Kummallisia vaatteita noilla enkun tenavilla, niinku tällä viimeisimmällä, paljain kintuin ja ilman päähinettä tuulisella lentokentällä. Liekö ollut sitten niin lämmin keli ettei kummoisempaa tarttenut. Hienoja vaatteita varmaan saanut lahjaksikin mutta silti tuollaiset ihmeelliset vetimet päällä. Kyllä ruotsissa onneksi osataan pukeutua.
Englannin pikkuprinssi
9
381
Vastaukset
- viuhadus
Samaa mieltä. Rouva tykkäs vilautella ;) asu suoraan 60 luvulta.
- LissuMargareeta
Siniverisyys ei ehkä palelluta niin kuin tavisten punaverisyys.Jonkinlainen hellhattu varmasti olisi ollut paikallaan.Kate se jatkaa haaroväliensä vilautteluja taas kerran.
- huono maku
kauheita vaatteita pikkuselle puetaan !? vanhanaikaista
- Retroilua
Ne on varmaan Williamin vanhoja, näyttävät ainakin ihan samanlaisilta kuin Willillä oli aikanaan.
Mä muistan kun oma tytär syntyi samana kesänä kuin William ja Madeleine. Sitä kiinnitti huomiota noiden kuninkaallisten vaatteisiin kun oli itsekin saanut juuri vauvan.
Niinhän Victoriakin pukee Estellelle omia vauva-aikaisia vaatteitaan. Retrohan on nyt muotia.
Poikani tytärkin käytti pienenä isänsä vanhoja vauvanvaatteita, kun vaatteita oli säästynyt ja pysyneet hyvinä.
- Hyymörii
Herttuatar Catherine innostui erityisesti alpakan villasta, joka toi hänelle mieleen prinssi Williamin hiuskuontalon.
- Sinun pitäisi laittaa tätä vähän päähäsi, herttuatar vitsaili ja osoitti vaaleanruskeaa villatuppoa.
Mitähän jos Wiliami sanoisi vaimolleen että hankihan tissit!!kun laudasta tulet sinä mieleeni!- huumoria(ko?)
no eipä kovin hyvä vitsi ollu sulta Hyymörii!
On niin isänsä näköinen poika kuin vain olla ja voi.
Vaate kuin vaate, jokainen pukee lapsensa niin kuin itse haluavat. Ei ole kuninkaallisten pakko ostella kalliita merkkivaatteita lapsilleen. Kansalaisten verorahoillahan ne ostetaan ;)- tuskinpa
Onkohan pikkuprinssi koskaan puettu Suomalaisen äitiyspakkauksen vaatteisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511