Paul Kariya ilvekseen =)

Ipa-22

Kaikkihan tietävät jo ilveksen supervahvistuksen Steve Kariyan joka on ollut alku kauden hieman kohmeessa. 6 pelattua ottelua ja vain 2 2 mutta eiköhän pistepörssin kärkisija ole tuollakin tavoitteena jos nhl:llää havittelee vai onko sittenkään. Nimittäin Steve on pyytänyt veljeään Paul Kariyaa ilvekseen joka on maailman parhaita jääkiekkoilijoita ollut jo monta kautta vaikka world cup ei sujunutkaan aivan niin hyvin kun mitä odotti. Lieneekö syynä ajankohta. Steve ei itse ole harjoitellut vielä juuri mitään. Se olis semmonen pommi ilvekseltä jos ykkös kentällinen olisi

S. Kariya - Helminen - P. Kariya

Messa - Murphy

Se olisi kautta-aikojen kovin kenttä nhl:n ulkopuolelta. Tulis sm-liigast vähä tylsä ku ilves voittais aina =/ mitä mielt ootte muut?

20

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ismo

      muute iha hyvä mutta Paul ei pelannut edes Kanadan WC tiimissä .. :)

      • Ipa-22

        ...mä en nähny sen nimee world cup tilastoista. Joo tosiaa sehän oli pois sen takii ku kanadan valmentaja katsoi Paulin olevan puolikuntoinen kun sillä oli jotai loukkaantumist ollut. nyt Paul on vapaalla jalalla ja terve. Ja tervetullut myös Tampereelle. ´hianoo!


      • justjoojuu
        Ipa-22 kirjoitti:

        ...mä en nähny sen nimee world cup tilastoista. Joo tosiaa sehän oli pois sen takii ku kanadan valmentaja katsoi Paulin olevan puolikuntoinen kun sillä oli jotai loukkaantumist ollut. nyt Paul on vapaalla jalalla ja terve. Ja tervetullut myös Tampereelle. ´hianoo!

        Vaikka ilves sais pari paulia joukkueeseensa niin ei se mestaruutta voittais. Jos totta puhutaan niin vain kärpillä ifk:lla jokereilla ja tps:llä on mahdollisuudet voittaa tällä kaudella. ja turha laittaa viestiä et monentena nyt ollaan ku se ei paljon paina loppukaudesta.


      • ylpee ilvesäläinen
        justjoojuu kirjoitti:

        Vaikka ilves sais pari paulia joukkueeseensa niin ei se mestaruutta voittais. Jos totta puhutaan niin vain kärpillä ifk:lla jokereilla ja tps:llä on mahdollisuudet voittaa tällä kaudella. ja turha laittaa viestiä et monentena nyt ollaan ku se ei paljon paina loppukaudesta.

        on se upeeta ku tulee tollane tähti kerranki sm-liigaan. tuo vähän värinää mediaankin jotka uutisoi vain jokereita ja hifkii jotka ovat pilkka koko sm-sarjas. ei semmosil hjalliksil ja jortikoil ja jukka koivun tyylisil ihmisil hommii hoideta. Joukkuetta hoitamaan miehet. eikä hame tytöt! murrr.. ja ilves on ehdoton suosikki 4 joukkoon ja hyvin mahollisesti finaalis


      • Anonyymi
        Ipa-22 kirjoitti:

        ...mä en nähny sen nimee world cup tilastoista. Joo tosiaa sehän oli pois sen takii ku kanadan valmentaja katsoi Paulin olevan puolikuntoinen kun sillä oli jotai loukkaantumist ollut. nyt Paul on vapaalla jalalla ja terve. Ja tervetullut myös Tampereelle. ´hianoo!

        Tampereelle halutaan afrikkalaisten jälkeläisiä, kaikella tavalla täysin vieraita (uralin itäpuolelta aina tyynen valtameren ja sen naapurivesistöjen saarille asti)


    • Turun Kolli

      Paul Kariya ei tule suomeen eikä minnekkään, koska itse on sanonut että pitää välivuoden tapahtuipa NHL:llä mitä tahansa. Eli työsulku tuli ja KAriya pitää välivuotta. Se on 100% varma asia.

      • mikkomän

        Paul on halukas pelaamaan ja on innoissaan lähdössä eurooppaan. Moni muu kokenut tähti on ilmoittanut pitävänsä välivuoden mutta kariya haluaa pelata. Luin siitä uutisen joten voi hyvin olla että pikkuveli Steve on pyytänyt Paulia tulemaan. mene ja tiedä. Ja onhan ilveksellä käsitykseni mukaa kapasiteettia hankkia yks tai pari suurta pelaajaa. katsotaan..


      • tietäjien tietäjä
        mikkomän kirjoitti:

        Paul on halukas pelaamaan ja on innoissaan lähdössä eurooppaan. Moni muu kokenut tähti on ilmoittanut pitävänsä välivuoden mutta kariya haluaa pelata. Luin siitä uutisen joten voi hyvin olla että pikkuveli Steve on pyytänyt Paulia tulemaan. mene ja tiedä. Ja onhan ilveksellä käsitykseni mukaa kapasiteettia hankkia yks tai pari suurta pelaajaa. katsotaan..

        Paul Kariya on loukkaantuneena ja parantelee vaivojaan koko työsulun ajan..Ja muistaakseni juuri hänen veljensä Steve kertoi eräälle nimeltämainitsemattomalle lehdelle että Paul ei tule pelaamaan euroopassa..että eläkää vain unelmaa Ilves-fanit..


      • sepi
        tietäjien tietäjä kirjoitti:

        Paul Kariya on loukkaantuneena ja parantelee vaivojaan koko työsulun ajan..Ja muistaakseni juuri hänen veljensä Steve kertoi eräälle nimeltämainitsemattomalle lehdelle että Paul ei tule pelaamaan euroopassa..että eläkää vain unelmaa Ilves-fanit..

        juu sille soitettii tänää ja sano tulevansa vaikka on kuoleman sairas. niin kova hinku on kuulemma äijällä pelata.


    • Sakke

      Kariya ei tosiaankaan oo tulos ilvekseen. Jos tulee suomeen niin seura on HPK mutta en kyllä usko siihenkään. Ja lisäksi, ei yhdellä pelaajalla otteluita voiteta.

      • ihmettelijä

        jaa Paul Kariya HPK:n riveihi. Kuule sikakatsomon jäsen! tunge se kärsäs perseesee. säkö sen Kariyan sinne HPK:hon maksat. tuo oli kyl naurettavinta mitä oon pitkään aikaa kuullut :D


      • Sakke
        ihmettelijä kirjoitti:

        jaa Paul Kariya HPK:n riveihi. Kuule sikakatsomon jäsen! tunge se kärsäs perseesee. säkö sen Kariyan sinne HPK:hon maksat. tuo oli kyl naurettavinta mitä oon pitkään aikaa kuullut :D

        Kyllä ainakin joidenkin tietojen mukaan on kariya kerhoon tulos.Taidat olla vaan kateellinen ku ite taidat kannattaa jotain ostojoukkuetta.Niin ja kyllä mä aina yhden kariyan saan maksettua.


      • haatana
        Sakke kirjoitti:

        Kyllä ainakin joidenkin tietojen mukaan on kariya kerhoon tulos.Taidat olla vaan kateellinen ku ite taidat kannattaa jotain ostojoukkuetta.Niin ja kyllä mä aina yhden kariyan saan maksettua.

        pakko ostaa se sit sulta. niin mihin käyttöö sä sen ostitkaa? suklaa-automaatiksiko?


    • Eskobar

      Se nyt ihan sama montako mikki hiirtä ilvekseen tulee! Ton kentällisen hyökkääjien saavutukset on kyllä jo historiankirjoissa, stevellä niitä ei kuitenkaan tule koskaan olemaankaan! SM-liigassa sätkii ehkä hetken aikaa, mutta tommonen g-junnun kokoinen sintti saa haaveilla NHL:stä kovinkin pitkän tovin!!

    • Honolulu

      Onko hän tämän Ilveksen pelaajan veli vai serkku ?

      Mistä tulee hänen sukunsa ?

      • tiedän

        Ilveksen Steve Kariya on Paul Kariyan pikkuveli


    • Emma_Granger

      Ilves on mun toka lemppari joukkue mutta täytyy myöntää että tepsissä on ollu kautta aikojen parhaimmat pelaajat!!!

      • namii

        ...paras joukkue nhl:n ulkopuolella. lueppa historiaa ;)


      • ^^Saasha^^
        namii kirjoitti:

        ...paras joukkue nhl:n ulkopuolella. lueppa historiaa ;)

        Vittu mua ei kiinnosta mikään ilveksen historia!!!


      • Ennakoija
        ^^Saasha^^ kirjoitti:

        Vittu mua ei kiinnosta mikään ilveksen historia!!!

        ...historia. joten mitä sä ääliö teet jääkiekko palstalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe