Kuva ilman meikkejä G:stä

Täällä!!!

Eli tämä on kuva jote ei ole ennen nähty tässä on G saunanopuhtaana ilman paksua meikkikerrosta tai kone-editointia kun kaikissa muissa kuvissa:

http://members.tiscali.fi/lizes/larvi.JPG

Siis tolta se näyttää OIKEASTI ja samalaisella editoinnilla saataisiin myös kenestä tahansa pikkulikkojen ja poikien susoikki ja taitaa olla jätkällä huono muisti kun laulun snat menevät kameran edessä näytöllä konsesreteissa mutta sitä ei koskaan näe koska se on aina sen kameran näytössä joka kuvaa.

Siis http://members.tiscali.fi/lizes/larvi.JPG ja anonyymi G ilman meikkejä

11

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasu....

      voi että en mä tiennytkää että pikku g on noin sulonen!! kiitti hei paljon tosta kuvasta!

    • Joni 88

      Ajattelin ennen että tota vois panna mutta hyi vittu kaipa koneella saadaan kenestä tahansa komee mut komeus loppuu kiun otetaan meikit ja editoinnit pois

      • *annikka*

        olipa tosi hauskaa!!!!


      • Joni 88
        *annikka* kirjoitti:

        olipa tosi hauskaa!!!!

        Niin että ulkonäön perusteella voisi panna häntä ja antaa hänen panna mutta todellisuus on karumpaa kuten kuvakin kertoo


      • -just me-
        Joni 88 kirjoitti:

        Niin että ulkonäön perusteella voisi panna häntä ja antaa hänen panna mutta todellisuus on karumpaa kuten kuvakin kertoo

        Mä haluisin ihan oikeesti nähä et milt pikku G näyttää ihan luonnos...Ihan piruuttani vaan,en mä mikään sen fani todellakaa oo!!


      • ~assu
        -just me- kirjoitti:

        Mä haluisin ihan oikeesti nähä et milt pikku G näyttää ihan luonnos...Ihan piruuttani vaan,en mä mikään sen fani todellakaa oo!!

        mä en ole pikku geen fani mutta joskus reilut puol vuotta sitten olin ihan piruuttani sen keikalla kun sain liput pakko myöntää et pikku g näytti aika hyvältä ja se kuullosti paljon paremmalta kun levyllä! kandee mennä keikalle jos haluu tietää millanen pikku g oikeesti on!


      • - - -
        ~assu kirjoitti:

        mä en ole pikku geen fani mutta joskus reilut puol vuotta sitten olin ihan piruuttani sen keikalla kun sain liput pakko myöntää et pikku g näytti aika hyvältä ja se kuullosti paljon paremmalta kun levyllä! kandee mennä keikalle jos haluu tietää millanen pikku g oikeesti on!

        Meinasin juuri sanoa tuohon jotakin mutta ehkä se on vain hyvän maun säilyttämisen kannalta parempi, etten sano sitä...


      • Kiki
        ~assu kirjoitti:

        mä en ole pikku geen fani mutta joskus reilut puol vuotta sitten olin ihan piruuttani sen keikalla kun sain liput pakko myöntää et pikku g näytti aika hyvältä ja se kuullosti paljon paremmalta kun levyllä! kandee mennä keikalle jos haluu tietää millanen pikku g oikeesti on!

        ei meikattuna


      • jonsku
        -just me- kirjoitti:

        Mä haluisin ihan oikeesti nähä et milt pikku G näyttää ihan luonnos...Ihan piruuttani vaan,en mä mikään sen fani todellakaa oo!!

        luonnossa Pikku G näyttää ainaki mun mielestä ihan samalta kun kaikis kuvis.keikoilla sillä ei oo ollu mitää meikkejä,ehkä joskus vähä jotain peitepuikkoo ja se on ollu aivan älyihanan näkönen!!!


      • ...
        jonsku kirjoitti:

        luonnossa Pikku G näyttää ainaki mun mielestä ihan samalta kun kaikis kuvis.keikoilla sillä ei oo ollu mitää meikkejä,ehkä joskus vähä jotain peitepuikkoo ja se on ollu aivan älyihanan näkönen!!!

        Joo,..oon samaa mieltä sun kans :)


      • jape
        jonsku kirjoitti:

        luonnossa Pikku G näyttää ainaki mun mielestä ihan samalta kun kaikis kuvis.keikoilla sillä ei oo ollu mitää meikkejä,ehkä joskus vähä jotain peitepuikkoo ja se on ollu aivan älyihanan näkönen!!!

        älyihana!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe