Antilla Niinaa ikävä

onsejännää

Ei tässä näin pitänyt käydä, vai pitikö... Ikävä on sua Niina. Jos vielä joskus meidän polut tässä elämässä kohtaavat, niin en enää tee samaa virhettä sen lupaan.

t. Antti

77

1342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattumia

Tää on niin outoa. Mä ajattelin just laittaa tänne viestin, joka olisi alkanut että "Antti, en tiedä luitko näitä koskaan vai et, mutta mun on pakko lopettaa nyt tämän palstan lukeminen. En vaan pysty enää elämään kaiken tämän epätietoisuuden ja todellisuudettomuuden kanssa. Olit mulle aina, kaikki nämä vuodet jollain ihmeellisellä tavalla tärkeä. Ehkä vaan kuvittelin sut eikä sua oikeasti koskaan ollutkaan. Ehkä et mua koskaan ajatellut tai muistanutkaan. Toivon silti että oot elämässäsi aina onnellinen."

Tuskin olet se Antti, jota ajattelen, mutta kaikkea parasta sullekin elämässä. Mä tiedän etten näe enää koskaan tarkoittamaani Anttia, jota kaikki nämä vuodet oon kaivannut. Toivon että sulla ja kaipaamallasi menee paremmin. :)

• Sattumia

Mä lisään vielä, kun toi aloitus oli kaunis ja lämpöinen ja tuntuu etten vastannut sen ansaitsemalla tavalla enkä sillä tavalla mitä sydämessäni tunnen, kun olin juuri kirjoittamassa toisenlaista viestiä. Mutta sydämessäni tunnen aina niin, että antaisin melkein mitä vaan, että voisin edes kerran vielä nähdä Antin. En uskalla toivoa liikoja, mutta tunteet on vahvoja. Eivät koskaan hävinneet vaikka yritin kaikkeni tukahduttaakseni ne. Antti on hieno ihminen ja hänen läheisensä ovat varmasti hyvin onnellisia, että hän on heidän elämässään ja kiitollisia aina. Sellainen hän vaan on, mahtava ihminen :) En ajattele hänestä mitään pahaa ja toivon että hän on aina onnellinen ja olisin tahtonut niin paljon että meistä tulisi jotain. Mutta tuntuu ettei mikään ollut todellista ja kaikki oli vain oman pääni sisällä, niin mun on pakko lopettaa tämä. Ote lipeää tyhjyydestä. Halusin muttei ole mitään mistä pitää kiinni.

• onsejännää
        Sattumia kirjoitti:

Mä lisään vielä, kun toi aloitus oli kaunis ja lämpöinen ja tuntuu etten vastannut sen ansaitsemalla tavalla enkä sillä tavalla mitä sydämessäni tunnen, kun olin juuri kirjoittamassa toisenlaista viestiä. Mutta sydämessäni tunnen aina niin, että antaisin melkein mitä vaan, että voisin edes kerran vielä nähdä Antin. En uskalla toivoa liikoja, mutta tunteet on vahvoja. Eivät koskaan hävinneet vaikka yritin kaikkeni tukahduttaakseni ne. Antti on hieno ihminen ja hänen läheisensä ovat varmasti hyvin onnellisia, että hän on heidän elämässään ja kiitollisia aina. Sellainen hän vaan on, mahtava ihminen :) En ajattele hänestä mitään pahaa ja toivon että hän on aina onnellinen ja olisin tahtonut niin paljon että meistä tulisi jotain. Mutta tuntuu ettei mikään ollut todellista ja kaikki oli vain oman pääni sisällä, niin mun on pakko lopettaa tämä. Ote lipeää tyhjyydestä. Halusin muttei ole mitään mistä pitää kiinni.

Millä kirjaimella sun tai Antin sukunimi alkaa? Kauniisti kirjoitit "sun" Antista ja tunteistasi.

• Sattumia
        onsejännää kirjoitti:

Millä kirjaimella sun tai Antin sukunimi alkaa? Kauniisti kirjoitit "sun" Antista ja tunteistasi.

Mun sukunimeni alkaa M:llä. En tiiä viittinkö Antin sukunimen ensimmäistä kirjainta tänne pistää, mutta sanotaanko vaikka että omassa nimessäni ei ole sitä kirjainta ja erään lähisukulaiseni nimi alkaa sillä kirjaimella. Tuskinpa tuo nyt paljon kertoi, mutta en tahdo laittaa Antista liikaa tunnisteita tänne. Kirjoitit itse kauniisti. :)

• onsejännää
        Sattumia kirjoitti:

Mun sukunimeni alkaa M:llä. En tiiä viittinkö Antin sukunimen ensimmäistä kirjainta tänne pistää, mutta sanotaanko vaikka että omassa nimessäni ei ole sitä kirjainta ja erään lähisukulaiseni nimi alkaa sillä kirjaimella. Tuskinpa tuo nyt paljon kertoi, mutta en tahdo laittaa Antista liikaa tunnisteita tänne. Kirjoitit itse kauniisti. :)

No sitten me ei olla toisiamme ikävöivät, olikin melko epätodennäköinen mahdollisuus :)

• Sattumia
        onsejännää kirjoitti:

No sitten me ei olla toisiamme ikävöivät, olikin melko epätodennäköinen mahdollisuus :)

Kiitos vielä selvennyksestä, niin ajattelinkin. Unohdan nyt nämä palstat ja Antin lopullisesti ja jatkan ihan muualla, elämässä tai vielä kauempana. Ajattelemani Antti on varmasti täysin onnellinen omassa elämässään ja voi hyvin ja olen siitä iloinen. Sen enempää minun ei tarvitse asiaa ajatella enää ja voin poistua ja jättää kaiken taakseni. Onnea sinulle kaivattusi kanssa :) Nyt suljen nämä internetmaailmat.

• A vastaa

Täällä myös yksi Antti, mutta kaipailenkin Annia.

• Anonyymi

Antti kaipaa Perttiä.

• Niina <3 H

TÄällä Niina joka kaipaa H-alkuista!

• somebody4y

Täällä yksi Niina joka kaipailee J alkuista!

• Anonyymi
        somebody4y kirjoitti:

Täällä yksi Niina joka kaipailee J alkuista!

Julikulli.

• Anonyymi

Niina kaipaa Hevosta. Elintä.

• Anni itsekin

Ketä Annia?

• A vastaa

Anni L.

• Anonyymi
        A vastaa kirjoitti:

Anni L.

A. Lortto

• Anni itsekin

No ei osunut.

• Olikosejännää

Minäkin olen välillä ajatellut ja ikävöinyt sinua, Antti.. Millaista elämä nyt olisi, jos toisin olisi mennyt. Jos joskus elämänpolkumme kohtaavat, tiedät, että sinulla on aina sija sydämessäni. Luotin lupauksiisi, mutta liian nuori olin silloin.
      T Niina

• Anonyymi

Niinalla billussa aina hiiva

• Nintsa

Hei, onkohan tämä minulle? Tuntomerkkejä: sä oot aviossa, kuten mäkin, mut onnettomassa...me molemmat tahoillamme. Lapsen takia vain yhdessä ja käytännön asioiden, kuten sanoit, samoin minäkin...toivottavasti olet sama, koska mun nimi ja sun nimi täsmää...olen rakastunut. Toivon että saataisiin tilaisuus

• onsejännää

Ihan ei kahden viimeisen Niinan tuntomerkit natsaa minun aloituspostaajaan caseen. Seurusteltu kyllä tahoillamme, mutta mitään lupauksiin luottamista ei ole suoranaisesti ollut... enemmänkin vääriä valintoja, jotka nyt jälkikäteen harmittaa.

Antti

• Anonyymi

Antti. A. Panetti.
        (sykunimi harvinainen, suojattu)

• ei ota kukaan selvää

Kaupunki?
      Antin ja Niinan sukunimien ensimmäiset kirjaimet?
      Sillä se taitaa selvitä.

• Anonyymi

Z ja Ö

• Onko?

Jos arvaan paikkakunnan oikein, se velvoittaa ap:tä kertomaan ajatuksensa suoraan kaipaamalleen. :D

JKL?

• vice versa

Nimet on kyllä oikeat, mutta Antti on kyllä yx viilipytty nykyään mua kohtaan. En vaan voi itselleni mitään, että tunnen sinuun järjetöntä fyysistä vetovoimaa, yritän parantaa tapani!
      T. Niina

• Minä myös Niina

enpä taida kertoakaan ketä kaipaan ;) Ei ole kuitenkaan Antti.

• Olikosejännää..

Sinä "nintsa" 7.4. Olen kirjoituksesi y.läpuolella oleva Niina.. Sopii kuvaan.. Milloinka tiesi niinan kanssa lähti eri suuntiin?

• Anonyymi

Ei ole lähtenyt tit erisuuntiin. Minulla on paranrumaton sairaus ja Antti kestää sen kuin mies eikä jätä minua. Ei tässä kovin kauaa mene Niina.
        Odota vuoroasi.

• Kerrokerroc

Antti, millloin??

• Anonyymi

Kts. edellä oleva. Rauhoitu naakka ja odota vuoroasi jonossa kiltisti. Voin myös ottaa jonkun muun, vaikka jonkun nyt vielä täysin uuden henkilön elämääni.

• Jvgujkolj

Nää viestit ei enää " nouse" etusivulle.. Kuka nyt muistaa milloin jonkun kirjoitti

• U still here?

Minkä virheen teit?

• Anonyymi

Kaikki virheet.

• yxN

Ei, ei, ei ja vielä kerran EI Antille tältä Niinalta! Ihan toista miestä kaipaan ja J:llä alkaa hänen nimensä. Älkää yrittäkö hämmentää meidän söpöä tarinaa

• voi ny v*ttu

Varmaan oli susta kyse. Teetkö useinkin kaikista asioista itseesi liittyvän?

• HP.

Hyvä provo

• yxN
        voi ny v*ttu kirjoitti:

Varmaan oli susta kyse. Teetkö useinkin kaikista asioista itseesi liittyvän?

Jos nimeäni huudellaan tutussa seurassa, niin KYLLÄ! ;) Tekisit sinäkin, älä puhise!

• h.v.
        yxN kirjoitti:

Jos nimeäni huudellaan tutussa seurassa, niin KYLLÄ! ;) Tekisit sinäkin, älä puhise!

Joo oot varmaan ainoo ton niminen. No, nauti harhastasi.

• yxN
        h.v. kirjoitti:

Joo oot varmaan ainoo ton niminen. No, nauti harhastasi.

Joo nautin! Nauti sinäkin - mutta tästä eteenpäin ilman mua. Kyrsii kaltaisesi huutelijat. Ei jaksa nyt. Hyvää yötä aikanaan ja pus

• thnk god se lähti
        yxN kirjoitti:

Joo nautin! Nauti sinäkin - mutta tästä eteenpäin ilman mua. Kyrsii kaltaisesi huutelijat. Ei jaksa nyt. Hyvää yötä aikanaan ja pus

Sä v*tutat huomattavasti useempia, mut pusipus ja ihqhali

• ...
        thnk god se lähti kirjoitti:

Sä v*tutat huomattavasti useempia, mut pusipus ja ihqhali

• Anonyymi

Jaakkima?

• kuullut oot juoruja

Huono provo Päivi.

• Anonyymi

Vuonna siis 2014

• olisinpa se minä...

Oletko siellä, Antti? Onko tilanne vielä sama?

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Antti?

• Anonyymi

Rakkautta 💋💋

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

❤❤❤❤

• Anonyymi

Antti ja Niina sopivat niminä yhteen. Pehmeitä nimiä ilman R-kirjaimia.

❤❤❤❤

• Anonyymi

Se on varmaan ihan hyvä merkki. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan ihan hyvä merkki. :)

varsinkin seitsemän vuoden jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsinkin seitsemän vuoden jälkeen.

Sinunko tunteesi katoavat aina seitsemässä vuodessa?

• Anonyymi

Todella kauniita nimiä ja tosiaan pehmeästi lausuttavia ilma kovia konsonantteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunko tunteesi katoavat aina seitsemässä vuodessa?

Näin tuppaa käymään.
        Max- aika oli 8 v.

• Anonyymi

Vanhanaikaisia molemmat

• Anonyymi

🥰🥰🥰

• Anonyymi

Olet paras ❤

• Anonyymi

Mä tiedän sen.

• Anonyymi

<3.

• Anonyymi

😻😻

• Anonyymi

Onkohan Antti löytänyt Niinansa?

• Anonyymi

Aloitus on vanha. 2014. Tuskin täällä päivystävät enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on vanha. 2014. Tuskin täällä päivystävät enää

Vanhat kyylät.

• Anonyymi

Onko Antti mistäpäin?

• Anonyymi

Mistä sen kukaan tietää ja aloittaja tuskin vastaa täällä kun on kirjoittanut sen 2014.

• Anonyymi

Ei mistään kotoisin.
        Nykyisin päälaki kalju ja korvien päällä sijaitseva hiushaituva-päätäkiertävä panta -kampaus Antilla.
        Anttupanttipakaiatuioventakana.

• Anonyymi

Yhtä Niinaa ikävöin minäkin. Tuskin koskaan saan on niin kaunis.❣

• Anonyymi

Haaveet kaatuu 😢😢

• Anonyymi

Kuka kaipaa Niinaa? Kerro nimesi toinen kirjain? Tai vaikka koko nimesi. 😊

• Anonyymi

Niina oli yhtä piinaa. Karseaa.

• Anonyymi

Minäkin kaipaan yhtä Niinaa.

• Anonyymi

Mun niina on brune.

• Anonyymi

2014 vuodelta aloitus

• Anonyymi

Antit on vaan niin kovin epäluotettavia. Muuten kyllä 💗

• Anonyymi

Kas, Antilla on toisessa käsipuolessa Mister Nadiiia, 187 cm pitkä ja korkkareilla pidempi estradilla ja homobaareissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3167
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2668
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1477
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82