Kaikkihan tietävät jo ilveksen supervahvistuksen Steve Kariyan joka on ollut alku kauden hieman kohmeessa. 6 pelattua ottelua ja vain 2 2 mutta eiköhän pistepörssin kärkisija ole tuollakin tavoitteena jos nhl:llää havittelee vai onko sittenkään. Nimittäin Steve on pyytänyt veljeään Paul Kariyaa ilvekseen joka on maailman parhaita jääkiekkoilijoita ollut jo monta kautta vaikka world cup ei sujunutkaan aivan niin hyvin kun mitä odotti. Lieneekö syynä ajankohta. Steve ei itse ole harjoitellut vielä juuri mitään. Se olis semmonen pommi ilvekseltä jos ykkös kentällinen olisi
S. Kariya - Helminen - P. Kariya
Messa - Murphy
Se olisi kautta-aikojen kovin kenttä nhl:n ulkopuolelta. Tulis sm-liigast vähä tylsä ku ilves voittais aina =/ mitä mielt ootte muut?
Paul Kariya ilvekseen =)
20
982
Vastaukset
- ismo
muute iha hyvä mutta Paul ei pelannut edes Kanadan WC tiimissä .. :)
- Ipa-22
...mä en nähny sen nimee world cup tilastoista. Joo tosiaa sehän oli pois sen takii ku kanadan valmentaja katsoi Paulin olevan puolikuntoinen kun sillä oli jotai loukkaantumist ollut. nyt Paul on vapaalla jalalla ja terve. Ja tervetullut myös Tampereelle. ´hianoo!
- justjoojuu
Ipa-22 kirjoitti:
...mä en nähny sen nimee world cup tilastoista. Joo tosiaa sehän oli pois sen takii ku kanadan valmentaja katsoi Paulin olevan puolikuntoinen kun sillä oli jotai loukkaantumist ollut. nyt Paul on vapaalla jalalla ja terve. Ja tervetullut myös Tampereelle. ´hianoo!
Vaikka ilves sais pari paulia joukkueeseensa niin ei se mestaruutta voittais. Jos totta puhutaan niin vain kärpillä ifk:lla jokereilla ja tps:llä on mahdollisuudet voittaa tällä kaudella. ja turha laittaa viestiä et monentena nyt ollaan ku se ei paljon paina loppukaudesta.
- ylpee ilvesäläinen
justjoojuu kirjoitti:
Vaikka ilves sais pari paulia joukkueeseensa niin ei se mestaruutta voittais. Jos totta puhutaan niin vain kärpillä ifk:lla jokereilla ja tps:llä on mahdollisuudet voittaa tällä kaudella. ja turha laittaa viestiä et monentena nyt ollaan ku se ei paljon paina loppukaudesta.
on se upeeta ku tulee tollane tähti kerranki sm-liigaan. tuo vähän värinää mediaankin jotka uutisoi vain jokereita ja hifkii jotka ovat pilkka koko sm-sarjas. ei semmosil hjalliksil ja jortikoil ja jukka koivun tyylisil ihmisil hommii hoideta. Joukkuetta hoitamaan miehet. eikä hame tytöt! murrr.. ja ilves on ehdoton suosikki 4 joukkoon ja hyvin mahollisesti finaalis
- Anonyymi
Ipa-22 kirjoitti:
Tampereelle halutaan afrikkalaisten jälkeläisiä, kaikella tavalla täysin vieraita (uralin itäpuolelta aina tyynen valtameren ja sen naapurivesistöjen saarille asti)
- Turun Kolli
Paul Kariya ei tule suomeen eikä minnekkään, koska itse on sanonut että pitää välivuoden tapahtuipa NHL:llä mitä tahansa. Eli työsulku tuli ja KAriya pitää välivuotta. Se on 100% varma asia.
- mikkomän
Paul on halukas pelaamaan ja on innoissaan lähdössä eurooppaan. Moni muu kokenut tähti on ilmoittanut pitävänsä välivuoden mutta kariya haluaa pelata. Luin siitä uutisen joten voi hyvin olla että pikkuveli Steve on pyytänyt Paulia tulemaan. mene ja tiedä. Ja onhan ilveksellä käsitykseni mukaa kapasiteettia hankkia yks tai pari suurta pelaajaa. katsotaan..
- tietäjien tietäjä
mikkomän kirjoitti:
Paul on halukas pelaamaan ja on innoissaan lähdössä eurooppaan. Moni muu kokenut tähti on ilmoittanut pitävänsä välivuoden mutta kariya haluaa pelata. Luin siitä uutisen joten voi hyvin olla että pikkuveli Steve on pyytänyt Paulia tulemaan. mene ja tiedä. Ja onhan ilveksellä käsitykseni mukaa kapasiteettia hankkia yks tai pari suurta pelaajaa. katsotaan..
Paul Kariya on loukkaantuneena ja parantelee vaivojaan koko työsulun ajan..Ja muistaakseni juuri hänen veljensä Steve kertoi eräälle nimeltämainitsemattomalle lehdelle että Paul ei tule pelaamaan euroopassa..että eläkää vain unelmaa Ilves-fanit..
- sepi
tietäjien tietäjä kirjoitti:
Paul Kariya on loukkaantuneena ja parantelee vaivojaan koko työsulun ajan..Ja muistaakseni juuri hänen veljensä Steve kertoi eräälle nimeltämainitsemattomalle lehdelle että Paul ei tule pelaamaan euroopassa..että eläkää vain unelmaa Ilves-fanit..
juu sille soitettii tänää ja sano tulevansa vaikka on kuoleman sairas. niin kova hinku on kuulemma äijällä pelata.
- Sakke
Kariya ei tosiaankaan oo tulos ilvekseen. Jos tulee suomeen niin seura on HPK mutta en kyllä usko siihenkään. Ja lisäksi, ei yhdellä pelaajalla otteluita voiteta.
- ihmettelijä
jaa Paul Kariya HPK:n riveihi. Kuule sikakatsomon jäsen! tunge se kärsäs perseesee. säkö sen Kariyan sinne HPK:hon maksat. tuo oli kyl naurettavinta mitä oon pitkään aikaa kuullut :D
- Sakke
ihmettelijä kirjoitti:
jaa Paul Kariya HPK:n riveihi. Kuule sikakatsomon jäsen! tunge se kärsäs perseesee. säkö sen Kariyan sinne HPK:hon maksat. tuo oli kyl naurettavinta mitä oon pitkään aikaa kuullut :D
Kyllä ainakin joidenkin tietojen mukaan on kariya kerhoon tulos.Taidat olla vaan kateellinen ku ite taidat kannattaa jotain ostojoukkuetta.Niin ja kyllä mä aina yhden kariyan saan maksettua.
- haatana
Sakke kirjoitti:
Kyllä ainakin joidenkin tietojen mukaan on kariya kerhoon tulos.Taidat olla vaan kateellinen ku ite taidat kannattaa jotain ostojoukkuetta.Niin ja kyllä mä aina yhden kariyan saan maksettua.
pakko ostaa se sit sulta. niin mihin käyttöö sä sen ostitkaa? suklaa-automaatiksiko?
- Eskobar
Se nyt ihan sama montako mikki hiirtä ilvekseen tulee! Ton kentällisen hyökkääjien saavutukset on kyllä jo historiankirjoissa, stevellä niitä ei kuitenkaan tule koskaan olemaankaan! SM-liigassa sätkii ehkä hetken aikaa, mutta tommonen g-junnun kokoinen sintti saa haaveilla NHL:stä kovinkin pitkän tovin!!
- Honolulu
Onko hän tämän Ilveksen pelaajan veli vai serkku ?
Mistä tulee hänen sukunsa ?- tiedän
Ilveksen Steve Kariya on Paul Kariyan pikkuveli
- Emma_Granger
Ilves on mun toka lemppari joukkue mutta täytyy myöntää että tepsissä on ollu kautta aikojen parhaimmat pelaajat!!!
- namii
...paras joukkue nhl:n ulkopuolella. lueppa historiaa ;)
- ^^Saasha^^
namii kirjoitti:
...paras joukkue nhl:n ulkopuolella. lueppa historiaa ;)
Vittu mua ei kiinnosta mikään ilveksen historia!!!
- Ennakoija
^^Saasha^^ kirjoitti:
Vittu mua ei kiinnosta mikään ilveksen historia!!!
...historia. joten mitä sä ääliö teet jääkiekko palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987