Joo,tulee vaan tieto et piste muisti täynnä sen vuoksi ei huoli laitettua osoitetta !


      • Ymmällään

        Nyt toimii, sain ohjeet soittamalla tukeen ja nyt on kartat ladattu uudelleen ,ensin piti vaan palata tehdas asetuksiin !


    • et näin iisiä on

      Laittakaa kartat muistikortille, koneen muisti säästyy.

      • ymmällään

        Mulla on kortti paikassa kartta päivitys versio ,enkä edes tiedä miten niitä siirrettäisiin kortille ? Tuli vaan mieleen et jos saisi tiedon miten voisi täynnä olevan muistin tyhjentää niin sekin riittäisi ,ole selannut asetuksista mut en ole löytänyt kohtaa mistä sen voisi tehdä!


      • ymmällään

        Niin kait täytyy tehdä,poistin ohjeiden kanssa ylimääräiset tiedot koneesta ,että piti tulla lisää tilaa muistiin mutta kun yritin ladata uudet kartat ,niin tuli tieto että muisti ei riitä ,että pitäisi ladata kortille !taidan heivata laitteen roskiin ja hommata uuden jos sitten alkaisi toimia :)


    • autettu

      Löytyykö laitteesta reset nappia,saattaa olla antenniliittemen läpän alla.
      Jostakin mallista saa tallennetut reitit poistettua painamalla käynnistyksen yhteydessä kosketusnäytön oikeaa alakulmaa riittävän pitkään , noin 10sek.

      • ymmällään

        Ei löydy reset nappia eikä se kulman painaminen tuottanut tulosta,mitäköhän tapahtuu jos laittaa tehtaan asetukset eikös siinä mene kaikki nollille eli reitti haut ja tallennetut osoitteet häviää sehän ei ole mikään ongelma, silloinhan tulisi tilaa latailla uudet kartat !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe