Mikähän on kyseessä, kun peräaukosta erittyy vaaleaa, vähän valkovuodon tapaista eritettä? Se haisee hyvin voimakkaasti. Minulla on ollut myös haavaumia peräaukon läheisyydessä ja alapäässä. Käyn suihkussa normaalisti kerran päivässä. Voiko kyseessä olla hiivatulehdus? Jos on, millaiset apteekin lääkkeet olisivat paras hoito (tabletti, puikko, voide?)
Mielelläni en asian vuoksi menisi lääkärille, sillä äitini on paikkakuntamme terveyskeskuksessa töissä ja asia on hyvin kiusallinen.. Toivon siis että joku osaisi auttaa. :)
Peräaukon erite
4
6710
Vastaukset
- ehkäpä
suoli tai peräaukko saattaa olla ärtynyt stressistä, ripulista tms. Alapään havaumista en kyllä osaa sanoa.
Käy vaan koulun terkkarilla tai terveyskeskuksessa, niin saat asian pois päiväjärjestyksestä. Terveydenhoitohenkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus, eivätkä he saa kertoa äidillesi. Sinä kyllä voit kertoa, ei tuossa mitään pahaa ole, että käy lääkärissä. - Ujompi
Ujona poikana "hävettää" puhua tästä.
Mutta itselläni normiaamu on ulostus. Sen jälkeen löysää valuu jonkin verran. Kutiamisen jälkeen pyyhittäessä lällin huomaa. En ole haistanut/haistellut pahanhajua.
Oliskohan mullakin joku pukama joka estää normiulostuksessa kaiken shitin ulostulon?
Jään seuraamaan kohtalotovereita palstalla- Jos on
peräpukamia, niin kannattaa ruveta syömään enemmän kasviksia ja hedelmiä. Täysjyväviljakin on hyvästä, kuten puurot (tavallinen kaurapuuro, 4-viljan puuro, ohrapuuro, ruispuuro). Aerobinen liikunta (hölkkä, kävely, hiihto...) myös kannattaa.
- kova.
Ummetus ja ylipäätänsä kovat ulosteet aiheuttavat sitä että peräsuoli erittää limaa jotta tavara kulkisi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751