Pitääkö paikkansa, että tuonne laitetaan rikolliset, narkkarit yms. elämässä epäonnistuneet?
Jotenkin puistuttava paikka kun ohikin ajaa, aivan kun keskitysleiri olisi...
Rivertech
23
2039
Vastaukset
- kokemusta on
No ei ainakaan töihin kannata sieltä ketään ottaa jos satut etsimään työvoimaa, harjoittelupaikan antokin siinä ja siinä. Tuhoja vaan tekevät.
- Richeriiii
Rivakoita muuttomiehiä ainaskin Rivertechillä oli !
Tyytyväinen asiakas - eurio
Kaikki Riverillä kävijät eivät ole rikollisia tai elämässä epäonnistuneita! Siellä on myös kehitysvammaisia, sairastuneita ihmisiä ja nuorten paja.
Olen seurannut vierestä kuinka uskomattoman taitavia käsitöitä, puutöitä, entisöintiä, yms siellä tehdään. Lahjakkaita ihmisiä ja ihania ihmisiä, henkilökunnasta puhumattakaan.
Minusta on hienoa, että tälläistä päivätoimintaa järjestetään, jos sillä saadaan vähennettyä ihmisten syrjäytymistä, yms. Ja jokainen on sinne aidosti tervetullut oli sitten kehitysvammainen tai vaikkapa se päihteiden käyttäjä.
Asioista kannattaa ottaa selvää, ennen kuin tekee omia johtopäätöksiä! - borderline
"Siellä on myös kehitysvammaisia, sairastuneita ihmisiä ja nuorten paja. "
Kuulostaa melko hienolta joo...- liirumlaarun
Missäs heidän pitäisi olla? Neljän seinän sisällä kotona ettet vaan vahingossa törmää heihin?
- epäraiskattupuhveli
"Kaikki Riverillä kävijät eivät ole rikollisia tai elämässä epäonnistuneita! Siellä on MYÖS..."
Hyi helvetti, en uskaltais mennä paikkaan missä on yhtään rikollista!- huikeaa
Hehheee et sitten voi edes käydä kaupas sillä rikolliset käy myös kaupassa ja myös parturissa ja pankissa.... ja asunnossasi on saattanut aiemmin asua rikollinen!!!!!!
- josekaija
Onko siellä homoja?
- slmoko
mee nahkatakkis kanssa muualle kyselemään
- homokki6969
Tunge takkis perseeseen ja vihellä!
- Driiiimer
Mielstäni on hienoa että ihmiselle annetaan diagnoosista huolimatta mahdollisuus Riverin kautta sosiaaliseen elämään, ilman Riveriä moni ihminen olisi todella yksinäinen ja syrjäytynyt.
Jos oikeasti ihmiset tietäisivät kuinka paljon rikollisia on liikenteessä vapaana, niin kukaan ei uskaltaisi liikkua missään. Silti rikollisetkin ovat jonkun lapsia, elämä on vain ollut valintoja ja tienristeyksiä joissa tehnyt väärin. Jotkut oppivat, jotkut eivät. Koskaan ei pitäisi arvostella ketään, koskaan ei voi tietää sitä että sattuisi itse sairastumaan henkisellä puolella tai sitten joutuu onnettomuuteen ja vammautuu.
Hyvää kevään jatkoa kaikille ja pidetään huolta myös niistä jotka eivät siihen itse kykene. - NAKKIPIFFIT
YOU MAKE A GROWN MAN CRY!!!
BUT IT'S ALRIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!!! - uuuuuuuuuuuuuuhooh
Joku partahomo raiskas minut, vitun homo jätkä partasa kanssa. HOMOPARTA!
- eeeehheee
Suonenjoen Rivertech ry on aloittanut toimintansa vuonna 1999. Se toimii työ- ja toimintayhteisönä erityisryhmille; tuettuna työkykyisille, kehitysvammaisille, mielenterveyskuntoutujille, vajaakuntoisille, pitkäaikaistyttömille sekä kaikille eri syistä tukea tarvitseville.
TIMANTIN KOVAA SAKKIA! :D - BILL DOLLAR
Työnteon leikkimistä ,oikeasti työelämä Suomessa vuonna 2014 on armottoman raaka ja kova .Tällaiset pilipalikerhot eivät tuota mitään , aiheuttavat kustannuksia vaan .Oikeitten yrittäjien kuppareita on nämä kaupungin tuella toimivat palveluksia tarjoavat kerhot . . . Idea ja tarkoitus on HYVÄ , mutta toteutus on huono .
- öörgggggyyyy
BillDollar on homooooo
- Suonenjokelainen
Te jotka haukutte, pilkkaatte ja vähättelette noita ihmisiä ja Rivertechiä niin odottakaapa kun itse tai joku läheisistänne sairastuu masennukseen tai loukkaa selkänsä, jonka vuoksi työkyky on sitten alentunut eikä sitten "normaalit" työt ja työpaikat onnistu. Teistä on varmaan tosi mukava jatkaa aikanaan jo päiväkodissa ja koulussa aloittamaanne kiusaamista ja syrjimistä. Jos Rivertechin kaltaisia paikkoja sekä pajoja ei olisi niin rikoksia ja päihteiden käyttöä olisi huomattavan paljon enemmän sekä ihmisiä jotka vain kotonaan yksin nostaisivat yhteiskunnan tukia. Kun on Rivertechin kaltaisia paikkoja, jossa saa tehdä omien voimiensa ja kykyjensä mukaan ja omaan tahtiin töitä oli ne sitten taidetta, käsitöitä tai muuta vastaavia matalan kynnyksen töitä niin se jos mikä ehkäisee syrjäytymistä ja tuo vastinetta niille tukirahoille! Matalan kynnyksen paikkoja tarvitaan nyt ja aina yhteiskunnassa heikoimmassa asemissa oleville ja ennemminkin lisää tarvitaan Rivertechin kaltaisia kuntouttavia ja ohjaavia toimitoja niin Suonenjoelle kuin muuallekkin! Ja sitä paitsi Rivertechin kaltaiset pajat ovat harvoja paikkoja missä kehitysvammaiset pääsevät kohtamaan muitakin ihmisiä kuin vain omaisiaan ja hoitajiaan. Joten HÄVETKÄÄ ja menkää itseenne te, jotka haukutte, pilkkaatte, tuomitsette ja vähättelette toisia! Ja miettikää oikeasti miltä itsestänne tuntuisi sitten, kun kohtaatte itse vastoinkäymisiä, sairastumisia ja vammoja, jos teitä näin törkeästi kommentoidaan ja kohdellaan!
- Suonenjokelainen
Niin ja yrittäjille sekä pomoille voin sanoa semmoisia terveisiä, että voisitte lopettaa syrjinnän haastatteluissa ja työnhaussa! Ja lopettaa työpaikkojen siirtämistä ulkomaille! Niin ja puuttua tehokkaammin kiusaamiseen työpaikoilla! Ja minun mielestä voisi muutta lakia niin, että jos ei maksa verojaan Suomeen niin kansalaisuus pois! Pitäisi ehdottomasti olla tuo laki, että on sen maan kansalainen johon veronsa maksaa! Että tuollaisella verokikkailulla ja kiertämisellä sitä vasta rahaa haaskataan Suomesta ulkomaille! Sitä paitsi on epä-isänmaallista kiertää veroja ja kikkailla niillä vain että itselle jäisi enemmän! Että kansalaisuus vaan pois näiltä veron kiertäjiltä ja kikkailijoilta! Että yrittäjät voisi välillä mennä ihan omaan ahneuteensa eikä aina tarvitse yrittää repiä viimeisiä nahkojakin työntekijöiden selästä!
- häh+++++
Mitäs pirua te työntekijät ette tee töitä kunnolla, aina ollaan jostain napisemassa ja liittoon vetoamassa. Työnteko ei kertakaikkiaan kaikkia kiinnosta, ollaan tekevinään niin kauheasti ja valitetaan sitten muille kun oli niin raskasta. Kuinka se raha voi helpottaa jonkin raskaan työn tekoa, ihmettelen vain? Kaikki tuotteet on hinnoiteltava niin kalliiksi ettei ulkomailla kukaan osta ja taas se on työnantajan ahneutta vaikka yrittää vain maksaa kunnon palkat ja muut kulut. Valittakaa niille jotka vetää suuret voitot asuntokaupoilla ja vuokrilla, jos ne olisivat alempia niin jäisi työntekijällekin jotain käteen, miksi se on työnantaja joka ei maksa kunnon liksaa että sillä tulee toimeen?????
- BILL DOLLAR
Entä jos ei ole ? Entä jos on saanut pillua noin sadalta muijalta ,hävetkää kaljaa lipittävät mieshiessä huutelevat , OLEN rakentanut Suomen ,te olette tehneet , niin ,tappioita valtiolle . . .
- underground77
Kuulemma teeettävät riverin, öhm, avohoitopotilailla lienee oikea termi, kaupungin luukkuihin ties mitä härpäkettä. On kyllä melkoista miten vammaisia ja syrjäytyneitä käytetään nykyään hyväksi..
- Anonyymi
Miten pääsisi riverrechille töihin? Olen eläkkeellä oleva 50 mies. Pääseekö jos käyn kysyy. T. Pääpipi
- Anonyymi
Aloita taksi yrittäjänä,sen jälkeen pääset.status ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802897Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1321377
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j961163- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801145