Nyt kävi niin kuten monella muullakin on varmasti käynyt ja olen myös samasta asiasta lukenut aiemminkin,mutta siis nyt se kävi omalle kohdalleni ja nyt tuntuu että tämä voisi olla se mun "tilaisuuteni" jota olen odottanut jo pidemmän aikaa....siis jo monta vuotta!Eli tapasin 3.4.2014 kaupassa ollessani naisen joka tuli kuin yllättäen siihen viereeni katselemaan tarjousta ja en kiinnittänyt siihen vielä silloin mitään huomiota mutta kun siirryn itse katsomaan seuraavaa elintarviketta mitä ottaisin huomasin että tämä nainen tuli myös siihen ja näin jatkui siihen asti kunnes olimme kassalla,hän minua ennen,huomatessani todella millainen kaunokainen tämä oli!!! ;) no kun tuli vuoroni maksaa,tämä ihanuus lähti jo ovesta ulos ja ajattelin tilaisuuteni menneen,kuitenkin ulos tultaessa,nainen odotti autossaan ja katsoi kun lähdin omalla autollani,nyt on jäänyt harmittamaan etten tiedä ketä tämä nainen on ja en edes huomannut edes auton merkkiä millä hän liikkui....????onkohan mitenkään mahdollista saada selville ketä tämä ihanuus on???menenkö kauppiaan luokse ja sanon että hän katsoo valvontakameran nauhalta josko tunnistaa tämän naisen vai mitä tehdä???
epätietoisuus
yksinäinen72
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890