Sovinto tehty.
Pizzat syöty.
Keikkaa pukkaa Johannalle.
Muutto syksyllä ulkomaille
tuksu ja isä/sovinto
22
1272
Vastaukset
- Muutto kohta
Hämeenlinnaan istumaan ehdotonta tuomiota. Se on sille paskakasalle aivan oikein.
- Hyvä Markku
Kyllä Johanna on päässyt Jollakseen takaisin.
Facessa huutelee seuraa sinne...
Loppupeleissä miks ei vois olla siellä, lapsillehan vanhempien omaisuus kuitenkin jää ja tätä hetkeä on hyvä elää eikä pihistellä. Turhaan Jollasta tyhjänä on pitää. - hyvä huijaus
Kysehän ei kai alkujaankaan ole ollut siitä etteikö tuksutin olisi saanut asua jollaksessa jos vain olisi osannut käyttäytyä. Elikkä silloin kun julia vielä eli ja julian olisi pitänyt pysyä raittiina, niin siskohan siitä viisveisas ja piti kemujaan jollaksessa.
Samoin hän ei huolehtinut koiriensa ulkoilutuksesta vaan ne sai sontia ja kusta sisälle.
Tuksutin on nyt sopivasti huijannut pappaa taas kaikenlaisilla raamatunlauseilla ja siunausten toivotuksilla, mutta sama vanha tuksu hän on jumisineen ja irstaine menoineen. - suku viiga
Ei voi pitää paikkaansa! Jos "isä" on niin juntti, et antas avaimet vielä jonnin arvoseen kämppää BAILAAMAAN, niin vikaa on sillon molemmissa. Tämä "isä" pitäs hoitaa tytärensä pölhölään ja varmistaa sen pysyvyys laitoksessa, kunnes harhat poistuu. Oliko ottolapsi tai muu semmonen.
- lääperintarkastus
Mitä te vaahtoatte jonkun Tukiaisen kämpästä. Tekevät niin kuin lystäävät.
- Psykoosi muratti
Onneksi tuota iloa tunkille ei kauan kestä. Veikkaan että 14.4-14 on ns. eräpäivä. Ja pappamuratti haukutaan helvetin viimeiseen rakoon! Wittu että se on muutenkin älyn jättiläinen, miettikääpä sen näitä kielinainen juttuja. On ämmä niiiin sekaisin,lanttutohtorilla olisi työsarkaa pitkään.
- Get a life - yours!
Haloo... Eläkää ja antakaa muidenkin elää.
Ihme kyttääjiä ja muiden kautta eläjiä täällä. - Kertokaa
Mitä kielinainenjuttuja?
- Tässä
"Katsoin äsken "kieli-ihme videon" sensaatiotytöstä, joka vaihtaa kieliä kokoajan.
Kuulin että tulee baptistivanhempien uskovaisesta perheestä ja kuuluu kyseiseen seurakuntaan. Kyseessähän on ihan selkeästi yliluonnollinen kyky, mä sanoisin että tuo on kieltenantamisen armolahja. Tyttö puhuu kieliä vielä niiden oikealla aksentilla, toi on ihan posketonta!!!!! Tuossakin näkee, ettei kaikkea voi selittää järjellä tai tieteellä.
Jaa
4 henkilöä tykkää tästä.
Mia Mari Johanna Tukiainen Lappiin myyty nyt kaksi pääsiäiskeikkaa! 24.4 keikka Tallinassa, 18.7-19.7 myyty. Keikkatarjoukset: [email protected]
9 tuntia sitten · 1
Toni Markus Grönlund tuleeko Johannan kauneimmat pääsiäis laulut?
9 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen Ei mulla mitään pääsiäisbiisejä ole, mutta osittain hengellinen kyllä muuten on ohjelmistoni. Ekana keikka Rovaniemellä ja sitten Ranualla. Sieltä menen pääsiäisenviettoon Ivaloon.
9 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen Laulan Tallinan keikallani Alexandra Burken "Hallelujah" kappaleen Julian kunniaksi. Eihän mua mitenkään voi verrata noihin huippulaulajiin, mutta mä yritän parhaimpani.
9 tuntia sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Vai eikö noi kielet ole oikeita, vaan pelkkää imitointia, täh?????
9 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen No jos tyttö "vaan imitoi" eri kieliä jotka ovat todellisuudessa siansaksaa, niin mä voin kertoa (jos kukaan tätä nyt uskoo), että Julia seurusteli vähän aikaa yhden hollantilaisen multimiljonäärin kanssa, joka oli ainakin oikeasti kieli-ihme. Miehen nimi oli David, hän puhui täysin sujuvasti 20 eri kieltä. Tapasimme Dubaissa koko porukan. Miehellä oli yksityislentokoneet, oma saari jne. kirjoitan vaikka tästä uuden Seiskan Liven blogini.
8 tuntia sitten · 1
Jenni Lipponen Mun mielestä toi ei ole muuta, kun hyvää kotikasvatusta, rakkautta ja lahjakkuutta.
8 tuntia sitten
Jenni Lipponen Siis noi kielet eivät ole oiketa. Souds alike it!
8 tuntia sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Jaahas, mä kirjoittelen täällä yksinäni........blaah! Kaipaan kavereita Jollakseen!
8 tuntia sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Kyllä toi tyttö puhuu ihan oikeasi no
3 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen noita kieliä, isäni puhuu sujuvaa saksaa, ruotsia ja espanjaa ja sanoi että toi tyttö puhuu oikeasti noita kieliä, toi on yliluonnollinen lahjakkuus.
3 tuntia sitten
Linda Toivanen Sara itse sanonut haastattelussa, että hän ei osaa kuin kolmea eri kieltä. Ehkä hän ei sitten itse tiedä, että osaakin puhua enemmän.
2 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen No on tuossa videossa jotain tosi outoa, kuten sanoin eräs Julian miljonääri exä puhui yli 20 kieltä sujuvasti että kyllä se on mahdollista.
2 tuntia sitten" - Lahjakas on Markku
On Markku-isä sitte uskomattoman taitava kun ymmärtää siansaksaakin.
- Tuksu nukkuu
Mia Mari Johanna Tukiainen
noin tunti sitten
Nukkumaan, uni auttaa pakenemaan ja lohduttaa. Ymmärrän hyvin, miksi Julia halusi vain nukkua viimeiset aikansa, mäkin rakastan nukkumista! Varsinkin mun koirien kanssa jotka tulee ihan kylkeen nukkumaan. Miamissa ei tehnyt mieli nukkua, vaan päinvastoin. Mutta Suomessa vaan väsyttää kokoajan.
Mia Mari Johanna Tukiainen Hyvää yötä maailma.
Tuksua väsyttää kaikkialla muualla paitsi Miamissa? Onko se jo hankkinut useamman koiran hoitamattomaksi? - Emmyn hanuri
Eikö yhtään sanaa loputtoman uusista, Ruotsissa äänitetyistä rakkauslauluista?
- kysyn vaan
Koska linnaan?
- Eipä nuolaista......
2016.
Tuksu valittelee hoviin. siellä jutut kestää vähintään vuoden. Voi hakea valituslupaa korkeimmastakin oikeudesta.
Sitten jutut Rikosseuraamusvirastoon jossa tuomion täytäntöönpano kestää aikansa. Tämän jälkeen asian saa paikallinen nimismies tai vastaava jonka kanssa sovitaan, milloin lusimaan.
Toisin sanoen Tuksu joutunee vankilaan vasta 2017. Jos on hengissä enää. - Häkki
Eipä nuolaista...... kirjoitti:
2016.
Tuksu valittelee hoviin. siellä jutut kestää vähintään vuoden. Voi hakea valituslupaa korkeimmastakin oikeudesta.
Sitten jutut Rikosseuraamusvirastoon jossa tuomion täytäntöönpano kestää aikansa. Tämän jälkeen asian saa paikallinen nimismies tai vastaava jonka kanssa sovitaan, milloin lusimaan.
Toisin sanoen Tuksu joutunee vankilaan vasta 2017. Jos on hengissä enää.Ottanee Super-Hessun juristikseen. Onneksi on tuttu tuomari,ei tullut kun vuosi häkkiä.
- kko
Valituslupaa ei hevillä saa. Kyl se on nyt linnaanlähtö lähellä.
- tunturilta tuulee
On siinä Ranualaisilla lestoilla riemua kerrakseen kun Tukinainen tulee kylän ainoaan kuppilaan ja vetäsee hallelujaat. Taitaa olla oikea pääsiäismissio kun kylässä asuu viisitoista henkisiä perheitä ja saavuttaa varmaan suuren suosion tämä muistoesitys.
- taas riitaa
Mitä kuulin? Tuksu haukkuu äitinsä,ja on lentänyt jostain ulos.
Loppuiko lyhyeen Jollaksessa oleminen? Missä Tuksu? - muistaakseni näin
taas riitaa kirjoitti:
Mitä kuulin? Tuksu haukkuu äitinsä,ja on lentänyt jostain ulos.
Loppuiko lyhyeen Jollaksessa oleminen? Missä Tuksu?Kuollut.
- Lokki kirkuu
Mia Mari Johanna Tukiainen
53 sekuntia sitten
JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!! KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME, HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ.
Sovinto kesti kokonaiset kaksi päivää isän kanssa. Nyt on mamma ihan Lucifer, kun ei maksa Tunkeron silareita ja minkkiripsiä eikä anna loisia Jollaksessa punkuttamassa ryyppyjengin kanssa. Tunkero on saatanasta. Oksettavampaa lokkia en keksi. - passiin vaan
http://www.stara.fi/2013/01/04/johanna-tukiaisen-pikkusiskon-raju-avautuminen/
Ps. Hämeenlinnassa on laitos missä moni nainen saa asua vaikka elinkautisen ilmaiseksi? - ei tilattu revistaa
Kyllä ahdistaa tuon tuksanderin mesoaminen ja jatkuva totuuden vääristely.Vanhemmat on aivan näännyksissä tuon ihmisen kanssa,eikö asioille voi tehdä mitään? Eikö tuota ihmistä vastenmielisine yrmeilyineen saa pois julkisuudesta? Se herättää vain pahennusta valokuvillaan ja ei normaaleilta vaikuttavilla paljasteluillaan.Ei kukaan julkkis julkaise kuvia milloin mistäkin ruumiinosasta.Eipä ole yhtään kiihottavaa,ainoastaan vastenmielistä,aina naamalla yrmeä pahansuopa ilme.Koko suomi säälii noita sen vanhempia.Palstansa vilisee valheita,ne ei enää edes naurata,ne ahdistaa karulla tavalla,pois julkisuudesta nyt heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794