Kohta on taas lämmin ja voi alkaa lenkkeileen tiukoissa juoksutrikoissa.
Tietty ei mitään alle ja yläkroppa peittämään lyhyt tuulitakki, niin että kaikki paikat on "näkyvissä".
Mahtava tunne kun ne istuu sopivasti ja tuntuu tiukoilta strategisista paikoista. Kiva nähdä myös muita näissä asuissa.
Juoksutrikoot
14
1299
Vastaukset
Ja sen jälkeen trikoot jalassa suihkuun ;)
- lycra
Just noin se mun lenkkeily, märät kiiltävät trikoot kiihottaa ja korostaa muotoja. Olis kiva tavata hengenheimolaisia ja kimpassa tehdä samaa. ;)
- pelkuri
No mitäs sit jos tuleekin täys erektio ja vääriä ihmisiä ympärillä? Kellään kokemusta?
- Jaakko79
Itse myös tykkään pikku pervoilusta kun laittaa hieman ohuemmat leggingsit muka urheilu housuiksi joista oikeassa valossa kuultaa paikat läpi.
- jaakko myös
Jaakko79, eikö sulla sit niissä ala jöpöttää täysiä?
- Dr. Eroticus
Ja tämän fetissin nimi on siis exhibitionismi.
- jaakko myös
Ei se sen pahempaa ole kuin voyerismi.
- pysäytyskuva
Emmerdalessa sillä komeammalla veljeksistä on välillä ne ihanat juoksutrikoot joissa näkyy..
- m44mies
vaudee,,,minäkin tee juuri noin,,mulla ihanat kiiltävät trikoot,,ihanaa kun pullotus näkyy hyvin,,tekee takapuolen piukaksi,,vaimo sanonut et mulla niinkö naisen perse kun näkee mulla trikoot jalassa,,mut mua vaan se kiihottaa,nautin pitää kesällä semmoisia mistä näkyy ihanasti kalu,läpi,,kesällä vaimon sikokin näki ne mulla jalassa,,näin miten katsoi mun etumusta,,kyllä alkoi seisoon kun huomasin,,piti mennä metsään,tyydyttään itsee,,sen jälkeen,,oli kiihottavaa,,
- jainveli
Niin se on se Nikhil jolla näkyy.
- kaipuu
Harmi että se poistuu sarjasta. Ei jää ketää hyvää pullotust.
- htykj (M)
Näin kerran Helsingin keskustassa nuoren naisen, jolla oli trikoiset mustat shortsit. Hänen vittunsa tuli niissä erittäin hyvin ja yksityiskohtaisesti esille ja oli erityisen kaunis. Ensimmäinen ajatus, joka minulle tuli, oli että hänellä on todella, mitä näyttää. Pidän selvänä, että asuvalinta tapahtui juuri näyttötarkoituksessa. Sen täydelleen oikeutti juuri kauneus.
Toinen mieleen jäänyt oli eräs tuttu nainen, joka pukeutui nättiin puseroon ja tiukkoihin legginseihin, ilman pikkupöksyjä, joten nekään eivät muodostaneet rumia painautumia. Lisäksi legginsit uppoutuivat syvälle vitunrakoon. Hänen vittunsa oli muutenkin uskomattoman kaunis. Hänenkin kohdallaan ajattelin heti, että hänellä oli todella, mitä näyttää. Olisi hukkaan heitettyä kauneutta, jos hän ei olisi pitänyt näin vittuaan muidenkin nähtävänä.- Mikäpä se siinä
Jos ei paljaaltaan näyttele, niin asia on kaikkien kannalta aivan ok. Mitäpä sitä luojan luomaa kauneutta piilottelee, jos on mitä näyttää. Monikaan ei tosin ajattele, että joku voi katsella juoksutrikoista pallien tai hävyn kohtaa hyvinkin tarkasti ja sehän on vain hyvä.
- Riskillä...?
Mikäpä se siinä kirjoitti:
Jos ei paljaaltaan näyttele, niin asia on kaikkien kannalta aivan ok. Mitäpä sitä luojan luomaa kauneutta piilottelee, jos on mitä näyttää. Monikaan ei tosin ajattele, että joku voi katsella juoksutrikoista pallien tai hävyn kohtaa hyvinkin tarkasti ja sehän on vain hyvä.
Tuntuu olevan alan harrastajia,oon etsinyt mun 40v vaimolle vastaavia,joista turpea häpykumpu ja vako näkyis kunnolla(täytys olla vaan kokoa xl-xxxl,ja sellasellahan ne ei kaikkia miellytä...),vinkkejä,mistä vois etsiä/löytyä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265