Miten muistin voi tyhjentää ,nyt ei voi navikoida ,kun ilmoittaa että muisti on täynnä !
Garmin 250W Muisti täynnä
9
770
Vastaukset
- ei voi olla
Aprillipäivä meni jo, keksi jotaki parempaa.
- jiipeevee
Itsellä oli sama vaiva, kun päivitystä ei voinut suorittaa muistin loppumisen takia. Sieltä voi kuitenkin poistaa kaikki vieraskieliset tiedostot, kun kytkee navigaattorin usb-johdolla tietokoneeseen. Löysin netistä hyvät ohjeet, missä kerrottiin, mitä tiedostoja voi poistaa. Sain lisätilaa kymmeniä megoja, ja nyt laite toimii oikein hyvin. Lisäksi laitteeseen ei kannata turhaan ladata kaikkia Euroopan maitten karttoja, jos ei koskaan autoile naapurimaita kauempana.
- ymmällään
Joo,tulee vaan tieto et piste muisti täynnä sen vuoksi ei huoli laitettua osoitetta !
- Ymmällään
Nyt toimii, sain ohjeet soittamalla tukeen ja nyt on kartat ladattu uudelleen ,ensin piti vaan palata tehdas asetuksiin !
- et näin iisiä on
Laittakaa kartat muistikortille, koneen muisti säästyy.
- ymmällään
Mulla on kortti paikassa kartta päivitys versio ,enkä edes tiedä miten niitä siirrettäisiin kortille ? Tuli vaan mieleen et jos saisi tiedon miten voisi täynnä olevan muistin tyhjentää niin sekin riittäisi ,ole selannut asetuksista mut en ole löytänyt kohtaa mistä sen voisi tehdä!
- ymmällään
Niin kait täytyy tehdä,poistin ohjeiden kanssa ylimääräiset tiedot koneesta ,että piti tulla lisää tilaa muistiin mutta kun yritin ladata uudet kartat ,niin tuli tieto että muisti ei riitä ,että pitäisi ladata kortille !taidan heivata laitteen roskiin ja hommata uuden jos sitten alkaisi toimia :)
- autettu
Löytyykö laitteesta reset nappia,saattaa olla antenniliittemen läpän alla.
Jostakin mallista saa tallennetut reitit poistettua painamalla käynnistyksen yhteydessä kosketusnäytön oikeaa alakulmaa riittävän pitkään , noin 10sek.- ymmällään
Ei löydy reset nappia eikä se kulman painaminen tuottanut tulosta,mitäköhän tapahtuu jos laittaa tehtaan asetukset eikös siinä mene kaikki nollille eli reitti haut ja tallennetut osoitteet häviää sehän ei ole mikään ongelma, silloinhan tulisi tilaa latailla uudet kartat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783