Mulla on ollut vuosien aikana pitkiä jaksoja pahaa yskää, joka rajoittaa elämääni todella paljon.
Olen juossut lääkäreillä ja hoidoksi on tarjottu Pulmicortia ja Ventilonia. Spirometrin mukaan Ventolinosta oli selvästi apua, mutta varsinaista astma-diagnosia ei ole tehty.
Nyt olen syönyt 14 vrk kuurin Roxithromycin-antibioottia, joka on täsmälääke mycoplasmaan. Vasta-aineet olivat koholla, mutta kyse on selvästi vanhasta tartunnasta, johon ko. lääke ei enää pure, koska oireet (yskä ja limaisuus) eivät ole kuurin aikana helpottaneet ollenkaan.
Noudatan gluteiinitonta ja laktoositonta ruokavaliota.
Mistään ei ole ollut apua ja en enää jaksa tätä yskää.
Millaisia kokemuksia olette saaneet funktionaalisesta lääketieteestä tai bioresinanssihoidosta?
Kun ei koululääketiede ole kyennyt auttamaan, lähden hakemaan apua muualta. Ei tämä näinkään voi jatkua.
Yskään kyllästynyt
1
163
Vastaukset
- josmo
Lääkärit yleensä väittävät että vanha mykoplasma tarkoittaa aikaisemmin sairastettua mykoplasmaa ja että elimistöön on vain jäänyt vasta-aineita, eli elimistössä ei enää ole mykoplasmaa. Tämä on väärä luulo, sillä vanha tartunta tarkoittaa vain sitä että mykoplasma on ollut kehossa jo kauan - ei se sieltä mihinkään ole hävinnyt. Jos mykoplasmaa ei ole kehossa, ei ole myöskään vasta-aineita. Miksi elimistön tarvitsisi muodostaa vasta-aineita sellaista tautia vastaan, jota elimistössä ei ole?
Antibiootti on melko heikkotehoinen hoitokeino mykoplasmaan, sillä antibiootti ei mykoplasmaa pysty tappamaan, vaan ainoastaan rajoittaa sen lisääntymistä, eli elimistön pitää itse tappaa mykoplasma vaikka antibiootit olisivatkin käytössä. Samalla antibioottikuuri saattaa heikentää elimistön vastustuskykyä. Yhdysvalloissa mykoplasmaa hoidetaan normaalisti 9kk - 2 vuotta kestävällä antibioottikuurilla. Näistä lyhyistä muutaman viikon kuureista mitä suomessa määrätään, harvemmin on mitään hyötyä.
Funktionaalinen lääketiede on kokonaisvaltaisempaa. Itse sain sitä kautta joitakin vinkkejä. Bioresonanssihoidosta minulla ei ole kokemusta.
Luonnolliset "antibiootit" ovat myös kokeilemisen arvoisia. Esim. Olive Leaf Extract, Propolis, Colloidal silver, Cat's claw, Essiac tea jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408