Taasko se on lähdettävä Ylivieskaan....
Kajaaniin on saatava Kärkkäinen-kauppa
10
341
Vastaukset
- Järkeä vai ei?
Terve menoa vaan, onhan se varmaan edullisempaa hakea sieltä asti ostokset.
- Samaa rihkamaa
Turhaan Kärkkäistä kaipailet, samat tuotteet, ja samalla hinnalla, ehkä edullisemminkin löydät lähempääkin Maksista, ja Puuilosta.
- rrqwrrqrqr
Jaa, yhtään tuotetta joita nyt olen hakemassa ei löydy Kajaanin kaupoista. Tai ainakaan yhdestä ja samasta kaupasta. Osaa tuotteista ei edes Maksi ja Puuilo esimerkiksi myy.
- lähempääkin saa
rrqwrrqrqr kirjoitti:
Jaa, yhtään tuotetta joita nyt olen hakemassa ei löydy Kajaanin kaupoista. Tai ainakaan yhdestä ja samasta kaupasta. Osaa tuotteista ei edes Maksi ja Puuilo esimerkiksi myy.
(Jaa, yhtään tuotetta joita nyt olen hakemassa ei löydy Kajaanin kaupoista. Tai ainakaan yhdestä ja samasta kaupasta. Osaa tuotteista ei edes Maksi ja Puuilo esimerkiksi myy.)
Onko Kärkkäiselle myynnissä olutta tai tupakkaa tai samassa kiinteistössä ALKOA jos on niin minäkin käyn sitten siellä.
- 25875
Kärkkäinen on kallis kauppa voin sen sanoa Ylivieskalaisena Maxi Makasiini on halvempi ja sama tavara.
- hallihalpis
ONHAN MEILLÄ ROMUKÄRKKÄINEN!!! halpishalli ja MAXIN naapurissa? kyllä lähtee halavalla......
- qweqewqwqe
hallihalpis kirjoitti:
ONHAN MEILLÄ ROMUKÄRKKÄINEN!!! halpishalli ja MAXIN naapurissa? kyllä lähtee halavalla......
Se on pöljä Kuusakoski.
- Romut rahaksi
qweqewqwqe kirjoitti:
Se on pöljä Kuusakoski.
Ja se ei mitään myy, vaan ostaa romumetallia ja ottaa vastaan SER tavarat ja esim. vanhat auton renkaat.
SER=sähkö ja elekroniikka romu
- säästäväene
Juntit kulkee rihkama kaupoissa. Ehkä liikaa rahaa käytössä.....
- kärkäs kärppäfani?
Pohjanmaalta lestataustaiset nääs asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144