positiivinen(ko)?

ihan pihalla

http://aijaa.com/76vqUe tässä kuva

- Olimme yhdynnässä 16.3 tai 17.3
- Runsaat kuukautiset alkoi 18.3 ja vuoto loppui 22.3 (ti runsaat, ke runsaat, ke niukat, to niukat ja pe vuoto loppui)
- Olimme taas yhdynnässä 31.3 ja 3.4
- Mutta ovulaatiolaskurin mukaan, että hedelmällisin ajankohta on 1.4

On aivan mahdoton, että olisin raskaana!

4

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup

      Korjaus: ti runsaat, ke runsaat, to niukat, pe niukat ja la vuoto loppui

    • 2+1

      Kyllähän tuossa joku haamunkaltainen näyttäisi olevan.
      Nythän sulla on....kp20? Ja jos ovis olisi ollut 1.4 niin dpo 4-5? Vähän ehkä aikaseen näyttäisi, nyt kyllä pitäisi vasta olla kiinnitymisen aika, eikä silloin vielä mitään näkyisi.

      Voisiko olla mahdollista, että olisitkin ollut raskaana jo edellisestä kierrosta ja tuo vuoto olisi ollut joko valemenkat tai sitten varhainen keskenmeno jonka myötä näyttää haaleaa? Tietty mahdollisuutena voisi olla myös joko nopea kiinnittyminen runsas raskaushormoni (kaksoset?), mutta todennäköisempää kyllä olisi, että testi vaan juksaa.

      kannattaa varmaan se viikko nyt ainakin odotella uusia menkkoja tulevaksi ja tehdä sitten uudelleen testi ja ihmetellä asiaa sitten. :)

      • alkup

        Kiitos vastauksesta. Seuraavat kuukautiset pitäisi alkaa 15.4 eli olen nyt kp 19.


    • ihmettelen..

      Mistä sinulle tuli mieleen tehdä raskaustesti, kun kuukautiset eivät edes ole myöhässä? Jos ovulaatio olisi ollut 1.4., niin 31.3. tapahtunut yhdyntä olisi ollut melko täydellinen ajoitus raskauden kannalta, mutta ei sen pitäisi silloin testissä vielä näkyä. Minä toisaalta en osaa kuvassa näkyvää testiä tulkita, kun itse olen tehnyt toisenlaisia testejä, ja plussat ovat aina olleet selkeitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe