Naurattava nimi!

LukkoFAN.

Miten hallilla voi olla niin naurettava nimi kuin Hakametsä? Kas kun ei Hakaristimetsä, natsit ja muut homot tuosta nimestä kuitenkin mieleen tulee.

Asiantuntijat ovat lähes yksimielisesti äänestäneet tuon nimen liigan naurattavimmaksi monena vuonna peräkkäin.

--

Mutta tänään pelataan myös! Kaikki katsomaan Lukon murskajaisia Kivikylän Tuhtitupaan!

8

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirves1

Ai nytkö tamperelaiset sitten on jo oikein natseja kun toissapäivänä oltiin kommunisteja. Sanoisin että aika mahdoton yhtälö olla samaan aika natsi ja kommunisti joten koittaisit päättää jo.

Myötähäpeä sinua kohtaan tässä sen kuin vain kasvaa kasvamistaan mitä enemmän partaasi paukutat tai tuskin tuollaisella pojulla mitään partaa edes kasvaa.

• Kirves1

Ja jos tässä oikein pilkkua aletaan nussimaan niin Ilvesläisten mukaan me Tapparafanithan ollaan Mouhijärveltä joten eihän silloin mitään kommunisteja ainakaan olla.

• Kirves1
        Kirves1 kirjoitti:

Ja jos tässä oikein pilkkua aletaan nussimaan niin Ilvesläisten mukaan me Tapparafanithan ollaan Mouhijärveltä joten eihän silloin mitään kommunisteja ainakaan olla.

No kaikki tämä suunsoitto kertoo vain siitä kuinka kova hätä teillä rantaruotsalaisilla on, nimittäin kyyti tulee tänään teille olemaan kylmää.

• LukkoFAN.

Mahdoton yhtälö? Onko sinulle mahdoton yhtälö myös 180 kg penkistä ja jalkaprässin kovettamat reidet ja pakarat? Minulle ei ole.

• LukkoFAN.
        Kirves1 kirjoitti:

No kaikki tämä suunsoitto kertoo vain siitä kuinka kova hätä teillä rantaruotsalaisilla on, nimittäin kyyti tulee tänään teille olemaan kylmää.

Eikö tamperelaisilla ole varaa edes ilmastoituun bussiin? Vai joko kylmät väreet kulkevat kun mielessä on Lukon superjoukkue ja minun superlihakseni, joita en arkaile käyttää?

• Kirves yksi
        LukkoFAN. kirjoitti:

Mahdoton yhtälö? Onko sinulle mahdoton yhtälö myös 180 kg penkistä ja jalkaprässin kovettamat reidet ja pakarat? Minulle ei ole.

Ämmänsuo on tänään nimensä veroinen...

• Kirves1
        LukkoFAN. kirjoitti:

Eikö tamperelaisilla ole varaa edes ilmastoituun bussiin? Vai joko kylmät väreet kulkevat kun mielessä on Lukon superjoukkue ja minun superlihakseni, joita en arkaile käyttää?

Katsotaan sitten raastuvassa paljonko maksat jos käytät niitä "lihaksiasi". Vaikka pelkkää lapsellista uhoamistahan tuo todennäköisimmin vain on.

• LukkoFAN.
        Kirves1 kirjoitti:

Katsotaan sitten raastuvassa paljonko maksat jos käytät niitä "lihaksiasi". Vaikka pelkkää lapsellista uhoamistahan tuo todennäköisimmin vain on.

Sinut pikkumies minä nostaisin isällisesti seinälle ja pitäisin siellä kunnes rauhoitut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5557
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      173
      2071
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1649
    4. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1627
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1341
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      67
      1333
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1194
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1108
    Aihe