Kuinka mustasukkaisia olette, jos kumppaninne antaa kaveripusuja vastakkaisille sukupuolen edustajille illan aikana.
Ei mitään jälleennäkemis pusuja vaan yleisesti ihan normi juttelun aikana tapahtuvia.
Yleistä jauhantaa kaveripusuista..
3
294
Vastaukset
- joatain rajaa
Minun mies ei kyllä pussaile vieraita naisia, vaikka olisi kuinka kavereita. Eipä ole tarvinnut edes miettiä tuollaista asiaa.
- ttt11
Kyseessä oli tilanne jossa tyttöystäväni pussasi kahvinkeittämisen aikana kaveriaan poskelle.
Asia vain kummastutti, koska itse en sellaista randomkaveripussailua harrasta.
-ap - Kukin tyylillään
Jotkut harrastaa tuota ja vähän enemmänkin. Jutelkaa missä teillä menee rajat. Jos sinä koet, ettei ole ok niin kerro tyttöystävällesi. Hän on voinut toimia, kuten ennenkin eikä koe asiaa ihmeellisenä. Itelläni on ystäviä, jotka pussaavat minua suulle/poskelle, kun nähdään, hyvästellään, vietetään iltaa yhdessä. Ystävät sekä varattuja että sinkkuja ja miehiä (no homoja) ja naisia (heteroita).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941