Yskään kyllästynyt

Vanha myco

Mulla on ollut vuosien aikana pitkiä jaksoja pahaa yskää, joka rajoittaa elämääni todella paljon.

Olen juossut lääkäreillä ja hoidoksi on tarjottu Pulmicortia ja Ventilonia. Spirometrin mukaan Ventolinosta oli selvästi apua, mutta varsinaista astma-diagnosia ei ole tehty.

Nyt olen syönyt 14 vrk kuurin Roxithromycin-antibioottia, joka on täsmälääke mycoplasmaan. Vasta-aineet olivat koholla, mutta kyse on selvästi vanhasta tartunnasta, johon ko. lääke ei enää pure, koska oireet (yskä ja limaisuus) eivät ole kuurin aikana helpottaneet ollenkaan.

Noudatan gluteiinitonta ja laktoositonta ruokavaliota.

Mistään ei ole ollut apua ja en enää jaksa tätä yskää.

Millaisia kokemuksia olette saaneet funktionaalisesta lääketieteestä tai bioresinanssihoidosta?

Kun ei koululääketiede ole kyennyt auttamaan, lähden hakemaan apua muualta. Ei tämä näinkään voi jatkua.

1

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josmo

      Lääkärit yleensä väittävät että vanha mykoplasma tarkoittaa aikaisemmin sairastettua mykoplasmaa ja että elimistöön on vain jäänyt vasta-aineita, eli elimistössä ei enää ole mykoplasmaa. Tämä on väärä luulo, sillä vanha tartunta tarkoittaa vain sitä että mykoplasma on ollut kehossa jo kauan - ei se sieltä mihinkään ole hävinnyt. Jos mykoplasmaa ei ole kehossa, ei ole myöskään vasta-aineita. Miksi elimistön tarvitsisi muodostaa vasta-aineita sellaista tautia vastaan, jota elimistössä ei ole?

      Antibiootti on melko heikkotehoinen hoitokeino mykoplasmaan, sillä antibiootti ei mykoplasmaa pysty tappamaan, vaan ainoastaan rajoittaa sen lisääntymistä, eli elimistön pitää itse tappaa mykoplasma vaikka antibiootit olisivatkin käytössä. Samalla antibioottikuuri saattaa heikentää elimistön vastustuskykyä. Yhdysvalloissa mykoplasmaa hoidetaan normaalisti 9kk - 2 vuotta kestävällä antibioottikuurilla. Näistä lyhyistä muutaman viikon kuureista mitä suomessa määrätään, harvemmin on mitään hyötyä.

      Funktionaalinen lääketiede on kokonaisvaltaisempaa. Itse sain sitä kautta joitakin vinkkejä. Bioresonanssihoidosta minulla ei ole kokemusta.

      Luonnolliset "antibiootit" ovat myös kokeilemisen arvoisia. Esim. Olive Leaf Extract, Propolis, Colloidal silver, Cat's claw, Essiac tea jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe