Exän pitkät hiukset

Tukkakriisi

Olen päälle 40v nainen ja olen seurustellut ihanan miehen kanssa pari vuotta. Tiedän, että hänen ex-vaimollaan on pitkät punaiset hiukset. Itselläni on lyhyet ja vaaleat.
Mulle on muodostunut hirveä kompleksi hiuksistani, kun haluaisin myös pitkät hiukset, koska luulen mieheni pitävän sellaisista. Hiusten kasvattaminen ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista, varsinkin, kun vaalennan niitä säännöllisesti ja siinä hiukset rasittuu ja sitten on taas pakko leikata latvat :(
Olen joskus kysynyt mieheltä, että rakastaako hän mua, vaikkei mulla ole pitkiä hiuksia. Vastaus on ollut, että tottakai.
En pääse irti tästä hius-pakkomielteestäni ja siitä, etten kelpaa miehelle tällaisena. Varsinkin kun kävi niin, että eilen mies ehdotti, että voisin laittaa hiuksiin eteen vähän punaista raitaa! Mies ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin tuosta kommentista... hän pyyteli kovasti anteeksi... En voinut paljastaa hänelle, miten arka asia tuo mulle on.

2

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen täällä

Rakkaudessa ei ole kyse hiustenväristä tai ulkonäöstä. Lue tuo muutaman kerran hitaasti ja mieti mitä se tarkoittaa. :-)

• 7657

Ymmärrän jotenkin tuon, että joku loukkaantuu ehdotuksesta hommata punaista raitaa, jos miehen exällä on ollut punainen tukka. Sitä en ymmärrä, että ap ottaa kompleksin siitä jos exällä on erilainen tukka.

Tuo kertoo vain ulkonäkökompleksista ja mustasukkaisuudesta.
      Mies ei varmaankaan ajatellut asiaa loppuun asti, ja luultavasti tarkoitti vain että pieni väri raitojen muodossa tekisi hyvää, joten en sitäkään jäisi pohtimaan. Mutta pohdipa miksi sinulla on niin heikko itsetunto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5546
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      27
      3970
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2354
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      287
      2192
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1441
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1289
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      127
      1109
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      963
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe