Olen päälle 40v nainen ja olen seurustellut ihanan miehen kanssa pari vuotta. Tiedän, että hänen ex-vaimollaan on pitkät punaiset hiukset. Itselläni on lyhyet ja vaaleat.
Mulle on muodostunut hirveä kompleksi hiuksistani, kun haluaisin myös pitkät hiukset, koska luulen mieheni pitävän sellaisista. Hiusten kasvattaminen ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista, varsinkin, kun vaalennan niitä säännöllisesti ja siinä hiukset rasittuu ja sitten on taas pakko leikata latvat :(
Olen joskus kysynyt mieheltä, että rakastaako hän mua, vaikkei mulla ole pitkiä hiuksia. Vastaus on ollut, että tottakai.
En pääse irti tästä hius-pakkomielteestäni ja siitä, etten kelpaa miehelle tällaisena. Varsinkin kun kävi niin, että eilen mies ehdotti, että voisin laittaa hiuksiin eteen vähän punaista raitaa! Mies ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin tuosta kommentista... hän pyyteli kovasti anteeksi... En voinut paljastaa hänelle, miten arka asia tuo mulle on.
Exän pitkät hiukset
2
396
Vastaukset
- nainen täällä
Rakkaudessa ei ole kyse hiustenväristä tai ulkonäöstä. Lue tuo muutaman kerran hitaasti ja mieti mitä se tarkoittaa. :-)
- 7657
Ymmärrän jotenkin tuon, että joku loukkaantuu ehdotuksesta hommata punaista raitaa, jos miehen exällä on ollut punainen tukka. Sitä en ymmärrä, että ap ottaa kompleksin siitä jos exällä on erilainen tukka.
Tuo kertoo vain ulkonäkökompleksista ja mustasukkaisuudesta.
Mies ei varmaankaan ajatellut asiaa loppuun asti, ja luultavasti tarkoitti vain että pieni väri raitojen muodossa tekisi hyvää, joten en sitäkään jäisi pohtimaan. Mutta pohdipa miksi sinulla on niin heikko itsetunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1254587BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003805- 2093095
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome942949Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main632771- 1111540
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok41528- 601276
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201029