Moi!
Ostettiin juuri uusi langaton Logitech näppäimistö/hiiri yhdistelmä. Aiemmin kannettavalle Sony Vaio koneellemme sattui nimittäin pikku onnettomuus, jossa maitoa läikkyi näppäimistölle, jolloin koneen omat näppäimet sanoi sopimuksen irti. Tämän johdota päätettiin kuitenkin hommata vain uusi näppäimistö koko koneen sijaan ja aiemmin oli kokeiltu eri merkkisellä (kuin Logitech) näppäimistöllä ja toimi ihan hyvin. Nyt kuitenkin tämä uusi Logitech näppäimistö antaa tiettyjen kirjaimien kohdalla outoja komentoja koneelle. Eri kirjaimet avaavat vaihtelevasti erilaisia toimintaikkuinoita näytölle eikä kirjaimia itse tule ollenkaan. Hiiri kuitenkin toimii moitteetta..
Olisiko jokin asetus tai muu kommervenkki mutta jos jollakin olisi tietoa niin olisin erittäin kiitollinen kun en osaa ihan tällaista teknistä vikaa hoitaa..
Kiitos etukäteen! Kaikki apu tarpeen :)
Langaton näppäimistö --> Ongelma! A-PU-VA!
Näppäinsankari
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161